Wednesday, May 16, 2018

buku menarik




Assalamualaikum....

first of all, selamat hari guru buat semua guru-guru di Malaysia...

hari ni nak share pasal bahan bacaan ringan utk di bace...udah2 le tu dok bace majalah hiburan tuu... novel2 cinta2 tu pun ...tu bagi kat yg mude remaje lee bace...umur2 baye aku meh bace buku gini ...buku agama jgn lupe jugak hahaahahahah

*
*
*
*
*
*
*
*
V

penulis oleh cikgu fadli yg viral n tekenal kat facebook tuh...yg rajin share teknik2 simple dan senang matematik tu....x kenal? sila terjun gaung hahaahahah... byk kisah2 menarik dari sudut perpspektif guru yg dikongsi dlm buku ni...ade kelakar, ade sedih, ade touching....


sedikit perkongsian page2 yg aku snap....

aku share kan 2 pages je...nak lebih2 pi beli sendiri....ops ni bukan paid review tp saje share...anak2 pun ok kalo nak bace buku ni.... beli kat mane? alahai...mph, popular dan diserate kedai2 buku  pun ade...hehehehe...xoxo!




** aku baru abis bace buku 'suri hati mr husband' penulis oleh nur solihah ibrahim..kisah tentang penulis yg dulu seorang guru agama lulusan upsi, tapi ambil keputusan utk resign dan menjadi suri rumahtangga....menarik perkongsiannya tapi aku tidak le bace sampai terkesan nak resign...takleh lee...prinsip aku, aku nak pegang duit sendiri....hahahaha..



4 celoteh sahabat

Lepas ni akak gi cari. Entah kenapa bila nak beli novel jiwang sekarang akak agak kurang berselera. Puas belek dan scan rak buku...tapi belum ada yg menarik minat

May 16, 2018 at 9:13 AM

Dah lama tak baca buku 😊😊

May 16, 2018 at 9:24 AM

Mcm best buku cikgu kelas sebelah tu..
Nak cari juga lah..

May 16, 2018 at 12:55 PM

cikgu sekarang kena kreatif. menjawab soalan kbat anak murid plak. hehehhee

setuju dengan lieya. kalau baca pandangan dan pendapat orang, kena fikir untuk diri sendiri. kalau nak resign banyak kena ambil kira. lagipun pegang duit sendiri rasa lebih berkeyakinan nak berbelanja. hehehe

May 19, 2018 at 3:17 PM

Post a Comment

jangan malu jangan segan...silalah sila komen...anda akan saya jejaki....

 

Copyright © ~♥~ kembara chynta kami ~♥~. Designed by Whitey Mommy