Tuesday, December 16, 2008

Mari mandi mande!!!


lantak le korang bowing ke idak...aku tetap nak tepek pic main air kat pantai lagi hik hik hik....kan minggu lepas lieya lik melaka.....kiteorg lik melaka malam ari jumaat tu pas abis keje......petang sabtul dalam pukul 4.30 kiteorg gi mandi pantai ....tempat dituju biase laaaa..PANTAI PUTERI, TANJUNG KLING, MELAKA..... tak sampai 5 minit pun dari umah mak mertue lieya....jom layan gambar.....

sebelum gi ...posing2 gediks miang dulu....geram tul tgk mija...ntah ape motif nganga mulut cam ular sawa tu ntah....

haa ni lieya suruh dieorg posing takut cicak....ha ha ha ha

ni plak posing dari belakang.....mane satu yg seksi....kecik2 boleh la pakai camni...kalo dah besar ...mmg aku perambat ngan penyapu!!!


pose gedik si mija.....


cobaan nak kiss mulut.....




okey!!!! dah sampai pantai......JOM!!!!




ceh!!!! awal2 dah geli pasir...takpe2..pasni mama bawak ko gi terapi pasir





terapi dah bermula....tak geli plak......





korek2 pasir bermula.....









tangan si mungel...


nie bayang2 si permaisuri lilin...jeng jeng jeng





ha hahaahah AKU LA TU!!!! mesti org kat pantai tu muntah darah tgk aku berpayung kat pantai...DULIK HAPE AKU!!!! ADE AKU KESAH!!! dah panas wooi.....he hehe he







mase ni matehari dah tak panas sebab dah nak terbenam tapi rase laa gak bahangnyer....tu yg aku pakai payung...blocking anak2 aku dari kene matehari...tau je laa kan, mandi pantai ni sure legam kulit nanti....jatuh saham anak aku nanti hu hu hu







hepi tul dapat main air




ni tapak kaki permaisuri lilin tadi...saiz lime yeak.....





tak sah kalo pi pantai tak tulis name kat pasir....




model aku ....ajak mija amik gambar kat name tu langsung taknak...penat aku panggil...wat dek jek.....









mia berlari2 anak...cewah.....



sengih si mia



tanam budak notty nieh!!!




aiskrim roti....sedapnyerrrrr





tak aci mija!!! jilat aiskrim ajek...



mandi2 plak....proses mengumpul pasir dlm poket seluar....



vontots sape paling seksi ha ha ha ha










posing duyung oleh mija



nie plak posing geletis ...aku geget gak paha tu karang


buli papa plak


ade ke dok camni pastu mengadap pantai....ombak datang....tercungap2 kene air....aku marah buat tak tau jek.....boleh plak gelak2 lagi.....




okey jom balik!!!!!!!! di sebabkan umah dekat..aku tak bawak pun baju tukar....bilas ngan air biase pastu bungkus dieorg dlm plastik hitam terus balik umah ....he he he he he





nie ade video yg lieya sempat rakam.....sile laa tgk yeak......he he hehe











28 celoteh sahabat

kah kah kah, tang bungkus tu yagn paling tak tahan.. ko ni lieya, zalim tau, lenkali bawak ler towel..hehehe

cekcinya baju mia dan mija.. tapi auntie suka tau baju mandi cekci2 ni.. tapi betul kata mama tu, kecik2 ajer boleh pakai, dah besar ada yagn kena perambat dengan penyapu.. heheh

lieya, tergodanya akak tengok eskem tu.. dah lama tak makan eskem roti.. peh lazatnya..

huhuhu gambar paling cun, tang tunjuk vontots tu.. hhahahaha

December 16, 2008 at 12:21 PM

hehehe..kelakar tgk dua beradik ni kena bungkus ngan plastik hitam...

keik2 seksi takpe..nanti dah besar kena tutup semua2....kalau tak kena perambat ngan penyapu ye...

seronoknye 2 beradik ni main tepi pantai

December 16, 2008 at 12:30 PM

hahhahaha..part bungkus plastik itam tu aku paling x leh tahan. terkekek2 aku gelak kat sini...lawak sungguh.
kan aku dh kata ko nazi tauuuu... seksa budak2 tu...heheheh

weih, kecik kaki ko..size 5, kalu kaki aku kompem cam kapal. size 8 ok?

