Wednesday, March 14, 2018

wordless wednesday ~ bila anak2 bergaduh.....




Assalamualaikum....



wordless wednesday ~ bila anak ko bergaduh camni le.... yg kakak tak bagi adik masuk bilik, yg adik pun tak bagi jugak ....

*
*
*
*
*
*
V



 masalahnye si dayyan nie....pintu bilik aku plak die buat mcm pintu bilik die sendiri hahaahahahaah....dah tua bangka pun tdo bilik mak pak lagi....
hurmmm...see.....sape kate budak2 ni tak bergaduh kat rumah (urut kepaler omaknyer)..... 




** dah lepas fasa muntah2 manje2...mase untuk menternak lelemak plak...yes! ahkak korang ni skrang sedang berbadan dua...dah ramai pun tau kan sape yg polo ig n fb ahkak...hehehehe...doakan ahkak selamat semuanye ye......







12 celoteh sahabat

bila ank2 gado ye...hehe

March 14, 2018 at 9:26 AM

hahaha
bergaduh pula dah
esok lusa baik lah tu rasanya

March 14, 2018 at 10:06 AM

Emaknya kena jadi referilah.

March 14, 2018 at 10:46 AM

walaupun dh tau kita blm ucap tahniah kat sini lagi...TAHNIAH lieya!!!!!semoga dipermudahkan urusan

March 14, 2018 at 11:11 AM

hihihi..teringat pulak zaman gaduh ngan adik nieyl..
sebiji mcnie laaa...hihihi...
Dah tahu tapi nak wish juga...tahniah kakak...

March 14, 2018 at 11:34 AM

kih3.... sama mcm kite kecik2 dulu lah lieya....

March 14, 2018 at 11:45 AM

Hahaha... Comel jer bergaduh.

March 14, 2018 at 11:49 AM

Tahniah Lieya ,
semoga dipermudahkan ...
tue gaduh gaduh manje tue ;)

March 14, 2018 at 11:57 AM

tahniah liya.. semoga dipermudahkan hingga bersalin nanti yer..

March 14, 2018 at 1:11 PM

HAHAH! macam2 kerenah anak2. Dulu kan..masa kena marah dengan mak kat kampung. Nany pun jenis suka menulis atas 'sesuatu'. Mesin jahit omak den jadi mangsa. Lupa lah tulis apa..tapi more on luahan perasan. Dengan gambar tak silapnya. Kecik2 ada kan bakat jadi blogger. HAHAHHA~~~

March 15, 2018 at 12:44 PM

hahahah comelnyaaa dorg..tp mesti pening kan macam2 ragam :D
follow sini #728

March 22, 2018 at 10:42 PM

Post a Comment

jangan malu jangan segan...silalah sila komen...anda akan saya jejaki....

 

Copyright © ~♥~ kembara chynta kami ~♥~. Designed by Whitey Mommy