Monday, April 5, 2010

bekpes sabtu kami!~~~

giler!!~~~ ari senin tapi update citer ari sabtu...hak hak hak...biase laaa dah name lieyalatif kan! korang layan je ar yeak...... sabtu tu kami bekpes nasi goreng ayam (lebih nasi ayam yg aku masak semalamnye), telo separuh masak ngan roti bakar......






nyum! nyum! telok kicap ni sah2 mia mija punye ..sikit2 kicap...sikit2 kicap.... takde kicap tak jalan mkn nasi anak2 aku nieh.....






yg ni tuk golongan dewasa...tabur lada sulah....yum yum yum...





peberet mia mija kalo bekpes camni.....3 - 4 biji pun leh bedal....





mia ni plak jenis makan kedekut.... sanggup simpan telor tu tak mo makan...last2 mija dpt 2 biji telor....mija plak bende yg die suke die makan dulu....abis jek minta lagi...so dpt kat die laa ..... mia plak jenis org yg suke makan last bende2 yg die suke...contoh kalo udang dlm mee...sanggup makan mee dulu, udang letak tepi...last baru makan......peel lain2 anak2 aku nieh





asek2 bekpes kat luar.....sekali sekale bekpes kat umah pun sonok kan!!~~~~






pas je bekpes terus siap2 nak gi ke majlis kawin ....... mamam nasi minyak woooooo!!!!
esok2 ar aku update....at least ade gak bahan nak update blog selalu.....wakakakaakakaakk!!!!




























18 celoteh sahabat

terliur tengok telur separuh masak tue..lama tak makan..

April 5, 2010 at 8:25 AM

wah cepat giler update. hehehe betul tu at least ada bahan nak update kan?

va va va telur gegar tu menikam kalbu.. sedap giler letak pepper.. oo mija sama la dengan akak, suka simpan benda last2.. tp kekadang tu tak sempat simpan dah kena bedal dengan orang lain. hehehe

akak sokong.. bekpes kat rumah sesekali pun best kan?

April 5, 2010 at 8:26 AM

terliurnya tgk telur tu letak atas roti..xpernah cube tau lieya n xpernha nmpak pun...he he he..nakcubelah buat...

tgk..mia n mija pndai saaangat makan..suka untie tgk tau syg...kalu mcm ni kan lieya nk masa tiap jam pun sy larat tau sbb anak pndai makan..

anak sy ni ikut mood nk makan..kalu masak sesudu jer dia rase..kalu tekak dia sedap baru mkn byk..

April 5, 2010 at 8:50 AM

terliurnya tgk telur tu letak atas roti..xpernah cube tau lieya n xpernha nmpak pun...he he he..nakcubelah buat...

tgk..mia n mija pndai saaangat makan..suka untie tgk tau syg...kalu mcm ni kan lieya nk masa tiap jam pun sy larat tau sbb anak pndai makan..

anak sy ni ikut mood nk makan..kalu masak sesudu jer dia rase..kalu tekak dia sedap baru mkn byk..

April 5, 2010 at 8:51 AM

betul2,sesekali bekpes kt umah mmg heaven kan.pandai anak ko mkn telo separuh masak.anak aku kalo mkn muntah..tah apa2 la..hihi

April 5, 2010 at 8:51 AM

wah rajin ko masak erk lieya, isteri MITAHALI ni (heyheyhey)
ya lah kan asyik makan luor jek. Ni H1N1 dah mai balik. riso pulak nak kuor makan sana sinun. Minta2 dijauhkan. Naik berselera pulak aku tgok budak2 ni makan.....

April 5, 2010 at 10:16 AM

sila ajar skit camna nk buat telur goyang tu??
menarik aku tgk...

mia cam adik aku ko, benda2 yg sedap, dia simpan sampai last. baru mkn. yg aku ni awal2 aku dh bedal.

re: dgn AA semua org buleh terbang le wei. keh keh keh. aku dpt tiket rm400 je sorang. tu yg menggeletis suka tu. sgt berbaloi2. ko plan dgn si mimi. dia pun plan nk pi gak.

April 5, 2010 at 10:18 AM

wah ...happening gak befest kat umah gini..
roti letak telur tu favourite aku tu...

April 5, 2010 at 11:02 AM

selera tgk anak dara ko mkn lieya..terliur den

April 5, 2010 at 11:45 AM

aku pun suka telur setengah masak..mmg bfast ko tu sedaplah lieya..terliur2 aku kt sini..hehehe..

April 5, 2010 at 12:57 PM

huiii respek kt anak2 ko.. suker dorang mkn telur cair tu yer.. aku yg da tua bangka ni pon xleh mkn.. echa apatah lg.. anak2 ko selera mkn tp bdn ramping jelita jer.. apsal anak aku tu yg mkn ikut mood tp kenmain debab lg eh..(eleh wat2 tnya plak kan.. ikut makpak dia la apa lg!!)

April 5, 2010 at 2:25 PM

wa telur cair2 gitu.. slurrppp... best!

April 5, 2010 at 6:50 PM

sdap pulak akak tgk telur separuh masak ngn roti bakar tu....slalu mkn asing2...

kalo telur separuh masak tu kan usahkn anak2 ko mkn ngn kicap...akak pon wajib mkn ngn kicap gak lieya...hahah...slalu kene tegur ngn laki akak, ibu ni tk abis2 ngn kicap...kih3x...nk wat cane bininya antu kicap....

April 5, 2010 at 10:45 PM
Anonymous

mmg sedap dpt mkn telur...huhuhu.. aku kena hold dulu.. almaklum la ko pun faham..hehehe...
anak2 ko kalo mkn mmg aku suka tgk... menyelerakan...

April 5, 2010 at 11:40 PM

wow menyelerakanlah bfast ko lieya... hehe nak try buat gak la... sedapnya...yummeh..

April 6, 2010 at 12:33 PM

nampak sedap je makan telur ngan roti tuh..nak2 tgh lapo nih hehe..
cam nak kene cuba nih..hehe..
aiman pun jenis suke kicap..ish ader je tambahan kicap...adoii

April 7, 2010 at 5:26 PM

Adeiiihhh..
terliour la tgk telur tu.. cam sedap pulak nampak..

naper ena terlepas banyak n3 lieya nie ekk? mrmmm.. sowii yer lieya..

April 8, 2010 at 3:44 PM

Sedapnya roti ni..

boleh buat breakfast ni

April 15, 2010 at 4:20 PM

Post a Comment

jangan malu jangan segan...silalah sila komen...anda akan saya jejaki....

 

Copyright © ~♥~ kembara chynta kami ~♥~. Designed by Whitey Mommy