Wednesday, April 6, 2011

last movie kot!~

assalamualaikum semua....ada sihat?....mak yong sihat lagi.....masih selamat lagi dari diseluk2 dan dikebek2 doktor keh keh keh.......sape2 yg add aku kat FB tau la kot kan status terkini aku.......skrang ni tiap2 senin checkup.....so far latest news kepale baby dah engaged, muke baby pun dah tak nampak bile scan, mean die dan pusing menghadap ke posisi yg ready utk deliver.....berat baby pun doktor estimate dlm 3.2kg.....so ni kirenye aku menunggu hari laa ni......moga2 semua dipermudahkan....amin!~






ni gambar2 ari ahad ari tu.....ikutkan sabtu nak lepak alamanda tapi dengar2 ade tok ti datang sure ramai org, so kensel......mia mija dah memekak2 kat umah sebab sabtu tu dok teperap kat umah....ha ha ha......aku tak larat ar sabtu tu...tdo jek kejenye.....so ahad tu baru kuar pi alamanda......bawak mia mija tgk movie kat GSC...last ar kot ni sebelum kene kuarantin...dan ade baby kecit susah r plak nak tgk wayang kan.....so tgk cite HOP......boleh laa tuk budak2 kan....





layan ar posing gediks nak kene lempang dek anak dare aku nie!



tgh kire anak ayam bape ekor nie heheeheh


dpt lak tiket free hah satu....haishh! kalo bagi awal2 best sikit....ni kalo weekend tak beranak lagi ni leh gi tgk wayang lagi nie......huhuhu







tetibe lak jumpe abg justin B nieh......


minah gediks ape lagi...posing maut ar sedas due hahahaah



dah mcm mak ngan anak plak aku tgk! eii tak suke!


kemain mia!!~






pastu kiteorg lepak lame kat A&W layan aku minum rootbear float tu....heaven wei masuk tekak...2 gelas terus aku sebat!!! hahahahaah....nanti aku update cite tu yeak....lepas tgk wayang kiteorg jalan2 area seri  kembangan, puchong, bangi pi survey perabot umah....katenye nak masuk umah lambat lagi, tapi sebok dah pi survey n booking perabot.....layankan jek laa laki aku nie!


 disebabkan aktiviti aku jalan ..jalan..jalan dan jalan ni laa, esoknye aku checkup baby dah engaged....bagusssssssss!!......dah tak larat rasenye aku ni, nak cuti awal sayang sebab dok umah lagi beku otak aku ....baik dok opis.....kalo aku dok umah cuti awal konpom keje aku membuta jek .....dok opis ni dpt gak jalan sane jalan sini...tak le pasif ajek......




ni kalo ikutkan rase nak sewa wilcha jek nie.....x larat usung berat badan ni heheheeh....eh, kang tak pasal2 dpt title lieya wilcha.....marah lak usop wilcha kikikiki.......







**catatan preggy : ari senin ari tu mengidam nak mkn nasi beriani anje kat bangi tuh...pergi2 tgk tutup..rupenye mmg cuti ari isnin...hampeh! so pegi laa nasi beriani gam putrajaya yg dekat kuil tu....aku amik kambing...hubby amik ayam ....time nak bayar, tekejut gile bile tgk harga set nasi beriani kambing aku RM27 ...gile mahal....laki aku ckp ni kambeng gurun ke kambeng english edukesen ....kih kih kih ....

















25 celoteh sahabat

tu la kan.. nanti dah ada baby xde nyer nak melayan muvie kat panggung.. layan cd jek la.. aku pun cenggitu.. lama gile x ke panggung..

April 6, 2011 at 9:12 AM

Amboi..dah nak terberanak sempat lagik lieya gi tgk movie yer.. tak per.. kalau badan larat lagik..

Kan main lagik 2 anak dara tuh posing.. dah pandai ekk.. nie mesti ibunya ngajor yer.. hehehehe

Akak doakan lieya selamat bersalin yer..

April 6, 2011 at 9:26 AM

bagus kepala baby dah enganged kirenya tunggu masa je..

pasni dah ada anak kecik susah ler nak tgk movies. Humaira ni pun tak pernah lagi bawa tgk movies, dia ni bunyi kuat sikit dah takut. memang kerja nieda download movie je kt internet.hehe

April 6, 2011 at 9:53 AM

aku pun kalo peknen xamik cuti awal.sayangla cuti.lgpun dok umah bkn wat pe kan.kecuali kalo doc bg mc dekat2 nk bersalin tu ok la..hehehe..

pandai weh,mia n mija posing..betol ckp ko..kalo anak2 kita ditemukan, mesti besh..posing jela kejenya..hahaha

April 6, 2011 at 10:04 AM

loor..akak ingat lieya dah bersalin.. rupa2 nya belum..
klu nak mkn apa2 yg dok ngidam tu.. hah cepat2 g cari.. lepas ni nan ado dah.. kena pantang beb... haha..

April 6, 2011 at 10:12 AM

wahhh... tak sabar nak tunggu new born

April 6, 2011 at 10:28 AM

ewah².. anak dara ko..
bergaya sakan tu, menonggek punggung tu beraksi.. ekekekek..
bw la pi bersiar2 dlu, nnti ko belayar.. anak pn terkurung sama..
tengok vcd ajela nnti, ekekek.. ;p

April 6, 2011 at 10:29 AM

seronoknya mia mija tgk citer HOP eh..eloklah ko keje lieya..at least xdelah terbaring je kan..tp org opis yg tgk mesti takut..takut ko tetiba sakit nak beranak..hehehe..

