Monday, September 29, 2014

whitestudio photoshoot - syawal 2014



uhuk! uhuk! berabuk2 dah draft entry whitestudio ni hahaahaha.... okey2 jom arini aku langsaikan segala utang 'photoshoot raye 2014 lieyalatif'.....photoshoot versi outdoor boleh klik sini key....

*
*
*
*
*
*
V

ikutkan aku lagi suke buat outdoor photoshoot...sebab pose tu byk n aku suke suasana hijau2 dlm gambar....tapi terpandang promo yg menarik so aku book laaa whitestudio photoshoot nieh.....




dayyan baru bangun tdo time nie....muke mencuka je sepanjang gambar...letih aku pujuk...last2 baru nak sengih...adoiyai....aku yg puase mase tu pun gigih tarik bibir kasi senyum....(photoshoot ni buat bulan puase)..mia ngan mija steady jek sebab aku ckp kalo senyum lawa2 mama belanje mainan hahaahahah



sorang jadi veterinar, sorang arkitek, sorang weeding planner hahaahahah
yg wedding planner tu getis sungguhhh aihhhh.....




Nur Mirza Irdina




Muhammad Dayyan Uqail
mood baru bangun tdo....masaaammm tak mo senyum...



yeah!! we are family...




Nur Damia Irdina



sadis tgk muke dayyan....penat aku agah soh senyum sikit....moody sungguh hahaahahaah...seb baik bukan melalak kalo tak lagi tenat gambar aku jadinye hahahahaahah



MiaMijaDayyan



papa ngan anak bujang manje die.... papa tgh berak pun sibok cari, risau noo bapak die ilang....



props byk kat studio tu....ade yg tak terguna pun....budak2 ni biase laa excited bile nampak props comel2 gini....



aucak!



kami ber5...






teruna di apit dara






tak bleh blah aku tgk mia....hahahaha...




kami lakik binik...




dah last2 nak sejam baru laa budak sorang ni nak sengih...aiyooo ape la dik!



lenggang lenggok mak minah hehehe..tu jek laa pic yg aku lalu nak resize n masukkan dlm blog....tak larat laaa



gambar2 ni dah selamat pun aku kanvas kan...yeay!!! tergantung comel dirumah daku....auwwwwww...



kanvas ni saiz besar...puas ati tgk...




bukan aku yg edit sbb aku bebal adobe photoshope...hahahaah....pic2 kanvas ni diedit oleh adik aku...


memandangkan aku ni kerap jugak buat photoshoot raya so kualiti gambar mmg aku titik berat sikit, alkisahnyer tahun ni punye photoshoot ade laa sikit aku rase tak puas hati ....kualiti gambar yg disnap tu.... yg tukang snap tu ala2 baru nak belajar pegang kamera kot, pic kelam kelabu asap...mujur adik aku pandai touchup...takpela pasni try org lain plak atau pun suruh jek adik aku snap hahaahahaah..chill!~

42 celoteh sahabat

haaa naik giler kaler tahun ni.. cun sehhh.... sib baik adik lieya pandai edit.. baru berseri2 sikit kan.. akak pun makan ati tengok gambar photoshoot tahun ni. hahahaa

September 29, 2014 at 9:04 AM

Memang lawa2 semua picture lieya nie.. teringin pulak nak buat mcmni..hehehe

September 29, 2014 at 9:06 AM

gamba pegang bola jer yang dayyan senyum..yang lain sume masam!! sian dia bad mood..huhu..

September 29, 2014 at 9:17 AM

nice one .. tak pernah lagi buat photoshoot hehe

September 29, 2014 at 9:29 AM

tak pernah lagi buat photoshoot..sebabnya kami tak berapa nak ada masa, weekend je bz dgn show n makeup job..tapi ada beli voucher photoshoot kat Groupon..kena planning betul2 ni..hehe..

suka tgk korang sefamily, sweet je..comel je tgk gelagat mia..kemain ala2 retis gitu :D

September 29, 2014 at 9:51 AM

aku ni BZ ngan harta dalam hrmis...tapi di sebabkan ko, aku terpaksa gagahkan diri bukak blog ko n tinggai jap keje aku, semata nak tgk gamba ko...mmg daebak la beb...aku suke semua pose mia, mmg gedixs abis..hahahahhah.....aku pon egat nak buat, tapi tak terbuat pon

