Monday, April 29, 2019

Majlis Ihya Ramadhan Bahagian Pembangunan KKM 2019




Assalamualaikum semua!...


tak kurang lagi seminggu aje kite nak berpuasa ramadhan...syukur alhamdulillah, di panjangkan usia utk kite bertemu lagi dgn ramadhan 2019...moga2 juga diberi kesihatan yg baik untuk kite melaksanakan ibadahNya.... aku plak ade target aku sendiri utk ramadhan kali nie.... aku harap2 sgt dpt hat trick full puase ...tahun 2017 aku puase penuh sbb aku on lucrin (kes fibroid), tahun 2018 puase penuh sebab pregnantkan eijaz dan tahun 2019 ni harap2 penuh juga sbb aku tak period2 lagi sejak bersalin kan eijaz ari tu...ye laa aku fully breastfeed kan..mmg normal le period tu lambat....

memandangkan nak ramadhan ni, aku yakin byk opis buat majlis sambutan ramadhan...makan puas2 kaedahnye sebelum kene puase hahahaaha....opis aku sendiri pun menganjurkan sambutan ihya ramadhan...sebenarnye opis aku baru ajek menerima ketua jabatan baru so diadakan majlis amanat bersama ketua jabatan baru...dah alang2 nak dekat ramadhan ni disekalikan dgn sambutan ihya ramadhan....2 in 1 gitu...bos baru diraikan, ramadhan yg bakal menjelang pun diraikan... byk ckp takda guna...jom tgk pic yg ado....hehehehe


*
*
*
*
*
*
V


kali ni majlis di adakan di Indus Cafe Bora Ombak, Marina Putrajaya di Presint 5....majlis berlangsung pada 23 April 2019 (selasa)...buffet lunch di sini RM25 satu kepala.... semua di tanggung oleh Kelsip Bahagian Pembangunan KKM....dtg bawak perut aje hahahaha...yg pasti, yuran kelab jgn lupe bayar hahahaahah




tanda ingatan utk semua yg hadir....


kami bercarpool ... kebetulan Indus Cafe ade mcm2 event gak ari tu...penuh jugak parking...



seating kami kat luar...berkicap jugak ketiak hahaahah...tapi ye laah nak kumpul 1 Bahagian besar kan..seat kat luar ni lebih sesuai....ini lah SUBK baru kami.... amanat dan kata2 aluan dari beliau menjadi pembuka majlis....pic aku snap tak byk sebab posisi seat aku menyebabkan gambar2 gelap...hampeh ajek...salah pilih seat hahaahah..nak bangun snap2 gambar malas....berat bontot! hahahaha


so far okey jugak buffet lunch rm25 kat Indus Cafe nie...ade western, nasi dan lauk, dessert, mee/bihun sup...boleh laaahhh...makan semua berase...suasana pun cosy aje...makan dgn aman dan damai....


menu pertama yg masuk dlm perut aku... spegethi olio dan ayam panggang with brown souce



pilihan dessert terhad...tapi okey ajek pada aku sbb puding roti die sedap...2 kali gak aku mkn ...


 pilihan lauk2 pun not bad...berbaloi la dgn harga rm25 perhead tu kan....kerabu mangga die sedap, ikan salted egg pun sedap...


puding roti sedap...


 mari menikmati meal dgn tenang hehehe....


khusyuk masing2...


roasted chicken die sedap...spegeti pun sedap cume spicy sikit...ditambah dgn duduk kat luar..mencurah2 peluh hahahaahah...


haaa yg ni buat kami ulang alik amik sepinggan2 dok share2 meratah hahaahahah.... ikan salted egg...dgn panas2 die, crunchy2 die...mmg layan leeee....org penutup mkn dessert, kami penutup meratah bendealah ni hahahaahah....
 semoga majlis ihya ramadhan kami diberkati dan ketua jabatan baru kami dpt melaksanakan tugas dan membimbing staff dgn baik seperti ketua jabatan terdahulu...mudah-mudahan...so lepas ni tgu acara makan2 majlis raya plak kot hahaahaha...in sha Allah kalau panjang umur....





**ramai dok cuti hari pertama puase, aku plak cuti sebelum puase ...budak2 pun bercuti same... ikut papanye bertugas ....  jalan2 cari makan sekali hehehehe.... kemane kami?...ipoh perak lee temannnn oiiii hahahaha







1 celoteh sahabat

fuhhh mantopsnya lieya, tempat mkn n sambutan tu lagi lah best...
moga kita sama2 dpt menjalani ibadah puasa dgn sempurna ya

April 30, 2019 at 12:38 PM

Post a Comment

jangan malu jangan segan...silalah sila komen...anda akan saya jejaki....

 

Copyright © ~♥~ kembara chynta kami ~♥~. Designed by Whitey Mommy