December 16, 2008 at 12:31 PM

beshnya mandi2...tgh syok2 aunty layan gambar tetiba pasrt last tu aku gelak sorang2 depan pc..mama kijam..hahahhaaa..bungkus pakai plastik itam ye??hehehe
xper ar sbb umah dekat kan.wat leces je nk tukar kan baju budak2 kt sana kan lieya..dah ar ngan geletisnya..layan kakak, layan adik..aku paham camne lieya...kekekeke

December 16, 2008 at 12:48 PM

hahahaha....apa la lieya cian dak2 tu...siap bungkus ngan plastik itam....

December 16, 2008 at 12:53 PM

dktnya umak MIL ko dgn laut..5 min jer.. besnya.. aku paling suker part mia posing duyung tu..seksi wei.. geram aku nengok.. bes gak kan bwk anak g mndi laut nih.. tp aku x tahan tang kulit itam tu yg aku malas tu..

slumber kodok jer ko balut anak ko ngan plastik itam tu.. elok jer plak si mia n mija tu.. sabor jer la ko nih..

December 16, 2008 at 1:04 PM
Anonymous

geram aku tgk mia..panjang yer rambut dia suker aku tgk...seronok yer 2 beradik nie main pasir.

December 16, 2008 at 1:18 PM

Astaga..kau Lieya!!! Lain kali bawak lah tuala..kecian nengok nyer sampai kena bungkus ngan plastic...
hehehehe.nak gelak pun ada!!

p/s tengok ais krim roti tu..rasa terliur lah..lama dah tak makan aiskrim roti..hehehehe..:)

December 16, 2008 at 1:35 PM
Anonymous

kreatip tul korang bungkus anak2 dlm plastik hitam x nak kasi kereta basah..
aku paling suka tgk Mija posing gaya duyung tu...comeyy :D
betoi tu lieya..kecik2 ni la nk kasi pakai semua jenis baju..da besar kalo pakai seksi adeih la..confirm la kena kejar dek penyapu la anak2

December 16, 2008 at 1:54 PM
Anonymous

tergelak ida nengok mia mija kene bungkus plastik itam tu lieya...lawak plak nengok aksi2 derang kali ni...pandai palk derang menggediks kan vontots2 yer...hahahaha..
pica so far lom pnh lg bw gi pantai...lps ada adik nanti la ada gak kawan2 dia mcm mia n mija xde la bosan

December 16, 2008 at 2:09 PM
Anonymous

akak pun tergelak tgk budak2 tu kena bungkus ngan plastik itam.. mmg kelakar tul mama mia ngan mija ni tauu.. idea yg kreatif takut kusyen kete basah ehhh... kah kah kahh...

December 16, 2008 at 2:22 PM

ko nie lieya biar betol bungkus bdk2 tu dgn plastik hitam...kejam sungguh lorrr!!!aku suke tgk pic yg ada nama MIAJA & MIJA TU dgn posong duyung...tak tahan!!!!hahahahaha...aku lps krismas nie blk melaka...yahooo!!!!

December 16, 2008 at 2:38 PM
Anonymous

cekciiiiinye...xpe kecik2 pakai la apa nk pakai kn..
alala..kena bungkus ngan plastic..lawak la...nasibla bdk2 ni kecit..kalau dh pandai demand hehehe..x dapek la mama nk bungkus2 ni...sedapnye eskem tu

December 16, 2008 at 2:41 PM

Ya Allah Lieya oiiii!!! memula aku layan kegedikan anak2 kau. Sampai je kau bungkus anak2 aku ngan plastik sampah tu aku dah tak tahan..wakakakakakakakaka..sengal lah kau! tp brilliant idea gak yek. leh aku tiru...kahhhhhhhhhhh

December 16, 2008 at 2:49 PM

keh keh keh...ko zalim ler lieya..
sanggup ko bungkus bebudak tu ngan plastik itam...dasyat oo mama sorang nie...x agak2...bwk ler towel kalu x bwk baju ganti pun...papanyer ko balut ngan plastic itam skali ker...muaahhhaaahhhaa...

ko mmg puteri lilin....

hik hik hik...vontot paling cekci...i know..he he he..u know i know jer lah erk...he he he

ko ngan aku kan leh share kasut....sebab kaki kita sama size...hooreeeyyy...kot2 ada kasut ko x nak pakai dah...boleh ler sedekah kat aku erk coz' kita sama size...

