Tuesday, April 7, 2009

citer kami lagi...

weekend kali ni lieya tak kemane2 pun, just jalan2 ke Alamanda n Giant, Puchong.....gambar pun tak byk amik, almaklumlaaa takde mood:11:...kalo ade cik abe tu laju jek tangan ni rajin nak snapping2 he he he he.....sabtu tu ade 3 misi sebenarnye...first gi cuci kerete (gile berkapok keter gue!!) second gi cari baju oren sebab nak gi bash ati (yes!! kawan2 kite jumpe disane key) dan yg ketige teman adik lieya cari treadmill .....tak sangke, adik lieya dpt treadmill yg diidamkan, si mia n mija dpt mini car cam kat dlm pic kat bwh tu dan lieya dpt gymnastic ball + cd aerobik lagi he he he he...sume tu free gift dari beli treadmill tu....untung!!! :08:(nasib lee dpt customer kuat ngepow cam aku nieh)



*citer banyak tarak gune, jom layan gambar*


sebelum nak bertolak kat lobi umah....sekali lari dari tema gegirl pun okey gak kan....rap laa plak, yo yo peace!! :02:hi hi hi cool kan?..





dah bukan aku yg drive, sah2 aku menggedik :17:ngan mia....he he he mija tak layannyoooooo



ahad tak kuar pun, lepak umah...tak sampai ati nak ajak adik den pi berjimba lagi, die puase nazar seminggu berturut2 sebab wife dah preggy kan....



tersengih :17:memanjang anak dare aku sorang ni...1 hari suntuk aku layankan katun dieorg....




haaaa...ni laa gymnastic ball ngan mini car yg dpt tuh:12:....




dpt due mini car ni, tapi nak gak main satu ajek,pastu gaduh....geram :19:aku



mase ni mia jerit:09:, papa!! mia nak jumpa papa!!!! he he he...kamis kite pi amik papa kat klia yeak....mia dah bising ari2 minta nak naik chut chut ...chut chut tu train laaaa....so aku dpt satu idea:18: tuk bawak dieorg naik Erl dari putrajaya ke klia.... kalo tak papa nak naik limo jek sebab brg byk...takpelaa sian plak mia dah ari2 mintak kan....




*tgh layan lagu menghitung hari*

post signature


35 celoteh sahabat

mia yg tak sabar jumpa papa @ lieya yg tak sabar??..keh..keh..
wargh brg byk yer..mesti banyak shopping tu..jgn luper masuk blog tau..keh..keh..

April 7, 2009 at 8:59 AM

wah, beli treadmil free exersice ball ngan cd eh.bestnya..lieya,rajin adik ko bersenam bagai...jeles gue yg mls bersenam nih..hehehe

cian mia&mija,rindu papa ye..khamis ni jumpa papa eh

April 7, 2009 at 9:01 AM

dpt kete kecik?neno neno le deme berdua tu ye..takpe nanti tayang kat papa ye!

April 7, 2009 at 9:24 AM
Anonymous

hahahah... klako la tgk d/org ni... atas menda alah tuh pun nak berebut.. whakakakak... hmm ya la... dah siap cari baju oren... kami pun harus la cari gak... hmm sure 2 badek tuh rindu giler kat papa d/org... xpe x lama lagi papa balik la kan....

April 7, 2009 at 9:26 AM

pernah jumpa mini car tu, tapi papa farhan tak layan pun dia nak mini car tu.. hehehe

tapi kalau lieya dapat free best jugak kan.. mesti dorang happy jer.. tak berebut ker lieya.. bola gimnastic ball tu kak mimi pernah beli masa kerja kat JKNJ .. memang mahal ball tu, tapi tu la dah tak guna lagi dah ball tu.. orang kata sesuai untuk excersi kempiskan perut

shah balik kamis ni?? kejap jer rasanyakan.. semoga shah selamat sampai..

April 7, 2009 at 9:36 AM

baperr rega treadmill tu dik.. akak ni berangan gak nak bli treadmill.. aisehhh.. ko pow dapat tu jerr..? ko cayerr tak, kang akak pow musti dapat treadmill free satu.. muehehehe!

April 7, 2009 at 9:36 AM

Kalau Mia + Mija takmo lagi 1 car mini tu, meh bagi kengkawan kat rawang ni.. :P

April 7, 2009 at 9:44 AM

baik btl dua badik ni main bersama2

April 7, 2009 at 9:47 AM

rajin nya adik lieya..bersenam..kty ni bila le nak start exersice..

April 7, 2009 at 10:01 AM

byknyerr dpt free gift...best!

x lama lagi la tu papa dorang nk balik dah ye..syokk syokk sure byk dpt ole-ole dr UK..

