Thursday, June 1, 2017

Bandung Trip ~ day 4



Assalamualaikum semua!


yeay!!! entry last utk bandung trip aku.... hari ke 4 santai2 jek..sebab semata2 kami ke airport then fly balik malaysia.... jom layan pic yg ade....

*
*
*
*
*
*
V

hari ni breakfast kat hotel berkonsep buffet...ade nasi dgn lauk2, ade spegheti, ade mcm2 lagi la.... yg special arini ade pisang cheese....makan kenyang2 sebab pasni tak singgah mane2 dah, terus je ke airport....


yg lawaknyer hari last ni aku bangun awal...biase la dah alang2 memerut mmg mandi terus.... masing2 pun ikut bangun awal ...siap awal kiteorg haahahahaha...kan kat sini waktunye lambat 1 jam dari malaysia...aku plak tak tukar alarm dlm henset aku ...so pagi2 aku dah bangun hahaahahah


haaaa ni le cabaran utama supir bile hari last, kene susun luggage dlm bonet kereta ..... ms dtg beg semua seketul jek masing2 heret....nak balik, beranak pinak terus beg nyer....bercucu2 pun ade hahaahaha.... 


Sampai airport, check in luggage semua...kiteorg lepak area bording...dah byk kedai2 kat atas tu...siap ade kedai kek brownies..sempat aku beli lagi sebuku brownies bandung....pastu balance rupiah yg ade beli coklat nie.......


yeah...flight kami dah sampai....


cuaca pun baik..alhamdulillah....


pic wajib kalo dah di awanan....


layan movie sambil menikmati chicken pizza, red velvet cupcake....slurp!



sampai klia pun semua urusan smooth jek...maka tolak le luggage dgn gaya catwalk keluar ke balai ketibaan akakakaakakakak...laki ngan anak2 dah menanti dgn penuh kerinduan....cewaaaaahhhh ....



harta rampasan perang diagih2kan eheheheheeheh....baju jalan raye budak2 ni dah settle aku beli kat bandung...pastu topup sikit2 jek nanti kat sini....


pop mie ni pun aku borong bawak balik....sedap ....ade yg saiz mini tu sesuai utk budak2...tahun depan aku nak beli sekotak le buat stok huhuhuhu


oh yea ni perfume yg aku beli tu...bombshell aku beli due botol...1 utk budak2 nieh...

laki aku punye....


bagelen...brownies....


pisang cheese...aku beli perase coklat, blueberry dgn yg ori...


kerepek tempe....peberet aku nie..buat lauk makan dgn nasi....aku sorang jek layan kerepek tempe ni...budak2 ni tak suke...


dah rasmi telekung pink dieorg eheheheeheh...gambar kain sulam lupe nak snap...
maka.... tamatlah kisah percutian ke bandung utk tahun ini....hope tahun depan leh repeat pergi lagi before raye heheheehehe.... yg dok pm/dm aku mase aku kat bandung nak kirim2 tu mmg mintak ampun mintak maaf sebab aku tak amik kiriman2 ... aku sorang2 bukan dgn laki ...ngekeh2 angkat barang sendiri so idak le kuase mengambil kiriman org....hehehehehe....peace no war!...untuk trip partner kalini kak mimi, kak dilla dan kak ipah, sy dgn kecil diri ingin memohon ampun maaf sekiranye tergurau kasar dgn akak2 sepanjang percutian kite....best woo buli akak2 sayang sayer ni hahahahahaahah....pohon standby kentalkan jiwa dan minda utk dibuli pada next trip yee hahaahahahaah...ape yg pasti, bercuti dgn korang mmg the best...sebab korang adalah "kawan dlm erti kata kawan yg sebenar" .... xoxo!




**yess! dapat tukar tempat mengundi.... so tak kalut2 lagi nak lari balik 2 kampung time mengundi nanti....







9 celoteh sahabat

Menggoda sungguh pisang cheese tu Lieya...
Ohhh ada ek kerepek tempe tu. Hakak tak pernah makan. Sedap ke?
Anak anak memang tak sabo tunggu maknya tu Lieya. Tu dia mak dia memborong hahah

June 1, 2017 at 9:20 AM

adoi part tgk brg rampasan tu sronok tul ank2 lieya

June 1, 2017 at 9:28 AM

Beranak empat ko balik ye lieya hahaha..
Tambah satu adik rayyan kihkihkih..

Suko lah bebudak tu dpt harta rampasan perang omak eh..

Mcm2 kepek ko beli ye lieya..
Ikut selero ko je lieya..😆😆

👍👍👍☝ thumb up..
Berbaloi2 soping sebelom raya kan...
Baju tempah tu mesti ko nak tunjuk pakai masa rayakan...
Akak tunggulah rayo nanti 😆😆

June 1, 2017 at 10:19 AM

harta rampasan perang yang tak tahan tuuuu ')
gambau memang deboom kebaboom !!!
#"kawan dlm erti kata kawan yg sebenar"
susah nak carik kawan dalam erti kawan yang sebenarnya , !!!!

June 1, 2017 at 10:59 AM

kerepek tempe tu macam menarik je..caner rasanya? krup krap mcm keropok ke?

June 1, 2017 at 12:41 PM

Alhamdulillah..sekurangnya lega urusan anak untuk persiapan raya dah selesai sebahagian..cuma tambahan nanti dekat² raya...

Betul lieya..bukan xnak tlg belikan..tapi kena fikirkan juga..sendiri bawa brg²..Nak minta tlg pun ada adab dan caranya...

Yeay..dah jadi pengundi rasmi Putrajaya..hari tu jumpa lieya kat lobi spr..

June 1, 2017 at 4:12 PM

bab makanan still paling best... ooo boleh tahan ye makanan flight airline tu...

June 3, 2017 at 6:47 AM

syoknya pi bandung. shopping murah kan? telekung budak2 tu lembutnya kaler pink dia. 😍

June 7, 2017 at 11:34 AM

betsnya...
dgr kata baju bajan murah sgt kat sana kan..berbaloi lah dh beli siap2..
wah... nk g pulok thn depan yer?? hehe

June 11, 2017 at 11:48 AM

Post a Comment

jangan malu jangan segan...silalah sila komen...anda akan saya jejaki....

 

Copyright © ~♥~ kembara chynta kami ~♥~. Designed by Whitey Mommy