Tuesday, June 22, 2010

basah2 ujan...

arini ujan lebat mencurah2 di pagi ari di putrajaya..... walaupun aku naik keter, tapi aku tetap basah....kenape?....sebab aku sangat2 tak reti camne nak masuk keter dgn payung kat tangan, pastu nak tutup payung, pastu nak masuk keter.....angin plak meniup ujan betul2 area aku nak masuk keter...sudahnye aku kuyup!!! huk huk huk.....








dan kerana ujan jugak, jem telah berlaku.... biasenye aku keluar umah pukul 7.10pg ..akan sampai ke opis dlm pukul 7.25pg.... tapi ari ni, keluar umah pukul 7 pagi...pukul 8 baru sampai, sedangkan presint 9 ke presint 1 tu tak le jauh maner.....seb baik punch card tak merah menyaler!!!huk huk huk....



ape2 pun ...hujan itu suatu rahmat.... =)









24 celoteh sahabat

aku dr elite td msk pjaya je terus hujan.. nasib baik sampai opis dah renyai2...hari ni pakai bj kosong plak...iskh

June 22, 2010 at 9:23 AM

kat sg buloh ni mendung tp xhujan...sy pun xreti pakai payung dlm ujan n nk masuk kete sbb tetap basah jgk sy...he hehe

June 22, 2010 at 9:24 AM

asal hujan jer mesti JEM....nasib baik hujan kalu tak hujan lagi haru....hehe

June 22, 2010 at 9:24 AM

Akak suka hujan.tak tahulah .tapi tengah musim panas cam ni, hujan turun cam satu rahmat besar je.syukurrrr.

June 22, 2010 at 9:50 AM

i pun tak suka bab2 keluar masuk kete time hujan berpayung sis...
confirm pasti akan basah gak...

bila hujan gini, syioknya kan kalo leh tido je kat umah hehehehehe

June 22, 2010 at 10:04 AM

yee btol...ujan tu rahmat...aku pong salu kuyup x reti gak cane nk pki pyung n ttp pintu melainkn cik abg yg tlg...hekhek ngengade

June 22, 2010 at 10:09 AM

kt kl x hujan pun..tp pagi2 kalo gi keje time ujan mmg malas betul..

June 22, 2010 at 10:18 AM

putrajaya kalau weekdays ujan, mmg teruk.bertmbh jem nk pi keje. jln nk kuar sume jem. tp better la kan dr keje/dok kl.lg teruk jem kalau ujan.

June 22, 2010 at 10:24 AM

ya betul...ujan itu rahmat....penang nie kak...daripada kemarin dulu...ujan jer....sejukkkkk.....

June 22, 2010 at 10:46 AM

cuaca 2 3 hari ni mendung ajer...suka suka suka...^_^

June 22, 2010 at 11:08 AM

hujan rahmat...kt shah alam mendung tp x ujan pun. sama mcm nieda gak, kalau pkai payung tetap basah

June 22, 2010 at 12:21 PM

mmg ye..hujan rahmat..pokok2 suka:)

hari ni kat sini..sejuk..cakap dlm rumah pun mulut berasapp!!nampak jelas kabus cam titis2 air depan mata..kalau sejuk sikit lagik..mesti dha jadi snow:)

June 22, 2010 at 12:21 PM

azie pun basah kuyup.beli nasi tetiba hujan turun.gagah jugak g kat kete.

June 22, 2010 at 1:11 PM

tu la kan.. huaj tu rahmat.. nak buat cemaner kan!.. lately pun dah kurang sikit hujan..semalam petang hujan juga.. nasib baik time balik dah berhenti..

June 22, 2010 at 1:57 PM

kluang pun hujan ko...ngam2 aku keluar rumah..hujan pun turun..tp sampai simpang, hujan renyai2 jerr

June 22, 2010 at 1:57 PM

Salam lieya...
lavo texture hujan ni. macam VINTAGE lah. Cayalah....
** Pagi tadi pun kak dilla kena hujan. habis basah baju aku taw (haha)

June 22, 2010 at 4:20 PM

hujan lebat kalo ngan angin kuat, pakai payung pun tak guna.. basah jugak

aku tadi hujan , nak bukak payung, sampai tercabut handle dia, malu sey, last2 mandi hujan

June 22, 2010 at 5:29 PM

lor ko kuyup masa nk gi opis ker? hehehee...
ske la gambar hujan ni... unik!!

June 22, 2010 at 5:50 PM
Anonymous

sama la lieya..
melaka pun hujan..
kuyup akak nak sampai sekolah pagi tadi,turun kan mia & erfan kat nursery kan akhirnya sampai sekolah mummy dia kuyup kepeh :D

June 22, 2010 at 7:06 PM

sama la.. sokmo kuyup walaupun berpayung sebelum masuk keter.. hu hu. nko nak kering nko pakai baju hujan siap-siapp..! tapi kuyup gak bila masuk keta ekk.. isk isk isk. Dekatnyer nko gi kerja lieya.. jeless je dengar. Hujan pun 15 mnt sampai? Izan hujan kalu kurang2 sejam tu kompemm laaa.. uhuk!

June 22, 2010 at 11:20 PM

keh keh keh. lawak aa ko.

ko kena menuntut ilmu camna nk masuk keta without basah tu.

tapi hujan time weekend paling aku sukaaaaa... sambung tidoqqq..

June 23, 2010 at 7:34 AM

kt umah aku ujan kuar 2-3 titik je pas2 berenti. tp dia punyer jem toksah citer lah kan.. hujan x hujan sama je

June 23, 2010 at 10:11 AM

mmg payah pon nk masuk keta ngn payung kt tangan ni kan....mesti basah punyalah...akak pon tk reti gak..

June 23, 2010 at 1:50 PM

leces kan kalo pakai payung pastu nk masuk keta..kadang2 rasa cam baik redah je,xyah berpayung..huhu

June 23, 2010 at 2:28 PM

Post a Comment

jangan malu jangan segan...silalah sila komen...anda akan saya jejaki....

 

Copyright © ~♥~ kembara chynta kami ~♥~. Designed by Whitey Mommy