Wednesday, April 21, 2010

1 Malaysia!!

gambar2 ni ekceli mase balik melaka sabtu ngan ahad lepas...... singgah kat Klebang jap..... saje tgk kawasan pantai klebang.... pantai ni baru jek ditambak......dulu lalu kat jalan, sebelah jek nampak air pantai....ini dah jauh dah pantainye....katenye nak dijadikan goldcost melaka kat sini.....nak bina hotel snow world lah...mcm2 laaaa.... kebetulan nampak stage 1 malaysia nie....ajak hubby singgah jap...amik2 gambar.....




besar tul 1 malaysianye...kecik coet jek mia mija hah heheeheh




panas terik waktu ni heheeheh...gigih budak2 ni sengih heheheheeh




gedobot aku .....




omaknye nak enterprem gak.... gambar2 sume amik dari bawah sebab nak kan 1 malaysia tu.... resultnye muke nampak gedobot dari biase hahahaahah tanak ngaku tu dah tembam!!~~





kami 1 Malaysia!!




dan2 tu laa jugak nak posing tunjuk 1 malaysia huhuhuhu




angin kuat gile .... abis serabai rambut mia heheeheheh




asek2 omaknye jek posing, bagi la can apaknye plak heheheeheh




anak dare getis dan papa yg kontrol macho heheeheh





ngengade mija tu...cubeet kang pipi tuh!!~~




dah2...jom balik..... dah bepeluh ketiak dok panas2 nieh





haaa tgk....dah byk ditambaknyer...lepas ni maju laa kawasan nieh...



itu le citer pantai klebang...aku suke lepak sini sambil pekene aiskrim calung tuh...sonok dok melaka nieh.....

** tu pasal lepas pencen nanti, konon2nye nak dok melaka kot.....huhuhu~~~~

25 celoteh sahabat

besar gila 1 malaysia tu..haah le nampak kecik je korang bergamabr ngan 1 malaysia tu kan..hihi

April 21, 2010 at 9:25 AM

heheh akak pun tak suka amik gmbar dari baawah.. compem dagu berlapis..

wah cantik kan pantai klebang tu dah ditambak, saujana mata memandang.. pasni makin maju la kat situ..

bso giler papan 1Malaysia tukan. kalau ramai2 terjah mau roboh. hehehe

April 21, 2010 at 9:27 AM

Best la camtu..

ena pun nak ajak hubby g sane gak la.. lamer dah tak p.. last sekali pegi awal tahun lepas kot.. huhu..
comei mia & mija tu pakai sedondon selalu.. sweet jekk.. saling tak tumpah cam twin.. org yg tak kenal mesti ingat twin kan lieya..heheh

April 21, 2010 at 9:42 AM

akak ko ni tak pernah lagi sampai pantai klebang.cantik gak pantai tu ye.Lieya mata ko ni cantiklah cam mata kucing. bila nak kurus cam ko, barulah boleh interframe.akak ni ada apa, omputih cakap low self confident.khe khe.

April 21, 2010 at 10:06 AM

lawo dh ek pantai klebang 2...dh lme x g...dl pnah ddk situ sbb umh akak kt dpn pantai 2 jek tp skang nie dh btaun x g umh akak....sbb jmpe kt kg jek...uhuuuuuuu windunyer saat2 deting ngan pakwe ku dl (skang dh jd somi den) ngeh3

April 21, 2010 at 10:09 AM

meh dtg opis aku...mmg kitorang nyer bahgian yg dok mmpromot kempen 1 m'sia nie...dok la smue 1 m'sia...weh kalo ko pasan ada billboard 1m'sia yg ada muka2 org byk2 tu...cari2 lah muka aqil.., muka aku, muka laki aku hahaha...sedara mara aku smue ada dlm billboard 1 m'sia tu..mana x nya..dah kitorang yg design so tepek la muka sendririk...hahahah

April 21, 2010 at 10:26 AM

bestnya...

April 21, 2010 at 10:32 AM

tp tak best ar lieya sejak pantai klebang tu di tambah...tak happening cam dulu2 (ceh..cam ler aku nie org klebang yerk)

aku kalau kekadang tersesat ke melaka...suka benar laki aku minum cendol and makan rojak kat tepi pantai klebang tu..bwh pokok besar...mmg sedap wei....

April 21, 2010 at 11:05 AM

Besarnya 1 malaysia tu..tu kalau tumbang habis masuk laut kot hahaha..comelnya mak ngan anak..

April 21, 2010 at 11:13 AM

besar tu 1 malaysia..... cantikk giler gambar pantai tu dik...

huhuhhu esok2 kalu aku pun dah tua2 aku pun nak kemelaka gak.... minang anak dara ko tu kan.....

April 21, 2010 at 12:22 PM

besarnya ko 1malaysia tu.. sporting ar korang dok posing kt situ..

da lama giler rasanya aku x g klebang.. tgk pic beach tu cam menarik je kt situ

April 21, 2010 at 12:27 PM

nie baru betul2 satu malaysia..

April 21, 2010 at 12:40 PM

beso btl 1 malaysia tu kan.

melaka mmg best.byk tmpt mkn.aku dgn najib merata gak la terjah melaka tu kalau saje jln2 cr mkn.

April 21, 2010 at 12:46 PM

semangat tol ko anak beranak ni lieya.. hehe.. best sey pantai tuh.. tapi mesti agak panas walau angin kuat kann..

April 21, 2010 at 2:18 PM
Anonymous

Besarnya replika 1 Malaysia tu ye..nak gi gak la ambik gambar hihihi
jom2 kita penuhkan bumi Melaka

April 21, 2010 at 2:22 PM

lawo la pntai tu.. bersih jer.. :)

April 21, 2010 at 2:27 PM

bersemangat sungguh amik pics kat 1malaysia :)
melaka mmg best...salah satu port percutian paberet i...
thx singgah blog...i link u k...

April 21, 2010 at 4:11 PM

cantik ar gambar..ko pakai camera apa ni?

April 21, 2010 at 4:48 PM

satu malaysia...saya mesti pilih...

salam perkenalan drp saya, ibu damia..

April 21, 2010 at 5:06 PM

dh ditambak ye pantai klebang ni..
mmg makin majulah melaka ni nnti kan...makin ramailer pelancong yg dtg...
cantik pic ko anak beranak kt 1 malaysia tu lieya..cun seh..

April 21, 2010 at 9:45 PM

mak oi lieya...beso btl logo 1 Malaysia ni...brp cm la agaknya ye..heheh...mmg cantik view pantai kelebang ni kn...

April 22, 2010 at 12:39 AM

dah lama tak gi sini..kiut jer ur daughters pandai2 posing2 gitu hehe

April 22, 2010 at 7:41 AM

yer betul,
amik pic fr bwh sgtlah diharamkam. nampak semua bulat2 belaka. LOL

rindunya nk pi melaka. ahad ni aku ajak shahnun ronda melaka. mengimbau kenangan lalu keh keh keh...

April 22, 2010 at 8:09 AM

pergh...lawa giler kak lieya ambik gamabr pantai tue...mcm pantai kt luar negara jer....cantik....

April 22, 2010 at 9:19 AM

kenangan tu lieya... jelesnya aku...

April 22, 2010 at 10:14 AM

Post a Comment

jangan malu jangan segan...silalah sila komen...anda akan saya jejaki....

 

Copyright © ~♥~ kembara chynta kami ~♥~. Designed by Whitey Mommy