Thursday, February 10, 2011

gambar 4d n video scan adik miamija

yeah!! seperti yg dijanjikan...arini lieya share pic 4D scan  adik mia mija ni yeak hihihihi......ikutkan tak clear gambar ni sebab ni pun snap dari pc scan doktor.....nak crop dari video scan tu aku tak reti.....huhuhuhu....tu pun jenuh gak nak kasi nampak mukenye, sebab mase ni baby boboy aku ni tgh dok bersujud...jenuh doktor kejut soh pusing die tak mo...so ni pun dah seabis daya laa doktor jameaton crop tuk nampak imej muke die......agak2 korang nampak tak heheheehe.......mase ni baby tdo bersujud sambil baring kat uri sendiri, yg kat tepi yg besar tu uri tau, tu pun doktor dah abis crop tuk intai muke baby.....tu kat mulut tu tangan die.....mase ni aku buat aku 25w gitu....kalo buat sekarang mesti tak nampak dah sebab baby dah turun ke bawah......so ade gak laa kenangan2 tuk aku....idong cam papa, mulut cam aku heheehehehe.....







ni video scannye.....nampak laa baby tgh menguap2....sembor2 air ketuban......aku ni terus terang jenis mate pengko...tak reti tgk, doktor tunjuk n terangkan baru aku nampak imej tu ape hahahahaahahahaha







ni plak video scan sosej baby.....kat saat 18 sampai abis video tu nampak laa tut die hihihihihi
semalam scan mase checkup pun kemain lagi die dok terkangkang tunjuk tut die kat doktor kham ...ishhh shame2 youuuuu heheheheheh






dah masuk 31w ni bermula rutin aku checkup 2 minggu sekali....kejap jek kan...bedebor2 dibuatnye, almaklum ar dah lame tak meneran......harap2 sume dipermudahkan...







**e'eh selase dpn cuti ar ..cuti maulud...agak2 aci tak senin tu cuti.....syok gak tu hihihi...


















28 celoteh sahabat

seronoknya nak tunggu baby boy datang kat pipi mama(hehehe) mesti x sabarkan. Lepas ni adik mieyamija ada banyak koleksi bajubajan yang cuncun belaka....selamat menyopink lieya

February 10, 2011 at 9:06 AM

hai lieya. lama dah tak komen. kadang2 masuk gak. tapi tak sempat nak tinggalkan jejak. rupenya jadik housewife lagi bz dr duk bekeje kat opis. hehe

bestnye miamija nak dapat adik boboy. tak lama dah kan. hopefully semenye ok ok je. take care tau. tata

February 10, 2011 at 9:09 AM

weeeeeeeeee...comelnya..nmpak muka dia...sy plak yg exited...heeeee

Sy doakan segala urusan bersalin nnti dipermudahkan...lieya bykkan bertenang n berdoa yer..take care yer..

February 10, 2011 at 9:10 AM

bestnya lieya.. tak sabar akak nak peknen kembali...

harap semuanya selamat ye nanti

February 10, 2011 at 9:13 AM

lieya, tengok gambo scan 3D, ingat lagi time scan lyna dulu.. lyna ari tue duk mengiring, puas nak tengok muka die... pehtu tangan letak jari kat dahi, cam berfikir...

senin tue cam aci jugak untuk bercuti.. ai pun plak cenggitu, heheh

February 10, 2011 at 9:18 AM

alahai...so sweet lieya.aku pun kalo peknen lps ni nk p scan kt klinik jameaton la.murah kan..hehe..kt annur scan biasa2 je,sbb nk beranak ngan doc kham gak..xkira!!!kah3..

jap je ko dah 31 minggu kan..harap2 ko dipermudahkan bersalin nanti

February 10, 2011 at 9:18 AM

Mula2 tuh tgk cam tak perasan kena tgk betul2.. baru laa nampak.. cute jerk.. adik miamija nie.. cam ibu dia jugak.. :)

February 10, 2011 at 9:23 AM

wahhh kompem baby boy...sonok la miamija dapat adik boy...hehehe

February 10, 2011 at 9:28 AM

yeah..yeah...yg di tunggu2 dah tiba...(suka kemain nih...) bukan apa mmg nak sgt tgk bby boy yg encem nih..dah lama tunggu nih...

sonok tgk dia gerak2 gitu yer..2-3 kali tekan kat 'play' tue... (over laks..ehehehe)

lia doakan semoga semuanya dipermudahkan nnti...x mo induce2kan...sakitttttt....lia aritu kene induce mmg sekso!! tp xder pilihan dah masa tue...tahan je lah.....

February 10, 2011 at 9:31 AM

....best nyeee lieyaaa,terang2 nampak dah anu nyaaaa....heheheheh..
jaga diri baik2 okkkk....