April 7, 2009 at 10:20 AM

barulah best kalo itu free gift nye kan!seronok budak2 tu.lieya dok putrajaya ye?persint brape?abang sya pun kt sane gak.persint 8.

April 7, 2009 at 11:02 AM

wahhh besnya dpt byk free gift.. baik mai satu mini car tu.. echa dok sibuk mintak mini car..tp aku bolayan.. da beli beskal lg mau mintak mini car ker..hangin jer..
pasni sakan la ko brsenam ngan gymnastic ball tu.. aku ada beli satu kt tesco..tp ball dia x licin menggerutu jer.. ada la 3 kali jer aku wat..pas2 harammmm...hehehe

menghitung hari yer lieya..sabor.. tggal 2 hari jer lg ha..

April 7, 2009 at 11:06 AM

re : aku genting ari tu..x sejuk la weh... ala2 ajer..kdg2 rasa panas lg ado... sib baik cuaca okeh.. kalo ujan.. melepas nk naik rides tu sumer

April 7, 2009 at 11:07 AM

>>salam lieya..
>>akak lama nak beli bola tu tapi kan hubby akak tu bising rumah yang kenitni mana nak taruk.. kalau cakap nanti dia asyik ingatkan akaknyer step aerobik yang dah berhabuktu..keh! keh! sendiri mau ingatler...
>>wah menghitung hari nampak yerk.. giant puchong tu kat bandar puteriker.. kalau giant kinrara tu calling2ler akakni...

April 7, 2009 at 11:41 AM

heheheh...

mekasih lah teliti ek dana jht mnik tuh... yelah lieya jht kt baju org kang org tak puas hati lak...
dhla kena byr sian lak kalau org tak puas hati...

memula mmg gitu lieya fenin2 lama2 hilang nyer

April 7, 2009 at 11:45 AM

chewah! menghitung hari detik demi detik..xlama dh...mesti x sabo dh kn nk tunggu cik abe blk tu...
byk la dpt gift tu...bestnye..
lieya, next time tau..nti kalau wat mkn2 lg..kita leh jumpe ye..huhuhuh

April 7, 2009 at 12:01 PM

meh aku nyanyi sikit lieya.
"menghitung hari.....detik demi detik......masa ku nanti......" sampai situ jer...pastu aku lupa lirik...keh keh keh

pergh....rajin lorr lieya beli treadmill...tu, dia yg bersenam ker bini dia....langkah2 awal nak maintain isteri...bagus ler leo...

amboi...ada dua pun berebut ker mija, mia...kalu x nak lagi satu tu...batrice nak....he he he....
camno guna bola tu lieya....keh keh keh......teruja beb...tu kalu aku cari sebiji tu...agak2 leh tak turunkan perut aku nie...he he he...tp aku rasa....kalu aku beli, jadi hak milik batrice ler...coz' sumer dia punya barang2 kat umah nie...tensen gue......he he he

psstt......leo beli treadmill brand apa erk...baper kos?....kot2 leer aku leh survey...nak jogging hari2 asyik x mengizinkan jer masa & cuaca...

April 7, 2009 at 12:08 PM

perghh mama tgh layan blues tu. "menghingtung hariii" <--- staff cina aku nyanyi bunyi camni...LOL

suka la aku ko pakaikan cam rappers ni. nampak macho je...

eh lieya, benda alah ride mia & mija yg dpt free tu aku pernah tgk kat giant rm49.90 ko. kira untung le ko beli treadmill tu.

ko dh dpt blom bj oren?
aku ingat balik ni nk singgah ioi. cr tee poney je kat hardy.

April 7, 2009 at 12:19 PM

wah best tu dpt keto baru... suka toll aku tgok muka budak dua ni... senyumm jerk kalu amik gambar....

ha lieya eloklah tu bg rasa diorg naik tren.... aku pun pernah gak kasi can...tapi penat gilerr aku... byglah dari kl kebangi tak duduk.... dah lah bawak anak dua... beg lagi... laki aku lak tak mau ikut...dia naikkete kebangi... huaaaa tobat aku bwak budak dua ni naik tren..

April 7, 2009 at 12:20 PM

suka aku nengok dua org anak dara kau nie..Walaupun Papa dia tak ada pandai mereka bawa diri. Pandai berdikari..;)

April 7, 2009 at 1:19 PM

SALAM...

nie siapa yng betul2nya x sabar nak jumpa papa nie...mia datau lieya????hehehehe...lieya tu tgh dok menghintung hari menunggu kepulangan papa...mesti papa byk beli present nie...hehehehe
p/s:mmglah namapk cantik bunga2, silap2 mesti org kata gambar kat oversea..akak dah pos kat lieya kad kahwen anak buah akak kat umbai..kalau lieya balik kg nanti jemputlah...dapatlah kita jumpa...18hb april nie yek...

