Monday, November 2, 2009

aksi berani mija....

hangin mule-mule aku tgk gambar ni mase laki aku tunjuk.....tapi bile lame2 tgk gambar nie, suke plak tgk....lawak pun ade...kemain sengih besar si mija...



mija...mija...tak tau takut langsung...layankan ajek apak ko punye peel....




post signature

19 celoteh sahabat

cute nya si MIJA
tak per Lieya dia berdiri kat situh
at least ada jalan cerita dalam gambar ni. kalau dia membongkok sikit kat tepi lift tu lagi moment yang shuntek

November 2, 2009 at 9:29 AM

huhu..bahaya...
tp bila aku tgk, aku pun senyum2 cam mija lieya..akekekeke...

mama jgn risau, papa ada jaga mija masa tu :)

November 2, 2009 at 9:55 AM

..wei! bahya nyer...seriau aku tgk
silap skit tu...leh gelicir jatuh..

bapak dah nak sangat anak laki tu lieya ooooiii !

November 2, 2009 at 10:00 AM

ini aksi berani maut ni...budak2 benda adventure cam tu lah dia suka

November 2, 2009 at 10:10 AM

perrghh.. sempat lagi mak nyer snappp gambarrr.. hahahahahah.

November 2, 2009 at 10:22 AM

aduh kussss semangat.. ni mija panjat sendiri ker, ker shah letak mija kat atas ni lieya.. ni shah nak suruh anak dia jadi stunt ni ke. hehehehe

nasib baik mia tak nak panjat sama.. kalau tak, alamat, lagi risau dua2 atas tu.. heheh

November 2, 2009 at 10:26 AM

gile berani la 'apak'nye ye..aksi berani ni..cuak je aku tgk!

November 2, 2009 at 10:39 AM

KAK MIMI : shah yg letak die atas tong sampah tu...mule2 tgk mmg hangin aku dibuatnye....tong sampah jenis besi tu licin tuh....seb baik takde ape2....ye ar, bak kata kak farah nak boy sangat2 kot...tunggu la lepas bulan 6 tahun depan...baru leh on ...wakakaakaka

November 2, 2009 at 11:16 AM

nmpk bahaya tu.
dhla tong sampah tu licin lieya..

November 2, 2009 at 11:19 AM

beraninya mija..tp bahaya tu..

November 2, 2009 at 11:48 AM

aku lak yang ngilu nengok anak ko berdiri atas tu.. soh dia turun.. ngeri laa...

November 2, 2009 at 12:53 PM

hahahaha....cayalah mija...memang mija berani...setengah2 budak tak berani....baguuuuss....

aalaa lieyaaa...bagi chance lah kat papa dia nak melayan anak cara boy sikit...sian papa dia...hehehe....sorryyyy... ;)

p/s: lieya....aza dah update blog tapi kat side bar blog semua orang macam tak berupdate pulak blogku itu...musykil.... :(

November 2, 2009 at 1:31 PM
reen mama zaraa

Kekekekeee...........
Berani mija nihh.....
Apaknye pon berani gaks ye...hehehe!!!

November 2, 2009 at 1:31 PM

Aku rasa..bukan mija yg layan peel apak dia. ekekekeke..

ala, bebudak mana takot jatoh. aritu si ely pon pose maut atas kepala kusi. x sempat aku nk tegor, gedepap jatoh!! ha...amik!

November 2, 2009 at 2:11 PM

uihhh...ni mmg betul2 berani..kalo echa naik atas tu da lama tergolek kot.. ko tau jer la echa tu kan debab

November 2, 2009 at 2:21 PM

opocot..terkejut aku tau..gayatnyer tgk mija diri atas tu...baik2 mama...anak dara lieya ni bole tahan ganaih tuuu

November 2, 2009 at 3:16 PM

bagus mija tak gayat..hehehe

November 2, 2009 at 3:54 PM

uih, akak yg tgk ni pon rasa seram...
kalo jatuh tu mau berbenjol2 tu lieya oii....sape mau jwb? omak & apak mereka yg jwb..kekekeke....

November 2, 2009 at 6:19 PM

untie tgk pun dahtakut mija oi....apaknya buli anaknya yer...he he he..cute jer..n

November 3, 2009 at 12:05 PM

Post a Comment

jangan malu jangan segan...silalah sila komen...anda akan saya jejaki....

 

Copyright © ~♥~ kembara chynta kami ~♥~. Designed by Whitey Mommy