April 6, 2011 at 10:42 AM

so betul la ape yg fiza komen kt entri sblm entri ni..hihi kita dh selisih bahu kak..tp tkut nk tgur sbb was2..tk kompom betul ke tak..kekeke..sbb nmpk cm sorg je budak2 tu sorg lg tk nmpk tu yg tk ykin betul ke tak..ekeke..

blh bca entri fiza kt sini

http://mrsfiza212.blogspot.com/2011/04/kemaskini-bloglistblogger-putrajaya.html

April 6, 2011 at 10:46 AM

alahai... tgl tunggu ari je kan, kang nk kene berpantang lama tak blh nengok wayang yek...

selagi boleh mkn apa yg nk ek...
heheheh...
apa pun semoga ko selamat bersalin tau, jgn lupe bgtau n tayang boboy ko tuh kt kami ek

April 6, 2011 at 10:48 AM

sempat lagi mak yong nie jalan2 tengok wayang...tp betul gark lieya....he he he..nanti baby boy dah keluar....lama ko kena kuarantin kan.....tunggu baby besar sikit baru leh masuk panggung balik..

ha ha ha..lawak ok aku tgk gambar anak2 dara tu kemain posing ngan abg justin beiber dia ...real gitewwww....

wei..cun arr buaian yg budak berdua tu duduk...ko beli ke wei..berkenan plak aku...

April 6, 2011 at 10:53 AM

mesttii ngah x sabar menunggu hari nie kann....alhamdulillah nengok lieya bersemangat tu lagii nak jenjalan....bagus2 senang bersalin nanti kannn....

kak azue x pernah try mkn nasi beriyani gam tu...walau sejengkal jerk dari umah...sedap sungguhh kaaa

April 6, 2011 at 10:54 AM

heheh...kelakar lak baca part nak wilcha tu...tp serious kan lieya, bila dah ujung2 ni mmg..aku dulu pun rasa camtu...bila jejalan kt shopping mall, rasa nak sewa je wilcha suh laki aku tolak...x larat kakiku sakittt...

ku doakan semoga proses bersalin lieya berjalan dgn lancar dan dipermudahkan olehNya...amin...

April 6, 2011 at 11:50 AM

wahhh sempat lg layan movie tu. cargas2. best tak citer hop tu. aku mebi bwk echa tgk RIO je la kot.

akhirnya dpt gak float tu. risau aku kalo ko x smpat. tu dia sekali 2 gelas tu. hehehe. sedap kat float a&w tu. peberet ku selalu.

eh cemana leh dpt free tix tu. cam bes je..hahaha

April 6, 2011 at 11:58 AM

tu lah .. rasa mcm lambat layie lieya nak bersalin .. tgk semangat melayan budak2 tuu .. haa tgk lieya gagah lagi .. :))

amboi2 kemain layie x menahan tgk anak dara berdua tuuu .. seyes mcm kembar lieya :)

April 6, 2011 at 12:17 PM

selagi ko boleh jln...baik jln puas2...kalo boleh dah pi hosp tu rse2 dah bukak 2cm doc suh balik ko pi jln lagi ukur shopping complex hahahah cam aku dlu le banak kan dini...rela berjln sbb nak cpt bukak...

April 6, 2011 at 12:21 PM

huhuhuhu....tu dok sebelah justin B tu ,kang kenan kang...muke baby boy nti ade iras juntin B pulak ..huhuhu...meletupp....
lieya kalo nak naik wilcha kene goyang tangan tau...hahahhahhaa

April 6, 2011 at 12:27 PM

ENA SEBENARNYA TINGIN SANGAT NAK P TGK WAYANG NGAN ANAK2..TP DORANG TU TAK CAM ANAK2 LIEYA LA.. TAK BEHAVED.. HUHU..

BARU2 NI ADA GAK P TGK WAYANG TP BERUDA JE LA NGAN HUBY.. ;D

April 6, 2011 at 12:34 PM

mak yong sempat lagi berjimba-jimba sebelum masuk opis(hospital).apa lagi masa nilah kena merancakkan anggota tubuh badan, nanti senang nak melahirkan.bagus tu lieya.simia ngan simija biasalah sentiasa aktif. he he

April 6, 2011 at 3:03 PM

kak wa mmg suka sangat nasi briyani anje tu..lau g mkn sana lupa trus diet..

April 6, 2011 at 4:24 PM

takpe lieya, sempat lagi nih..ape nk makan, mkn..ape nk buat, buat..

pasni da beranak kecik mmg payah..huhu..

ala..teringinnye nk makan biskut tu..jakun nih tak pernah rase..

April 6, 2011 at 6:18 PM

betullah kang ada adnak ekcik ssh nk tgk wayang..makan tahun jgk tu...mcm sy ni...sob sob

amboi 2 bradik tu kemain posing..nnti ajar darissa yer mcm mana posing

betul tu kalu cuti awl mcm rugi plak..aktif sikit kan kalu ekje..lg snenag nk bersalin..

wa...minum float smpai 2 gelas..xpe xpe..bagi chance..

take care lieya..

April 6, 2011 at 8:52 PM

cantik lah tshirt dorang...
sesuai sesgt dipakai nie nanti...

April 6, 2011 at 9:30 PM

itulah beb..
nnti dah bercuti 3 bulan tak dpt lah nengok....sonok dua beradik tu ..

April 6, 2011 at 10:59 PM

Lieya,terkejar2 kak nur tengok N3 lieya yg dh berderet nie...hehe...mak aii mahal betul beriani kambeng tu...mbeekkk...selalunya mmg mahal..

Bukan main budak berdua nie berposing sakan...makin pandai bergaya anak dara lieya nie...hehehe

April 7, 2011 at 10:00 AM

Post a Comment

jangan malu jangan segan...silalah sila komen...anda akan saya jejaki....

 

Copyright © ~♥~ kembara chynta kami ~♥~. Designed by Whitey Mommy