Wednesday, October 15, 2008

Terliur tak.....


ermmmmmmmmmmmm.....(jilat bibir sambil meleleh ayaq liuq)he he he terliur tak tgk pic kat atas....kalo sape yg antu makan pelam ngan colek sure dah meleleh ayaq liuq kan....he he he he he lieya mmg antu bende ni....tapi itupun ngan satu jename pencolek...org2 belah utara sure tau pencolek nie (hirda ko jgn buat2 tak tau plak tau...mesti ko taukan).... nak tau tak ape die....

tadaaaaaaaa...ni lah die....kuah rojak Mak Bee..memang sedap hingga
menjilat botol he he hehe

sebotol ni sekali lieya hadap boleh abis setengah....sanggup pi alamanda beli jeruk malam2 semate2 nak makan ngan pencolek ni....

ok laaa...pas terliur tgk pelam dan pencoleknye...jom terliur tgk damia plak.... he he he he..pose maut dlm kete mase gi raye.....


pastu jom terliur tgk gambar mama die plak...asal boleh jek kat toilet kat opis amik gambar keh keh keh mase ni nak balik...saje nak amik gambar baju baru beli raye ari tu....he he he he

27 celoteh sahabat

lieya kita serupa...mmg suka bangat ngan menda2 gini..aduh..kecur liurku..yummy.wajib ar p alamanda beli jeruk jap g..kekeke.swet sgt baju hang tu lieya..kalo org peknen pakai pon chumil kan...seram lak sebut psl peknen2 ni...ahaksss

October 15, 2008 at 8:30 AM

waduh2...kak lieya.terliur giler tgk pencolek tue.mmg sedap yg jenama mak bee tue.rs cm nsk gigit meja je nie.terliur giler.heheh

tgk bj kak lieya pun atie terliur.comel la.cantik sangat.

October 15, 2008 at 8:47 AM

Alamak..aku tengok je jeruk kau tu trus kembang pipi aku!! aku kureng skit yg masam2 ni..masa peknen pon aku x makan.

wei, cute le baju kau. cantek lak pakai ngan skirt labuh. erkkk..leh la aku tiru..hihihi..

October 15, 2008 at 8:49 AM
Anonymous

mmg sedappp kuah mak bee nih...mmg kalo bole nak makan dgn botol2 tu sekali..hahah..terliuq okeh aku menengoknya..katner nak dpt kuah mak bee ni selain dr beli kt utara? kt belah2 sini ada jual dak?

October 15, 2008 at 9:54 AM

cik puan lieya latiff.. gua tak dek kira esok lu kena bawak gak datang office itu jeruk deng ncolek mak bee..... nanti kuar air liur kandungan lemak aku nie.. heheheeee

October 15, 2008 at 10:01 AM

sedapnyer.. (sambil air liur meleleh2 ni).. hahahah

tapi memang akak pun kalau gi perak or singgah kat Tapah mesti beli jambu madu botol dengan pencecah kuah rojak mak bee ni.. tapi kekadang tu rasa kacang dia lemau sikit la..

lieya, mentang2 badan dah selim melim, boleh ler pakai baju cantik2 sekarang ni kan.. ni size S ker???

psst kalau tersinggah otw balik dari "ehem2" nanti, kalau tak menyusahkan, belikan la akak kuah rojak mak bee boleh tak... (muka tak malu hahahah)

October 15, 2008 at 10:24 AM

uihhh..memang top nihhhh...
kat umah mak aku sentiasa ada stock ni.

aku suka cicah ngan jambu batu... dapnyaaa... menci aa lieya dh meleleh2 air liuq nihh... hehehe..

mana ko dpt rojak mak bee kat kl ni? kagum aku mak bee nihhhh.... sampai ke kl org cari.

cantik weih baju ko lieya. Sommerset Bay ke? i likeeee. ;)

October 15, 2008 at 10:41 AM

gilerrrrr kesur muluttt akuuuu!!!! nak sikit!!!!!!!!!!!!!!!!!

October 15, 2008 at 11:16 AM

eh kesur pulak..aku nak taip kecur sebenarnya!

October 15, 2008 at 11:17 AM

ko nie...
tetahu jer aku pun antu colek colek nie...tp zana kurang sikit kalu ngan colek ready made nie...
zana lebih rela tung tang tung tang kat dapur buat colek sendiri...goreng lada cili, bwg putih, belacan...pastu tumbuk...tambah air limau sikit, gula sikit, pastu boh kicap manis....pergh.....mau berbiji2 mangga aku sebat lieya.....lagi pedas lagi best....adik ipar aku yg lelaki (papa alya) pun fanatik colek2 nie...kau dia balik, ada mangga harus aku ngan dia bertenet berdua mengadap......kecurrr oooo

amboi, cantik baju...
boleh ler...ko bdn dah kecik...pastu nak tanya..kat opis ko boleh erk pakai baju camtu...kalu kat opis zana, harus satu penjara dok mengata....pakai blouse labuh dari montot pun kena ngata...camner..tp kekadang aku buat tak tahu jer....dia org kat sini pelik skit..almaklum, veteren sumer...tension seh....

October 15, 2008 at 11:32 AM
Anonymous

hehehe...
kitaorg blk kedah ari tu pn beli stock kuah rojak mak bee jgk..beli kt pekan rabu..perghhhh dappppp kn..hehehe, kuah lain memang tak sesedap mak bee punye kn...
pastu blk singgah R & R Tapah tu beli jambu batu & jambu madu tu..ermmmm, mie pn nk bwk blk stock kuah rojak ni blk Dubai nie..