February 10, 2011 at 9:47 AM
Anonymous

haha! samalah MDT pun jenis mata pengkor..dulu2 time buat scan baby..main angguk jer bila doc tu terangkan..padehal satu menda pun tak nmpk..sadis tul!

February 10, 2011 at 10:06 AM

bestnye wat 4d... kepingin sesangat ni...

February 10, 2011 at 10:07 AM

hehe. aku pon tumpang beh jgk lieya. x sbr jgk nk tgk baby ko ni. hrp2 sume selamat hendaknye

February 10, 2011 at 10:12 AM

sukenyer lieya..
saya eksaited gak, time pegnen alya dlu tak sempat nk scan 4d.. nmpk ek pergerakan bby tru scan 4d?.. ee,bestneyr..
asben lieya mesti eksaited agi kn,cop.. cop.. boy r gurl?.. =)
pepun, semoga dipermudahkan segalanya nnti ke.. take a good care dear!!!

February 10, 2011 at 10:22 AM

ya alllah...comelnya adik mia mija nih....eeee kalo aku rse2 x sabo nak bersalin dah nmpk bentuk fizikal nie cam lagiiiii xcited!!!!

aku pun x sabo nak pi wat 4D scan nie..akn ku pi klinik yg ko sarankan tu...mmg kengkwan opis aku pun mengiakan klinik tu antara yg termurah nak wat scan!!!

alahai aku plaks yg x sabo2 lieya oiiiii...

February 10, 2011 at 10:43 AM

ohh..saya sungguh jeles melihatnyaa..kat ganu ni non adoo..cam hampeh jerk kan..tapi waaa..boboy udeh xlama lagi mau keluorr..debaran makin kencang kan kak..saya pun sama..aduiii..

psstt : hadiah nebeseri i dalam pic tu lerr..kih3...


Jom mai singgah my blog....klik je link mummylovers blog ini

February 10, 2011 at 10:51 AM

i plak yg syiok tgk pics baby u...
excited & berdebar2 rasanya hehehehe over sungguh i nie...

tak care ya sis..

February 10, 2011 at 11:30 AM

aduhh seronok kan bila dpt tgk 4D nie .. akak dulu masa preggy zahrein xcited nak tgk pic 4d sbb nak tgk mcm mana wajah anak lelaki .. yerlahh yg last kan .. debar punn ada ..
ermm nie sure mija & mia xcited .. nanti snap wajah mereka tau :)

February 10, 2011 at 11:56 AM

bb ala rindunyer angah ngan bb baunyer....apa pun angah doakan semuanya selamat ye lieya

February 10, 2011 at 12:03 PM

nampak cam muka kakak2 dia laaa..
wahh dah makin dekat la lieya..
semoga selamat semuanyaaa:)

February 10, 2011 at 12:04 PM

beshkan skrg tak cam dulu2..

canggih leh nampak dah muka baby

February 10, 2011 at 12:08 PM

huhuh.. saya sangat jelousss. sebab hasrat saya nak wat gini tak kesampaian... habihhh apa kejadah dah 9 bulan baru nak g buat.. kikikik.. padan muka aku kannn.

apa-apa pun kaaaannnnn.. misi kitaaa berjaya..kannn.. hikhikhii.. lieyaaa lagi 3 tahun.. misi lagi nak.. hikhikhik

February 10, 2011 at 12:30 PM

aku dulu scan biasa2 je..
nak bt 3d tapi ntah cam takut2 je..
takut nak tgk rupa alive dalam purut tu..hehehe
jadinya tunggu je beranak..
asalkan doc cakap sume ok ..kira ok lah..hehehe
bestnya mia mija nk dpt boboy..bila lah turn suri..??dah abis usaha dah ni..hehehe

February 10, 2011 at 1:54 PM

excited pulak tgk baby nih..hihihi..

esok kalu dilla ngandung, nk jugak wat scan camni..dulu dapat scan biase tu jek..

tp dilla pun tak reti nk belek2 gambar scan nih..huhu

February 10, 2011 at 2:14 PM

bestnyer...rindu nak bau bby...suka tgk jari dia yang kecik2 tue comel.

February 10, 2011 at 9:14 PM

Tak sabar nak menatap baby boy lieya bila lahir nanti.akak ni tak pandai sangat nak tengok scan tu. Kalau dalam pantang jangan tak update blog tau.

February 11, 2011 at 1:00 AM

bestkan lieya dapat tgk muka baby..nieda masa preggy dulu plg excited nk check up. sebb doc akan scan..syiok je rasa

February 12, 2011 at 5:24 PM

baby boy la tu kan?bestnya...

February 14, 2011 at 2:19 PM

Post a Comment

jangan malu jangan segan...silalah sila komen...anda akan saya jejaki....

 

Copyright © ~♥~ kembara chynta kami ~♥~. Designed by Whitey Mommy