Friday, December 24, 2010

kemain lagi kak mia n kak mija nieh!


cube teka sape nie.....alah tgk sengih pun dah tau....mia laaa nieh....mase ni aku ngah punggah baju2 baby yg aku beli nak basuh....si getiks ni sebok ar main sekali......






kemain kan tlg mamanye basuh baju2 baby.....tu pun bising mulut aku sebab masing2 sibok nak menerai barut adiknye, stokin adiknye....kembang kang weiiiiiii!!! he he he....






pendek jek entry kali nie heheheheehehe....baju baby kali ni aku tak beli byk pun...beli sikit2 jek...byk beli rompers jek..senang.....lagi pun cute2 jek aku tgk....rajin jek nak aku nak click2 ....beli online jek pun...senang....tau2 dah sampai umah.....yg lain2 baju byk beli kat JJ Equine jek.....tgh sale, dpt laa muai sikit.....tu pun beli yg 6 bulan keatas..senang...leh pakai lame ....hidup kene berjimat hahahaahaahah...dah ar..nak pi siap kat LNPT bos n aku punye sendirik!





**mlm ni mak aku sampai dari johor....yahuuuuuuuuuuu!!










28 celoteh sahabat

lieya dh siap basuh2 dh ye.saya lum wat apa2 lg lieya.setiap hari rasa letih sgt.baju masa azim dlu dh wak kuar cuma tertangguh nk basuh.baju baru lak awal thn nie br nk g beli.makin hari ifa rasa makin malas dan x larat sgt nk wat keja.hehehe.ngada2 kan..

December 24, 2010 at 9:14 AM

Salam kak, nanti senanglah nurul nak tanya akak tentang brg2 bayi ni kan hehehe...dah ada tok guru katakan hahaha

December 24, 2010 at 9:19 AM

hahahah.. excited laaa tu.. nie sama pe'el cam aiman haritu laaa.. sampai kembang stokin kaysah di pakainyaaa...

comeiii kan rompers tu..akak dah order..

December 24, 2010 at 9:20 AM

persediaaan utk baby akan datanag erk lieya. mesti x sabar kan. abang BOY (hehe)

December 24, 2010 at 9:25 AM

persediaaan utk baby akan datanag erk lieya. mesti x sabar kan. abang BOY (hehe)

December 24, 2010 at 9:25 AM

wa...dah start dah basuh2 baju..baguslah..sy dulu lg sebulan baru basuh...itu pun bkn sy basuh suami sy basuh sbb xlarat nk tunduk2 smeua...

eiiiiii, sy xsabarlah nk tgk bb boy lieya nie...mintak2 samalah 10/4 sma ngan darissa...heeeee

take care lieya...

December 24, 2010 at 9:25 AM

macam-macam anak dara ko tu. teringat pulak, akak kemana-mana dulu bawa babay, suka selimutkan ngan tu. suka lah tu mak nak datang.

December 24, 2010 at 9:26 AM

ahahahaha..
mcm2 kan si "twins" tu..
layan kan aje la yeh! lieya.. keh keh keh

December 24, 2010 at 9:42 AM

excited anak2 dara ko yek..
aku dulu laki aku yang basuh..
hehhe..

December 24, 2010 at 10:05 AM

rajin nya mia n mija tolong maknyer.. lepas ni bole di harap la kakak2 tu nnt..

Bestkan tgk baju baby yg tecik2 tu.. wangi pulak tu.. bersih jer nampak..

December 24, 2010 at 10:18 AM

kak mia n kak mija mmg rajin tlg mama dia...

