Tuesday, January 17, 2012

melawat baby dhiya yg tomey2.....



kisah berlaku di petang ahad lepas yg panas2 manje gituuuu...auwwww!!!ni kire kunjungan balas le nie.....mase aku bersalin dayyan, si izan dtg melawat aku, jenuh die cari umah aku mase tu sbb aku baru pindah ha ha ha....time die plak dah selamat bersalin, aku lak buat kunjungan balas.....terima kasih le tuan rumah sudi terima tetamu yg tidak diundang nie ha ha ha.....mia mija seronok le sebab dpt jumpe kawan baru, kejap jek dah mesra alam...berhuu haa huu haaa kat umah org.....dayyan pun tak segan silu meleset ngan anak dare baru lahir ni......miang ko dayyan yeak wakakakaakakaka....



*
*
*
*
*
*
*
V

ni le baby tomey tuuuu......dhiya ariessa.....ni le peel aku dari dulu tak penah ilang....bile pi jek melawat baby baru  lahir, tetibe meluap2 rase nak preggy balik......meroyan nak beranak plak ko yeak tgk baby org ha ha ha.....kuota ade lagi satu nak cukup kan 4 org nie......kikiki....nak preggy balik boleh, tapi tu laa breastaurant dayyan ni masih beroperasi ni...sian plak nak stop ...tapi skrang ni boleh ajek kalo preggy then kite still bf anak ....tapi aku tak leh kot....konpom aku yg longlai melepek.....






kemain getis anak dare comey nie, tau jek aunty dok snap2 pic die nak boh dlm blog, boleh die celik mate .....so cutteeeeee la awak!!!....aunty geram taw!!




kelas tau...org dlm pantang ni sibuk2 bancuh air.....org skrang pantang kejap jek dah kuat.....aku jek lembik....mmg terbaring jek bermalasan ngan baby ha ha ha





tgk dayyan tu.....muke baik, suci lagi tawaduk jek kan.....korang nak tgk ape die buat sebenarnyer?...





*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
V



korang tgk ape anak bujang aku ni buat......kemain rakus die cuit si dhiya nie...ko jgn nak, kang mak die saman kite kang!



** atas dasar keselamatan, takut didakwa oleh ibu mangse, so gambar ni tepakse di blur2 kan....sebab bukti mmg kukuh si teruna dgn rakus mengusik si dare wakakakaakakak.....pantang tau dayyan nie! bikin malu mama jek....rakus tak agak2....sian dhiya kene picit2 ha ha ha....




sayaaaaannng dhiya.....






ermmm....wangi lazat berkrim bau baby nie...dayyan dah bau kepam2...ha ha ha...





tgk tu.....laju jek tangan nak mencapai anak dare org.....aku perasan dayyan ni kalo jumpe baby, die akan jadi peramah....pegang2 org tu, usik2....peramah cam mak die le nieh!






kemain sedap dok tarik masuk mulut tgn dhiya.....ko ni dayyan, mcm mak ko tak bagi makan tau ha ha ha....
seb baik dhiya kecik lagi, kalo tak sure die dah flying kick awak tau!







beriye2 hah.....adoi laa dayyan....terserlah kerakusan kamu!
lepas puas borak2, pekene cendol ngan cempedak goreng tuan rumah saji, kiteorg balik....thanks yeak izan dan hubby sudi terima kunjungan kami.....




last but not least, pic anak dare aku ngan anak dare izan...kejap jek dah mesra .....ntah ape la korang sepah2kan kat atas tu....sori yeak tuan rumah.....




kalo genap umur setahun nanti dayyan dah boleh jalan, aku proceed mengandung lagi sorang....ha ha ha....kalo tak ...aku pospon lagi 2 tahun ha ha ha....memandang yg tu last sebelum tutup kilang, so en papa sile bagi berserta pakej yeak....pakej mesra body namenyer : mengandung anak no. 4 + tajaan bersalin kat annur lagi  dan tajaan rawatan buang lemak di london weight management....wakakakaakakakaka..PANG!






** jgn sesekali tinggalkan korset....buruk padahnyer.....huhuhu......













28 celoteh sahabat

wahh.. sonok tgk ko dok cium baby.. wangi kan baby baru lahir... takpe la.. ko ada quota lagi 1 kan..

January 17, 2012 at 9:19 AM

dayyan geram nengok bb...hehehe

January 17, 2012 at 9:37 AM

mmg geram tgk baby.. haha..dahsyat ko lieya.. baguslah nk preggy lg.. aku ni ntah biler.. bukan nk 5 org ke?? hehe.. caiyok2..

yup, korset mmg harus tp aku tak pakai pon..menggelebeh je lomak2 ni haaaaa... :)

January 17, 2012 at 9:41 AM

comelnyer baby tu..mata bulat...suka sgt bau baby

January 17, 2012 at 9:49 AM

atie pun sama mcm akak jugak....tgk baby terus rasa mcm nak preggy lagi....insyaallah tgk tahun depan la...sbb tahun nie atie still ambik pill lagi....

January 17, 2012 at 9:57 AM

geram tgk dayyan...!!

January 17, 2012 at 10:22 AM

Aghhh LieyA..comelnya bb Izan..ni membuatkan Cheq nk bkerja keras for bb 2012 nie..

Congrats for Izan..:)

January 17, 2012 at 10:28 AM

semua suka bau baby kan... wangi sangat...hehe.. cer tgk tu dayyan x nak lepas cium tgn anak dare izan tu sbb wangi sgt...haha...

akak lak ada 2 kouta lg... ingat klu pertengahan thn ni ngandung beranak tahun depan ok gak kan... ubat dah stop ni... wait n see jer la..haha...

