Tuesday, March 9, 2010

rajin plak aku nak citer psl hari ahad ....

rajin plak aku hah mengambil gambor bekpes ari ahad ari tu..... wakakakaakak...korang layankan jek laa mood aku tgh rajin ni yeak heheeheh...pagi tu wat kuew tiow goreng ngan cekodok ikan bilis....geram plak tgk ikan bilis yg beli kat sabah ari tu.....aku cekodokkan die heheheeheheheh:17:...




ahad tu kami ke bantinc g....ade majlis hari jadi :74:anak buah/sepupu mia mija.....bagus!!!!!!! boleh aku gantung kuali heheehehehehehe




mia n mija..... mija tu demam :09:sebenarnye.....tapi bagusnye mija ni jenis kalo demam pun macam tak demam...aktif jek....tapi siaplaa kene standby sebab die senang muntah2....





kat depan lif pun sempat nak bersnap2 heheeheh





suke ar dieorg ngan rambut bob nie...senang keje aku, tak yah berikat2...





my cinta hati:16:....




yeay!! papa dah sampai...jom!! jom!!





gedik2 dalam keter.... mulut kasi muncung supaya ketembaman isipadu pipi boleh dikurangkan heheeheeh :24:




tgk...stylo tak anak aku tdo....gaye bos2 ni tdo camni wakakakaak:25:





yg ni kalo tdo kene cari tempat meleset:06:....





tapi kejap jek...aku gak dicarinyer utk landing...lagi empuk konon!! huhuhuhu





kul 7 lebih kami balik dari banting...pic kat banting tak amik pun wakakakaak....balik2 mija muntah2....die dah makan mcm2 tadi ...kek laa nasi dagang laa satey laaa...last2 abis keluar semua:03:....





mlm tu makan yg akak ipar tapaukan dari majlis ari jadi tadi....





demam2 die tetap lalu makan..2 senduk kecik nasi dagang + seketul kari ayam die sebat :15:heheeheheh





tu sajek citer ari ahad kami:22:..... asalkan update!!! wakakakaakak!!


18 celoteh sahabat

kemain lg mia tido..mmg gaya bos2 tu..hihi..best ar p mkn2 umah org,xyah masak kan..akekeke.kalo aku pun suka babe..

March 9, 2010 at 10:36 AM

seronok bdk2 g party2 ni..heheh..
omak nye pun senang hati..leh excuse masak kan...

suri pun kalu dlm kete..
mesti dilentok nyer atas aku..
aku lagi empuk agaknya..hehehe

March 9, 2010 at 10:40 AM

sukanya tgk pic mia dgn mija, comel sangat.seronok tgk diorang beza pun x jauh sgt.dah besar nnti mesti kamceng giler

March 9, 2010 at 11:31 AM

rajinya ko lieya..dah ada kuew tiau... buat cekodok lai.. kalo akak xder maknenya nyer lah hehehe...

kesian mia & mija demam yer...? sib baik dernag ni jenis lasakkan.. kalo jenis merengek tu.. mama dia pun leh domam dibuatnya...

so camna derang skang..? dah sihat ker..?

March 9, 2010 at 12:01 PM

yelah...comel seh bebudak tu ngan rambut ala2 bob tu...cute and makin kemas....

mija tu beh kurang ngan batrice ko tahu
kalau duduk dlm keta...nak ngak bertilamkan mama dia yg empuk nie.....padahal kat seat belakang tu kosong sekosongnyerrr

March 9, 2010 at 1:27 PM

tido pun ade gayer..mija sama ngan dnaish nak tido mesti ke depan nk landing kat ibu dia...

bagus mija demam2 pun dia lalu makan yer..at least perut dia berisikan..

suka tgk diorang pose, comel n pndai pose..

March 9, 2010 at 2:55 PM

da lama rasanya x pegi bash.. hehehe...

alalala..comeinya dua badik ni pakai baju camtu... cute arrr..

March 9, 2010 at 2:57 PM

da lama rasanya x pegi bash.. hehehe...

alalala..comeinya dua badik ni pakai baju camtu... cute arrr..

March 9, 2010 at 2:57 PM

ske tngk bdk berdue nih cam twin plak
jln siap pgang2 tngn beriringan lg ek
heeeeeeee wiii wiii

March 9, 2010 at 4:32 PM

Rajinnyer lieya masak.. kuey teow yeh!.. siap ader kopok tu.. best lah..

alahai comey nyer "twin" nie.. geram tgk.. nie untung nyer ader anak dara yg umur dekat2 nie lieya.. ;P

Demam tp tetap berselera.. camtu la bagus kan!..

March 9, 2010 at 5:34 PM

mija sama ngn amalin, mesti muntah2 kalo demam..

cute la rmbut diorg tu.. sesuai ngn muka.. :)

March 9, 2010 at 5:38 PM

oo ni ler kueytiw yang ada togeh tu ek. heheh mesti jenuh si mia tu asingkan togeh tu kan..

siannye mija.. mesti lemah badan bila maknan semua muntah balik kan..

bestnya majlis besday tu makan nasi dagang yek.. dah lama akak tak pekena nasi dagang

March 10, 2010 at 11:22 AM

aduhh..cekodok bilis tu yg buatkan aku terliuq..kalo makan dgn kuah kacang sedapp tuuu..

elok la dah pendek rambut anak2 lieya...now kan musim panass..

March 10, 2010 at 3:42 PM

kalo anak demam..masih aktif n masih lalu makan..xlah riso teruk sgt lieya..kalo jenis melepek..x makan, perut masuk angin..kesian kau..

harap anak ko cepat sihatlah ye..

March 10, 2010 at 4:02 PM

cute lah mia & mija potong rambut style bob..tuh..sesuai sgt..

March 10, 2010 at 4:30 PM

uish sedap lak tgk cekodok bilis tuh lieya..hehe lama tak makan..

senangkan lieya dorang rambut pendek..arissa pun kite dah pendekkan..kalo tk rimas je tgk..hehe

pegang2 tangan 2 badek nih..sweet je..suke lak tgk..

cepat sembuh ye mija..demam berslera makan..suke tgk..

March 10, 2010 at 5:34 PM

nie yg aku geram bile masuk je blog ko nie lieya..x habis2 citer pasal mkn...ha tu jemput ikn bilis pon aku dah terNAK tau...nyampah ah camnie...:P...

weh aku pown salu bwk aqil pi mandi2 kat pool..tp pot kitorang kat cheras/sg.besi nun...tp tahun nie baru sekali je bwk dia...huhuhu...xpo pasnieaku dah bis pantang aku plaks pi swimming...aiiii x sabo nya..

March 11, 2010 at 8:11 AM

ciannya mija demam...abih muntah bagai....

snang kan 2 beradik tu rambut pendek,lieya..tkyah sibuk nk ikat2...lg cute 2 beradik nie rambut gitu...

March 11, 2010 at 10:47 PM

Post a Comment

jangan malu jangan segan...silalah sila komen...anda akan saya jejaki....

 

Copyright © ~♥~ kembara chynta kami ~♥~. Designed by Whitey Mommy