Wednesday, February 28, 2018

wordless wednesday ~ rajuk si dayyan



ww ~ alkisah rajuk si bujang manje aku.....

 nak tau sebabnye ape?



*
*
*
*
*
*
V

sebab tgk papanye bersnow2 kat jepun nun hahaha....sebenarnye papanye tgh ikut program kat jepun 3 minggu, member meroyan le tgk papanye posing dgn snow tak bawak die kahkahkah.....jenuh aku pujuk lepas die tgk pic kat wasap oiii hahahah
xoxo!



**aku ngidam gile2 strawbery putih jepun tu...hope ade laa rezeki laki aku bawak balik nanti...anak dare plak tak sabar nak dpt gshock masing2...murah kat sane, boleh dpt dua gshock kat sane dgn harga kat sini...ehh op kos le ori, x main le fake punyee hahahaahah

12 celoteh sahabat

next trip boleh bawak Dayyan pi Jepun main snow plak ')

February 28, 2018 at 9:13 AM

comeii jer Dayyan ngajukkk

February 28, 2018 at 9:23 AM

tak lama lagi dah jadi Abang ;)

February 28, 2018 at 9:23 AM

bertabah la dayyan..tkpe nanti papa bw pi main snow hehe

February 28, 2018 at 9:27 AM

alahai...kesiannya la dayyan...
nnt g la ngan bby baru...

February 28, 2018 at 10:21 AM

kesian dayyan. hehehehe
mengidam ada apa² ke ni.hehhee

February 28, 2018 at 12:15 PM

hahahaha
dayyan jealous xdapat main salji

March 1, 2018 at 7:50 PM

😂😂😂 kesian Dayyan... tak pe suruh papa bungkus 3 ikat tepi bawa balik Malaysia.. 😅

March 3, 2018 at 12:47 PM

Alahai Dayyan..ni meragam nak dapat adik ni....

March 5, 2018 at 5:32 PM

Hahaha.. anyway bagus Dayyan pandai pilih baju nak pakai.

March 6, 2018 at 6:06 AM


توفر الشركة لعملاؤها الكرام الكثير من خيارات و برامج عمليات تنظيف المنازل
شركة تنظيف منازل بالجبيل
وخبرتنا العملية و استطلاعنا الدائم لسوق خدمات تنظيف الشقق يؤكد لكم عملاؤنا الكرام انكم حتما ستجدون ما يناسب
احتياجاتكم ضمن شرائحنا المختلفة والمتعددة المصممة خصيصا لتلبى مختلف احتياجاتكم فى اعمال تنظيف المنازل بالجبيل
تنظيف المنازل بالقطيف انتشر بكثرة بين الناس لضمان الحصول على افضل اسعار تنظيف الشقق ذلك لأن شركات التنظيف لديها من
العمالة ما يكفي لأنجاز المهام فى اقل مدة زمنية، ايضاَ كل شركة تنظيف من المفروض ان يتوفر بها ماكينات تنظيف مخصصة فى
تنظيف الفلل و تنظيف القصور ونظافة المنازل وكل ماكينة تنظيف تقوم بمهام معينة يصعب على ربة المنزل القيام بها بمفردها
مثل تنظيف القماش و لهذا يفضل إسناد المهمة إلي افضل شركة تنظيف منازل بالقطيف شركة تاج الافضل دائما 0551844053
شركة تنظيف بالجبيل
شركة تنظيف سجاد بالجبيل
شركة تنظيف شقق بالجبيل
شركة تنظيف فلل بالجبيل


شركة تنظيف مجالس بالجبيل
شركة تنظيف منازل بالقطيف
شركة تنظيف مجالس بالقطيف
شركة تنظيف سجاد بالقطيف
شركة تنظيف شقق بالقطيف

April 7, 2018 at 4:35 AM

Post a Comment

jangan malu jangan segan...silalah sila komen...anda akan saya jejaki....

 

Copyright © ~♥~ kembara chynta kami ~♥~. Designed by Whitey Mommy