October 15, 2008 at 12:08 PM

colek mak bee...wanie pun suka ni..mmg sedap kan..cukup semua rasa dia....kalau wanie teringin nak makan, kat puchong ni ade jual pencolek mak bee ni...sedap nye...terliur pulak ni...nak pi cari la ptg nanti

October 15, 2008 at 12:16 PM

huwahhh...td aku da komen tau..naper dia ilang plak..menciiii..kena igt balik apa aku type td...

trliur aku nengoknya lieya oii.. aku pon suka kuah rojak mak bee nih.. tp kt belah utara jer ada jual kan.. kt kl ada ker jual.. x penah lak aku jmpa... harus mak cari nih..hehheeh..

suker aku nengok anak dara ko lieya.. pndai melaram pas2 pndai posing plak tu.. comei betul..

cntik baju ko tu..mak sukaaa...

October 15, 2008 at 12:31 PM

wuaa...air liur aku dah nitik atas keybod ni wei...cun gak baju kamu tu Lieya...akk ade gak baju pesen ni..tapi takleh pakai arr.skang dah kuwus sgt..tunggu ebab sket...hihihih

October 15, 2008 at 2:00 PM

re : lieya bukan takat menggelitik lagi dah...meroyan ngan beskal baru dia tu...larat tak larat ler aku nak nolak dlm rumah nie...nak tolak kat luar tunggu hari minggu jer lah....cuma ptg ahad lepas jer zana gigih berdua ngan hemlin nolak dia gi play ground dpn umah tu..

best arr kalu dpt slide & buaian cam kat umah syadah tu.....zana pun tgh usha2 gark nie.....tp hemlin tu cerewet ler....aku takut dia kata mahai jer....yelah, mau 2 @ 3 rat jugak tu.....

October 15, 2008 at 2:01 PM

aku mmg dr dl lg suka kuah rojak mak bee..kuah lain x layan ok.. lg plak klu blk a.star..mmg aku borong...

cantik sggh baju mu itu... saiz s eh???

October 15, 2008 at 2:10 PM
Anonymous

perrghh!! lieya dah buat akak kecur liur nih tauuu. mana nak carik pencicah tuu.. hehehe.. tapikan.. akak lagi suka buat collek sendiri dari yg beli readymade.. guna kicap, belacan, cilipadi, gula.. kdg2 tu tak guna kicap.. tp ganti cuka.. biasanya kalau mkn ngan buah2 yg tak masak spt jambu batu... adoiilaa.. kena gi carik mangga muda pasni.. tak tehennnn... hehehe..

October 15, 2008 at 3:16 PM

salam lieya
waduh....aku tengok itu pencolet cedapnya.....wei'malammalam ni mana nak caru buah wei. pencolek tu aku ada kat rumah ni hah. adui leeya bikin cayer gua punya mulut ooooo(hehehhehee)
amboi anak dara, comenya. ngan baju putih itam ni....cute mbangget. santai erk

October 15, 2008 at 11:21 PM

tu dia eihhh...lieya....sakan no makan jeruk...
kalau farah...idak ler...
memang x suka..
peknen pon x makan tau..
hehehhe


cantik baju baru lieya tu
sesaui ngan body

opppsss....
nanti lawat le blog kita tau..
and tinggalkan email add...

October 16, 2008 at 4:16 AM
Anonymous

lieya, nasiblah akak tk brhantu sgt dgn jeruk n colek nie..kalo tk mesti trliuq2 je nengok...time peknen pon tk layan mende2 nie...tgk org gak kot...

phewwwittt..cun arr pic brbaju baru tu....

October 16, 2008 at 9:17 AM

terliur ..sob..sob..tengah kesat air liur ni..
lamamya tak makan menatang ni...lawonyer baju lieya..macam anak daro umut 18 tahun lak...keh..keh..

October 16, 2008 at 11:21 AM
Anonymous

Hi Lieya..
Mmg sgt terliur tgk kuah rojak. Kita baru creat blog baru, memandangkan fp skrg ala2 susah nak hupdate kan..

October 16, 2008 at 1:13 PM

terliur....cantik baju lieya

October 16, 2008 at 2:40 PM
Anonymous

t'liurlah akak lieya...
kat ofis akak pun ramai yg antu ngn colek mak bee tu sampaikan kat kedai puspanita sek abis jer kuah rojak mak bee tu....amboi bergaya nyer lah anak dare tu mak nyer pun ape kurangnyerkan....

October 16, 2008 at 3:37 PM

i had added u into invited readers list
nanti dpt email..
accept yea

October 16, 2008 at 6:23 PM
Anonymous

weh dik akk penah balik dr mesia n buy some kuah rojak..but not mak bee brand lah kan..brand lain..d whole week i only eat mangga dip with d sauce only tau..no lunch..no dinner with other..only mango alone..walawoiiii..selagi x abis kuah rojaktu selagi tu lah ku balun..miahahaha

x dpt mkn ngan mangga ku mkn ngan sengkuang..x dak sengkuang ku mkn ngan guava..

giloss oo den

October 18, 2008 at 10:43 PM

Post a Comment

jangan malu jangan segan...silalah sila komen...anda akan saya jejaki....

 

Copyright © ~♥~ kembara chynta kami ~♥~. Designed by Whitey Mommy