December 24, 2010 at 10:30 AM

bagus lieya buat awal2. tak de la sakit pinggang nanti kalau dah sarat.. kiranya lieya ada lagi barang2 bb ek.. akak langsung yilek.. sehelai pun tak de..

bagus beli rompers ni. senang nak salin pampers bb sebab boleh bukak butang kat bawah kelengkang tu jer.. kalau pakai baju asing2, leceh nak bukak seluar bagai. heheh lgpun akak pun suka bb pakai rompers, cute je

December 24, 2010 at 10:35 AM

semangat lieya dah basuh baju baby.. bagus preparation awal ni.

mak lieya nak dtg sini??best tu

December 24, 2010 at 10:44 AM

aku pun suke simpan baju budak2 time dorang baby dulu..jd nti x yah beli byk2 lagi..tapi kalo barut tu..memang buat yg baru ..dan org sekarang ni jarang dah nk berbarut2 kan baby tu....

December 24, 2010 at 11:25 AM

menanti kelahiran baby baru ye...tahniah!!!!

December 24, 2010 at 11:26 AM

DAH START BASUH YER LIEYA...SERONOKKAN TGK BARANG BBY

December 24, 2010 at 11:47 AM

bagus lieya.. awal2 dah mencuci ye.. senang nanti takderlah nak tergopoh2kan..

December 24, 2010 at 12:05 PM

tingatlah dulu2 masa nak dpt baby..bila dah basuh,susun dalam bakul ..asyik le kuar masuk..padahal dah kemas..tp still nak kemas lagi ari2 sbb excited

December 24, 2010 at 12:15 PM

yeeeyeyeyee!! sama!! sudeh basuh juga baju2 baru baby...xsabow rasanyer nak sambut org baru...hehehe..nampaknya kita sama tahun yer kak lieya tp kak lieya lg advance lerr...udeh masuk 3 org..sangat jeles tgk itu twin..tomeiii!! xper2..nanti taun2 lagi mau carik twin gak lah..de petua x?? ahaksss....

December 24, 2010 at 1:04 PM

ko due bila lieya? aku pun baru basuh barut baby..anak buah aku dh nak bersalin..xyah belilah..pakai pun kejap je kan..aku kasi pinjam je..si mimi lah sibuk tya..bila basuh tu..hmmm..sedapnya bau..sidai pun hati berlagu riang..walhal..bukan aku yg preggy pun..hihihi..

December 24, 2010 at 1:25 PM

cptnya ko basuh lieya. aku dlu dah peknen 7bln lebih bru hegeh2 nk pi bli. pas2 perap dlm lemari. dah dkt due baru aku trkocoh2 nk basuh. hahahah.

mmg comel2 rompers skang kan. bila tgk rompers jer rasa nk peknen dah. asal tgk brg baby je terus nk peknen..kekekeke

December 24, 2010 at 3:14 PM

senang kalo siap basuh2kan baju bb awal2...
i pun suka bb pakai rompers...
chomei and senang nak salin2 pampers tu...
nowadays rompers pun byk yg cute miut...

December 24, 2010 at 3:46 PM

mesti dh banyak buat preparation kan lieya.....akak pn sekarang ni beg baby n beg umminyer dh siap masuk dlm kete....kalau tetiba je sakit terus pg hospital.....

December 24, 2010 at 4:32 PM

sonotnye nk sambut org baru..mane da ade tu, tinggal gune balik jek kan..tak yah membzir nk beli baru sumenye..

December 24, 2010 at 5:20 PM
Anonymous

Alahai lieya akak dulu cenggitu la masa tgh preg Mia..agaknya budak berdua tu tak sabar nak tunggu adik boy diaorang tu lieya hihihi

December 24, 2010 at 6:23 PM

aku pun suka pakaikan rompers je ko.
a ah, beli yg 6 bulan ke atas.
aku dulu beli 3-6 months MC punya rompers. kejap je dh ketat. hardy kan dulu bam2.

December 27, 2010 at 8:30 AM

lieya mesti tak sabar2 kan??? nak terima kehadiran org baru

December 27, 2010 at 3:06 PM

sorry lieya angah sibuk sangat2 last week

December 27, 2010 at 3:06 PM

Post a Comment

jangan malu jangan segan...silalah sila komen...anda akan saya jejaki....

 

Copyright © ~♥~ kembara chynta kami ~♥~. Designed by Whitey Mommy