Wednesday, August 9, 2017

lieyalatif mc sebulan...


Assalamualaikum... 

Simple update je nih..... Alhamdulillah aku baru je selamat operation buang fibroid di kpj seremban .... Admit ahad 6 ogos... Operation 7 ogos... Citer details nanti aku update bile dah sihat betul2 ye.... Tq utk yg mendoakan aku di fb dan ig... Kawan2 dan keluarga.... Skrang bagi can aku nikmati proses recovery dan bahagia dgn mc sebulan hahahaha... Tp jgn tekejut kalo blog ni berupdate sbb entry2 sepanjang bulan ogos ni aku dah siap2 autopublish kikiki... 


Perkampungan satu family selama 4 hari... Tq sgt2 pd en lazim agen insurans takaful kami sekeluarga yg sgt2 efisien dan bagus... Nak kene admit ari ahad ptg.. Sabtu pagi GL dah siap faks ke spital... Korang bolehlaa dptkan khidmat nasihat insurans dr beliau (wasap 0168904786) ... Penting tau medical card skrang ni... Aku keje kkm pun ade medical card... 

Makanye... Proses utk slim balik bermula huhuhu yelaa selame ni aku kurus tp perut buncit sbb fibroid durjana ituww.... Nak tgk pic fibroid tu?  Tgu lg sebulan aku entrykan ye... Pes day masuk keje make sure leh sarung kebaye lame hahahaha...

Xoxo! 


13 celoteh sahabat

take care lieya...get weel soon..slamat berehat

August 9, 2017 at 9:35 AM

seram lak dgr psl fibroid tu wei... moga ko cpt sihat yek...
cuti sebulan tu, heaven nya... kene pantang tak?
apa pun gws, jaga diri n jgn lupe mkn ubat

August 9, 2017 at 9:49 AM

take care , selamat berpantang dan semoga cepat sembuh .

August 9, 2017 at 10:32 AM

Moga cpt sembuh beb..lm x ziarah blog..

August 9, 2017 at 10:41 AM

selamat berehat..pantang elok2..

August 9, 2017 at 11:20 AM

camne ko detect ada fibroid ?
apa2 gws dear

August 9, 2017 at 11:30 AM

speedy recovery, selamat berehat

August 9, 2017 at 11:51 AM

Get well soon lieya.. Moga luka cpt smbuh n lps ni leh la melaram kebaya. Hehehe .


Kakak lya pnh operate buang fibroid beberapa thn lalu.. Tp sbb dh truk sgt, kna buang skali dgn rahim..



Stuju sgt ban insuran tu.. Mmg kna ada klo bg y bkemampuan, bila jd kes mcm ni.. X perlulah nk mcari duit situ sini . Mcm lya mmg dh x layak mohon inaurans.. Sn
Bb dh bpnyakit..

August 9, 2017 at 11:52 AM

Get well soon Lieya. Have a rest!

August 9, 2017 at 12:19 PM

Semoga cepat sehat lieya
Rest cukup2 tau

August 9, 2017 at 12:54 PM

semoga cepat smbuh lieya

August 9, 2017 at 5:02 PM

Take care...get well soon lieya..jaga diri pantang tau...

August 9, 2017 at 5:17 PM

Moga cepat sembuh Lieya...Aduh mimpi ngeri betullah kalau duk sepital ni.

Buncitlah sangat perut tu. Tak nampak pun. Nanti tolong cite pasal aimptom simtom dia ye Lieya.

August 16, 2017 at 7:39 PM

Post a Comment

jangan malu jangan segan...silalah sila komen...anda akan saya jejaki....

 

Copyright © ~♥~ kembara chynta kami ~♥~. Designed by Whitey Mommy