Thursday, August 17, 2017

thursday ~ random photos



Assalamualaikum....

haluw! haluw!.....kamis datang lagi...maka nye mari le layan entry random photos dari ahkak lieyalatif ekekekeekekek.....

*
*
*
*
*
V

  • budak2 ni kalo tgk tv suke kudap2.... so aku buatkan kaunter biskut bergerak hahaahahaah.... troli tu mesti semua tau kan beli kat ikea... pastu aku letak le balang2 biskut...senang nak mkn tak yah turun dapur....tapi aku selalu membebel ngan dayyan, suke ambil biskut tak tutup ketat2 ... tak pasal2 lemau biskut aku....


  • bento riangria miamija ....utk pagi bihun goreng + nugget...utk lunch nasi putih + asam pedas rempah + telur mata + buah limau....


  • satu hari di opis, boring2 kemas le lemari...tgk aku punye stok buat air bersepah2.... keluar kan balik ..sort mane yg dah expired...ni byk yg kumpul dari dok hotel le nie..
hasil bile dah sort....bile dah susun, eh takde la byk mane pun yg tinggal hahaahahah



  • bekpes di hujung minggu....telo ayam kampung...roti bakar.....perghhh sedapppp!!


  • bento riangria miamija...utk pagi lontong goreng + kek coklat.... utk lunch nasi putih + daging masak lemak cili api pedas manje2 + telur mata utk jaja, telur dadar utk mia....roti plak kudap2 kafa....


  • rutin tiap mlm lepas magrib jemaah.... x dpt 4-5 muke surat, dpt selembar muke surat pun jadi lah...asalkan jadikan amalan tiap hari....


  • bento riangria miamija.... utk pagi mee goreng + pancake ....utk  lunch nasi putih + kobis masak lemak  + keli berlada dgn terung....fuhh kalo aku ni mmg bertambah mkn nasi, kene sgt regu kalo lauk berlada2 ni dgn kuah masak lemak kan....


  • oitt dayyan tolong papa angkat barang tu laaaa...posing lak dieeee..... mama? hurmmm hahahahaah




  • bento riangria miamija ....utk pagi nasi goreng kunyit + telur dadar....utk lunch nasi putih + kari ayam....

 tu ajek ...xoxo!!


**entry2 di bulan ogos ni semua daku buat autopublish.....


10 celoteh sahabat

wah;) lauk bento best best belaka ;)

August 17, 2017 at 10:49 AM

Fuhh sedapnyaa kak!

August 17, 2017 at 11:36 AM

Mudah ada troli bergerak tu..tarik je bila nak mkn pada bila2 masa...

August 17, 2017 at 12:10 PM

sedapnya semua bento tu

hheehe besar dah si dayyan ye

August 17, 2017 at 1:15 PM

Kagumla ngan sis rajin berbento. Pukul berapa masak semua ni ye?

August 17, 2017 at 1:32 PM

@Cik Ja

pukul 5..alaa menu simple je sis...

August 24, 2017 at 9:07 AM

best la gambar makanan akak ni.. semua nampak sedapppp

August 24, 2017 at 5:30 PM

Entri yang penuh dengan inspirasi..
Bab kaunter biskut bergerak part paling best..
Teruja saya melihatnya ;-)

August 30, 2017 at 4:30 PM

comelnya bento.. saya yang dok umah ni pun malas nak buat.huhu malunyerrr.

September 12, 2017 at 9:44 AM

Dah awok ke mana Lieya bulan ogos ni? Honeymoon lagi ke?

September 13, 2017 at 9:06 PM

Post a Comment

jangan malu jangan segan...silalah sila komen...anda akan saya jejaki....

 

Copyright © ~♥~ kembara chynta kami ~♥~. Designed by Whitey Mommy