January 17, 2012 at 10:34 AM

heheh dayyan notty ye,pandai plak nak usik ank dare org huhuhu....lieyaaaaa...comel la rambut dayyan tu...kenan daaaa (^_^)

January 17, 2012 at 10:38 AM

wah ko..tak sabar nak preggy balik yek..aku lak myb tutup kilang dah...geram aku tgk bb tu...tak sabar nak bau bb sendiri ni...dayyan..ko ni dashyat tau...sian bb tu..kalau lah dpt si dayyan..abis digomolkan dhiya tu...comel sgt..geram aku...

January 17, 2012 at 10:59 AM

hahahaha...dayyan ngorat lah tu...
mesti dia geram je kan tgk baby...
tu yg dia nak gigit2, picit2 tu...

go lieya goooo....
tapi cukup ke 4 hehehehehe

January 17, 2012 at 11:18 AM

memang geram tengok baby yang baru lahir ni...

teringin nak pakai korset, bole tahan ke ni huk3...

January 17, 2012 at 11:29 AM

jgn sesekali leka dgn biarkan lemak membiak..lg teruk padahnya..hahahha..ni kes kak wa la ni..

January 17, 2012 at 11:48 AM

Leh ar proceed no 4 secepat mungkin lieya..lepas tu leh menten je jaga badan..

January 17, 2012 at 12:17 PM

ooo dayyan nak ngurat baby dhiya yerk... hehe gatai hang no...

January 17, 2012 at 12:17 PM

wah wah wah.. dayyan.. kemain lagi ekk.. hehehheh... prektis lieya.. kekeke..


bagusla dah planning nak ngandung lagi.. ena jugak la.. uhuk uhuk..

January 17, 2012 at 12:38 PM

hahaha... cian tuan rumah yang tgh pantang tu.

cute baby dia. hehehe

January 17, 2012 at 1:48 PM

geramnye tgk baby..terasa cam nak preggy balik je..

lieya cepat proceed yg no 4...dayyan dah tak sabar2 nak adik tu..hehehe

January 17, 2012 at 2:04 PM

ahahah nampak sgt dayyan suke kat bb izan .. ekekek ..

adehh x menahan anak dara lieya dan anak dara izan tuu .. hurmm siap bersilang kaki borak2 tuu ekekke .. apalahh yg diborakkan kan .. lucu lakk ;)

January 17, 2012 at 2:22 PM

comelnya baby... aku nk preggy jugakler lieya.. hehe

January 17, 2012 at 2:30 PM

omel....bby mana2 pun msti omel sgt... hehhehe
anak bujang ensem ko tuh pun comel tp kire omel lain heheheh...
ohooo manyak pandai yek,bt2 alim tp hehehe... biasalah budak ko... dia rasa grm gk cam kite...

January 17, 2012 at 2:44 PM

Salam Lieya..!!

Wah wahh.. lagi cepat nko hapdet rupanyer ekekekekek..

Weh terima kasih banyak2 sangat lerrr sudi terjah rumah ku yg tak seberapa itewwwwwwwwwww!!! kompem nko pun terpusing2 carik rumah aku kannn.. ngahahhaha. Member yg dah pernah datang pun terpusinggg2 gakk uhuhu

Aku pun geram tengok si Dayyann!! membolatt jek mata diaa! paling kelakarrr aksi di Dayyan nak mamam tangan Dhiya. Dia ingat lollipop kot ekkekekekek

Weh mintak halal ler kalo ada yg terkurang yek. dah la susah2 jek siap bwk happy meal utk budak2 ni lagi... patut la cepat mesra budak2 ni main sesama ngahahahaha

ma kaseh gak hadiah 'melaram' utk baby.. cam tetau jek hobby maknyer kekekeke.

kem salam le kat en hubby nko yek. sudi gak dia drivekan nko dtg umah aku. Mudah2an cepat la di perkenan doa nko nak cukopkan quorta tuhhhh. I like package yg nko request tuh ha ha!

January 17, 2012 at 4:24 PM
Anonymous

geram tgk baby yek...lieya tu dok merancang nak tambah ahli keluarga lg...hehehe..siap mintak en hubby pakej yg x tahan tu..hehehehe..:-)

January 17, 2012 at 4:34 PM

x sabarnya nak tgu 6 bulan lagi :)

January 17, 2012 at 6:32 PM

Wah..dah sampai umah Izan...aku gak x sampai2 lagi.....

Plannyer Khamis ni...insyaAllah...tu pun kalau tak kena on call....huhu

January 17, 2012 at 9:50 PM

kemain lagi dayyan ar..tau2 je tu awek..siap gigit2 manja lagi..hehehe..

January 17, 2012 at 10:24 PM

ko tahu lieya.. aku pelik benar ni..tiap kali tgk muke dayyan kt blog ko ni, mlm mesti aku mimpikan dia..hehehe hadoi, ensem sgt dayyan ni sampai msk dlm mimpi ciksue nih...

January 18, 2012 at 8:35 AM

lieya comeilah baby girl u , suka bau baby.ko jangan lama cium baby lieya, kang melekatkan. budak besar tu tak boleh percaya, akak tahulah dulu firdaus cam tu, mata pandang kita tangan ngan kaki ke lain : )dia tengah mengeram tu.

January 18, 2012 at 11:24 AM

Post a Comment

jangan malu jangan segan...silalah sila komen...anda akan saya jejaki....

 

Copyright © ~♥~ kembara chynta kami ~♥~. Designed by Whitey Mommy