Friday, March 26, 2010

hah!! ko angkut ar sume..bior mak ko lemas!!

adeh...tensi tul kalo minah ni nak tdo ngan aku..... tgk ar...berangkut2 bagai bantal die....haa org lain selalu ade 1 jek bantal peberet....tapi tidak si mia....korang kire brape bantal busuk die tu...byk wooo....kalo tak die yg lemas:10:, aku yg lemas :22:kene hempap ngan bantal asyem die tuh!



skrang ni makteh budak2 ni dok sekali ngan aku...selalunye mia ni tgk mood die laaa...ade kale die nak tdo ngan makteh die...ade kale nak tdo ngan aku.....kalo tdo ngan aku, mmg sempit katil aku dibuatnye...penuh ngan bantal die....mia ni peel die kalo nak tdo suke gentel hujung bantal tu.....hu hu hu hu
**penat :14:maoo edit pic ni...sebab nak tutoop kepale lutut laki aku....wakakaakakak




terkekek2 gelak :05:sebab bantal kat mulut tu jatuh....pastu siap suruh aku bawak kan lagi....haih! tak kuase mama:11:!! tu yg tegelak2 tu...siap ckp mama ni tamak laaa..... ntah sape yg tamak agaknye:16:... mia ni kalo buat ayat, mmg dabom...tapi selalu salah gune perkataan tu....



mija plak sejak ade makteh die ni mmg tak mo tdo ngan aku...ye ar kalo ngan aku kene tdo awal...kalo ngan maktehnye leh laa tdo lambat2 sikit:17:...





last but not least....meh layan video budak getiks:02: nie....


**mia ngarok2 maoo tgk elephant dekat zoo....weh tak kuase aku nak g zoo panas2 skrang ni...caerr susuk aku kang wakakaka...so sabtu ni gi kg baru amik baju kat tailor dan akan ke GSC atau TGV tgk jumbo gajah biru...gajah gak kan?.......okey la tu kan!!! har har har.....



















13 celoteh sahabat

mak aiii mia nak tido angkut bantal banyak yer..bantal bucuk ker tue???

March 26, 2010 at 8:13 AM

1st sekali...aku nmpk lala lagi kat entry ko yg lepas...waaaa...lala ms aku ngandung x dpt...nak lala kat bagan lalang gaks..hahhah...

wah nikmatnya dpt milo tabur..tp xpe aku dah belasah puas2 aitu hehehehe...

March 26, 2010 at 8:25 AM

heheheh banyak tol banyak busuk dia kan... nasib baik emily dan farhan dan totally free bantal busyuk. dulu farhan suka gak mengentel. tp sebab dah tak de ni, tak de pula dia menggentel.. tapi tak pe lieya, budak perempuan ada bantal busyuk tak kisah.. jangan budak lelaki, haru..

abis tu kalau balik kampung berangkut la semua bantal busyuk tu ke? heheheh

March 26, 2010 at 8:58 AM

banyak nya bantal...hihi
layan kan je la lieya

March 26, 2010 at 9:18 AM

ehehehhee..

tu la lieya..selagi boleh dorg nak angkut semua bantal2 busuk tu kan.. haishhhh.. pening palo dibuat nyer..

March 26, 2010 at 10:57 AM

pandai ko lieya, x dpt tgk real gajah, tgk movie pun jadilah ek..hehe

March 26, 2010 at 11:11 AM

hehe...sekian lama nak singgah blog lieya ni, tertunai juga akhirnya..:)

March 26, 2010 at 3:26 PM

byk nyer bantal..sib baik mimi dh xmoh bantal busuk dia..hehehe..lega aku..

March 26, 2010 at 4:33 PM

ada-ada aje si mia nikan hahaha..selalu nurul gelak aje tgk feel dia...tapi seronok layan ragam diorang ni..bukan setakat mia adik nurul yang darjah 5 tu pun masih tidur ngan mama nurul lagi..mau tak sempit..janji dapat tidur ngan mama katanya hahaha

March 26, 2010 at 6:53 PM

amboi byk nya bantak busyuk mia...ni bau dia mesti sedap nie..he he he..kalu balik kg agaknya semua bntal tu dia angkut lah yer...comel jer lah..yang danish plak xde bntal busuk dia guna selimut...

March 27, 2010 at 9:54 AM

jangan anak ko bawak bantal busuk dia sampai gi sekolah dah haha..

March 28, 2010 at 12:05 AM

banyaknye bantal dia..hehe.. sume tu bantal busuk ke? bantal wangi takde? hehe

March 28, 2010 at 8:39 PM

adehlaaa kemain byk bantal bucuk mia tu..
tk cukup tgn mulut pon blh gigit...
mcm2 hal bdk2 ni kan..

March 29, 2010 at 3:20 PM

Post a Comment

jangan malu jangan segan...silalah sila komen...anda akan saya jejaki....

 

Copyright © ~♥~ kembara chynta kami ~♥~. Designed by Whitey Mommy