September 29, 2014 at 10:19 AM

cantik2 gambar ni lieya... suka akak tgk... lagi2 ngan miamijadayyan posing comel2 gitu... hahaa

makpaknya pun comel jugak...hikhik

September 29, 2014 at 10:30 AM

Dpt kerjasama dari en hubby ok jugak lah sis...En CEO akk..tak mau nyer dia tu..haihhhh...gambar2 sekeping dua ok...byk2 keping disuruh bergambar dah bosan dia...

September 29, 2014 at 10:34 AM

tanteknyer gambar.. tomey nyer orang2 dalam gambar...

September 29, 2014 at 10:52 AM

cantik2 semuanya...tapi masyaammmm je muka dayyan ;p last2 bru nk senyum ek

September 29, 2014 at 11:02 AM

sama la ngan anak bongsu akak lieya...sebaya ngan dayyan rasanya...pantang ayahnya hilang dr mata...mesti mencari...'mama ayah mana?'...sabor jer laaa..:)

September 29, 2014 at 11:16 AM

picture semua banyak cantik ;) suka tengok gelagat budak 3 org tue ...
nie simpan angan-angan nak buat jugak tahun depan kononnya ..

September 29, 2014 at 11:20 AM

wah!ok lah tuh kak...nieyl mcm akak..lebih suke amek outdoor..hihi~
amboi...bukan men seronok uolss yea..

September 29, 2014 at 11:23 AM

Cantik la lieya semua gambar ni, memang terbaik laa..

September 29, 2014 at 11:26 AM

Mia over daripada Mamanya tau. Hehehe... Tapi okeylah, cool Mia ek. Pandai posing. Mesti ikut gene Mama ni. Kalau anak gediks ikut sapa??? Hahahaha....

Nasib baik Dayyan tak buat hal tapi okeylah comel je gambar Dayyan kat sini. Amboi sayang no kat Papanya sampai menghilang pun dicari juga. Loving couple ek Lieya ngan Hubby ni. Ke dalam gambar raya jek? Huahahaha....

September 29, 2014 at 12:05 PM

sronok tgk gmbr org suka photoshoot ni...hubby kita tk brp suka...tp kita merasa photoshoot ngan bff...hehe

September 29, 2014 at 12:21 PM

cantiknye.. paling suka yg gambar budak bertiga tu meniarap..

September 29, 2014 at 12:24 PM

cantik2 gmbr tu..bilalah nk gi photoshot cam gini...

September 29, 2014 at 1:05 PM

cantek hasilnya
Bestnyer.. tetiap tahun ada family photoshoot
Kita gak ada gambo di pagi raye je..
tu pun belah asben
belah kita?? huk huk huk
sumer bz bila dah jumpa x hingat dah nak snap2.. alahaii..

September 29, 2014 at 1:38 PM

ko memang rajin lieya buat photoshoot...yg bagusnya anak beranak semua kaki posing walaupun dak dayyan tak der mood pada mulanya...hihihihi...

September 29, 2014 at 3:17 PM

ermm kite tak de masa nak pi photoshot ni, kecuali raya 2 tahun lepas. itu pun sebab dah kene paksa dengan mr Big.. arghh jelesnyerr

September 29, 2014 at 4:11 PM

Best bgmbar..tu ar aq nmpk mcm x brp nk natural lak pic uols ni..tp x per la lieya, next meh i snap kn..ekeke

September 29, 2014 at 4:25 PM

cantik cantik
aku suka
bagus bagus
tahun depan buat lagi
family aku
punyalah payah nak bergambar bagai

September 29, 2014 at 4:28 PM

seriouslyyyyyyyyyyyyyyyy cantikkkkkkkkkkkkkkkkkkk :)

mmg sgt2 cantik lieya..dah siap berframe lg cantik sgt!!

terkagum2 aku tgk lieya..korang mmg fotogenik dan fotogedik tau hhhaaaaaaaa :)

dayyan muka masam pun comei je aku tgk..good job korang!