April 7, 2009 at 1:51 PM

wahhh dah dapat ke baju oren?... bagus tul bersemangat... AFIQ baru dapat kasut oren jek hihih

Khamis papa balik yer?...lps ni baru la mama berselera nak makan kan???

April 7, 2009 at 1:55 PM

Wah lieya, papa derg nk balik dh yek khamis ni..tnt mama n girls hepi kn! haa papa bwk byk brg tu mst bnyk ole2 tuuu..yeayy...

Nway mmg cumil gak sesekali gurgal pki mcm boboy!! mmg ranggi abis la kn..tu yg syok tu ank girls..bley pki gak pakaian boys..klu boy mana leh pki pakaian girlie2..tul tak??:D

wow bestnye dpt gym ball tuhh..free lagi..untung lieya! mahal gak kn gym ball tuh..pasni makin slim melim la mama mia n mija ni..;) bler la izu nk slim melim plak nii..asek melantak aje kejenye..huhu..

April 7, 2009 at 2:20 PM

lieya idak kesunyian lagi..minggu nie dah boleh g jalan2 cik abag dah balik....mesti banyak shopping tu...

April 7, 2009 at 2:45 PM

mesti korang tak sabar nak tunggu papa balik... mau taknya....kurus mama kejap yek..hihihihi.....

bestnya dpt gift... rajin betul la adik awak ni lieya... tak pasal2 ada yg tumpang sekaki dgn free gift tu... untung badan...

wah lieya... blh ke nak bawak bdk berdua tu naik train??? awak dgn bdk berdua tu je ker nak pi airport??? cayalah!!! kalau akak mesti kelam kabut...

April 7, 2009 at 5:01 PM

wah3...adikku sorg nie mghitung ari ekkk...
rindu bangat tk trtahan dh tu...akak paham...hahahah...sabo lieya sabo...tggl sehari dua je lagik nie..

bgus adik lieya ye siap brnazar wifenya preggy....alhmdulillah..

best je tgk 2 beradik tu nek keta baru..

April 7, 2009 at 8:51 PM

beli treadmill dapat free gift banyak tuuuu....2 mini car & 1 ball??? ;)...masa aza beli 4 tahun lepas...satu hapa pun tak dak....sebabnyaaa aku tak pandai pow macam ko lieya...hehehehehe...

bestnyeerr papa dah nak balik....sure byk brg utk anak2 dara kesayanganlah tuuu ;)...barang dari LONDOOOON YOOOUUU :)

April 7, 2009 at 9:00 PM

sure meka rindu gila kat papa kan.. mama nyer per kurang hehe... nanti jgn lupa opdate eh papa borong aper kat ratu 2 org tu...

April 7, 2009 at 10:43 PM

kecian kt mia n mija...
rindukan papa yer...
mamanya pn rindu jgk kan akk....hiks...;p

April 8, 2009 at 1:04 AM

brp rega treadmill tu lieya? kalo murah nk gak..tp nk letak mana eh? umah dhlah sempit..kehkehkeh..

April 8, 2009 at 1:30 PM

hi lieya..
tq sudi singgah di blog kak t..
sonok g soping2 ngan anak2 dara tu ye?
kek tu mmg tempah dr aimi.. tp emy yg tempahkan .. aimi hntr kat rumah kak t.. plan nak beli kek kat secret recipe.. tp sebab emy dh bagi kek.. so.. makn kek tu ajelah..
kek choc aimi buat mmg sedap...
:-)

April 8, 2009 at 3:35 PM

elok jer behave kan 2 badik nih..tkpe2 dah nak balik ye papa mia mija..hehehe

April 8, 2009 at 5:00 PM

kalo bawak gi jalan kemain anak2 dara ko nih yer.. papa takder pun jalan gaks.. sure kalo papa ada lagi meriah gamaknya...
ni sape yg nak bersenam nih? adik ko ker nak kasik bini dia... hehhehee...

April 9, 2009 at 12:20 AM

>> ada saja aktiviti dua beradik ni...
>> mesti tak boleh duduk diam tu...:-d

April 9, 2009 at 2:07 AM

wahhh
ari ni ler cik abe lieya balik
wahh..mesti sonot kannng!
windu lah tuh !

hehehhe
best nye dpt free gift mini car tuh
ball tuh pong best
leh wat exercise

April 9, 2009 at 9:32 AM

Post a Comment

jangan malu jangan segan...silalah sila komen...anda akan saya jejaki....

 

Copyright © ~♥~ kembara chynta kami ~♥~. Designed by Whitey Mommy