dpt main air...dua2 ilang fobia geli ngan pasir laut erk....lenkali suruh mama & papa rerajin bwk mandi laut lagi tau mia & mija...pastu jgn ikut peel mama dok perpayung kat tepi pantai...x sesuaaaiiii tau...ha ha haha

December 16, 2008 at 4:08 PM

lieya... kelakarnya tgk bdk2 tu dlm plastik itam..mcm nak kena jual la pulak.... hehehe....

bdk2 kan mmg selalu mcm tu...mula2 nak pijak pasir, geli konon... nanti diorang yg over...sampai tak mau balik..tul tak???

apa2pun roti aiskrim mmg best.. akak kalau gi KL, mesti stop kat hentian yg dkt gombak tu, pekena roti aiskrim dulu..yum yum..

December 16, 2008 at 4:09 PM
Anonymous

seksis la 2 badek tu lieya...

dapnyer eskrem roti...ahhh ko mmg wat akak trliur le lieya....

plg kelako 2 badek tu kene bgkus ngn plastik sampah...wahahahah...
jgn ko terbuang diorg sudah lieya...aduiyaiii....

December 16, 2008 at 5:17 PM

wakakka betuahnye mama dewang ni..dibungkus ngan pastik itam..adeh anak sape la tu

December 16, 2008 at 5:49 PM

lieya
budak2 ni mcm dah biasa posing2 dpn kamera erk....
papa lak sabor melayan, untung hang lieya (hehehehehe)
pakkal umah dekat. boleh bungkuih depa ngan plastic hitam.

December 16, 2008 at 8:17 PM

Singgah sat

comey nya 2 beradik ni

December 16, 2008 at 9:56 PM

lieya oiiiiii! pertama kali dlm hidup aku tgk ada ibu budak balutkan anak nya yg kebasahan dgn plastik hitam!!!!!! hahahahahahhaahha awat kau ni kreatip sgt ni!!!!! hahahahahahaha cian depa tau.

ya betul tu! time tecik2 ni je pakai baju chekci2..dah besar..NO!

:)

December 16, 2008 at 11:41 PM

aksi duyung naik ke pantai tu kalau mana2 prince tgk mesti terbeliak bijik mate hahaha

keciannya dak dua owang ni kene bungkus dgn plastik jer... jalim mama lieya nie

December 16, 2008 at 11:47 PM

wakakakkakakkakakkakakakka
kakakkakakkakkkakakka

ya allah lieya kau bungkus budak 2 tu..kelakorlah pulak ku nengoknyer... baiklah pulak budak dua tu diam jerk...

hishhh takleh cakap apalah..sbb aku mmglah teramat geram dgn budak dua yg paki swimming suit tu...

lieya doakan aku dapat baby girl yerk..

December 17, 2008 at 1:43 AM
Anonymous

>> hehehe...
>> first time nampak org siap kena bungkus dgn plastik hitam...LOL

December 17, 2008 at 1:53 AM

mana lieya dpt idea bungkus 2 bradik tu ngan bag plastik itam tu
lor...x de org tgk ke situasi ni

jgn lepas tu ko p buang depa kat tong sampah dah ler
bukan jd kes buang bayi
kes buang tabiat niiiii!

alahaiaaaa.......sedap nye eskrem roti tu
lama x makan eskrem camtu
kat tepi pantai ada lagi org jual camtu yea...

hahaha..memang syok ler tgk mia mieja ni
pandai beraksi tul...

December 17, 2008 at 2:02 AM

wah besh nyer bercanda di p[asiran pantai

klaka la nko lieya tarok dlm plastik hitam ...jgn buanggggggggggggg ha ha ha ha

December 17, 2008 at 11:22 AM
Anonymous

kakakakkaka
sampai kat last tengok mia dan mija dibalut dengan plastik hitam...tulah yang tak tahan...lieya ni suka buat lawak laaa....

December 17, 2008 at 1:44 PM

hi lieya..dah lama tak ketemu di alam cyber ek..finally terjumpa kt sini..wah..bestnyer.. mia n mija masuk pa& ma..

December 19, 2008 at 10:00 PM

Post a Comment

jangan malu jangan segan...silalah sila komen...anda akan saya jejaki....

 

Copyright © ~♥~ kembara chynta kami ~♥~. Designed by Whitey Mommy