September 29, 2014 at 4:33 PM

lawa.....manis je semua anak branak ni kan..heeee

September 29, 2014 at 5:06 PM

Bukan main sporting Mia Mija bergambar..
Dayyan tu sbb mengantuk jer... kalau tak, geram jer tgk cara dia senyum... comell!
Family Lieya ni sweet sgt2 lah.. suka tgk korang posing :)

September 29, 2014 at 5:30 PM

alamakkk..td dah komen rsanya.. hilang..
komen smula laaa...

semua cantekkkkkkk sgtt lieya..
1 happy family... ceria.. telatah anak2 y cute..
dayyan byk muka serius..tp somellll la...

September 30, 2014 at 8:03 AM

Meriah betul eh kak. Ni raya haji takda photoshoot? hehe

September 30, 2014 at 9:30 AM

cumel-cumelnya anak.sukaa tengokkkk~

September 30, 2014 at 10:12 AM

nampak agak dull pula photo shot ni lieya, rasa adik lieya snap lagi cantik
apapun mia dengan mija memang paling awesome ler
dayyan aje yang cam orang tak ada semangat..hehe

September 30, 2014 at 10:19 AM

nbaru nak bgth gambar family tu cantik kalau framekan..
scroll bawah tengok dah canvaskan..hehehe
sweet cantik snagat..
rin teringin nak buat photoshoot family camni..
tp bila ntah..hahahaha

September 30, 2014 at 10:21 AM

cumel cumel sume nyerrrrr.....
dayyan yang x senyum pon cumel jugak.....

September 30, 2014 at 2:23 PM

Cantiklah Lieya....
Okje tak pernah phoyoshoot gini....Best jugak yek kalau sesekali bergediks gini....hehe

Cantik pic Dayyan senyum tu....suci sangat ko....hehe....
Berapa budgetnya lieya

September 30, 2014 at 8:59 PM
Anonymous

hehehe mmg comel2 lah anak2 u, mama & papa sama naik tu, one happy family, I like!

October 1, 2014 at 2:50 PM

cantekkkk!!! Mak suker mak sukerrrr..! ceria kaler wehhhh. aku pun photshoot kali ni dalam studio macam mati akal wehhhh... memang sangat kaku depan kamera tambah lak ngan askar2 kenit yg tak reti diamm jenuh mak!!
nak tengok balik pun tak sempai adoiiiii. busy apa ntahh nyer haishhhhh

Same la budak2 dgn Dayyan.. semua buat muka blur depan kameraaaa wahahahhha

bagus laa nko.. memang gigih wat photoshoot.. aku tak larat nak wat tetiap tahunn.. 5 tahun sekali je wey tu pun cam nak fengsan rasa wahahahhaahha

October 1, 2014 at 4:02 PM

cantik nyer gambar!!!!!

October 2, 2014 at 11:22 AM

best la sempat photo shoot, dah lama berangan tapi ntah bile le nk kesampaian
tetiap taun gamba biase2 jek, anak2 lieya suma pandai bergaya cam omak heh
anak2 den...adoiyaiii memacam pesen gayo..tak do satu pon yang elok nak dicanvaskannn huhu

October 2, 2014 at 12:49 PM

mask yang Mia pakai tu is very very nice...that makes a unique photo

October 2, 2014 at 4:14 PM

cantik. rajinnya berphotoshoot bagai. kiter ni baru la skali photoshoot tp la ni tak update kat blog pun. huhu...

October 2, 2014 at 5:28 PM

hahah.. dayyan² .. cian dia moody baru bgn tdo.. mujollahhh mak dayyan x berubah jd hulk tgk dayyan xmoo senyum ...

sukalah tgk gambar² dah siap canvas tu cantik, mujo ada adik tlg editkan.. kalau sy lg hancus..

October 3, 2014 at 4:01 PM

Jeles....nanti nk buat mcm ni jugak la....sure cantik kan....

October 9, 2014 at 12:52 PM

Bestnya lieya. Suma gambar cantik2. Pandai anak2 posing.

October 10, 2014 at 12:05 PM

Post a Comment

jangan malu jangan segan...silalah sila komen...anda akan saya jejaki....

 

Copyright © ~♥~ kembara chynta kami ~♥~. Designed by Whitey Mommy