Friday, September 11, 2009

baby oo baby

hah korang....tgk title baby tu mesti ingat aku dah pregnant ke ape kan....wakakakak..tak ler...aku on projek pregnant aku tawun depan la....heheheh....kali ni nak cite baby mia n mija...aku kesian kat dieorg nie, main baby2 ngan barbie doll dieorg...mane kene kan...barbie tu dah le panjang, baju pun moden2...so ari ni, waktu lunch (kan lame rehat) aku gi survey mainan ni.....survey punye survey jumpe gak yg berkenan....






tadaaaaaaaaaaaaaaa...gambar fresh ni, baru upload dari henset tadi...




cam biase laa...mesti beli 2 punye.....aku amik 1 pink, 1 boy....pandai2 le pilih kang....




comel plak aku tgk .... siap set makan, set baju, set mandi....harga plak satu RM79.90 (utk sape2 yg berminat la kan).....


kebetulan pic ni ade kat dlm henset, leh aku tepek, mase ni tgh main baby2 laaa, nie patung yg ade kat umah ....ni murah le sikit....asik2 tercabut tangan....tak patung ni, dieorg main baby2 ngan barbie.....

ehem....tak sabar nak tgu reaksi mia n mija balik dari taska kang....aku dah plan nak letak kotak ni siap2 kat seat belakang, nak tgk aksi tekejut dieorg, sure masuk2 keter terus "wah mama!!!" hihihihi.....nanti aku rakam yeak.....heheheh



post signature

16 celoteh sahabat

yeayyy!! mia n mija dpt toys baru.. rajin ko bli yer lieya.. aku jenis x suka sgt bli menan ni sbb echa x suker nk main.. kang sepah je..xpon punah!! echa da mcm jantang skang ni.. dok main bola sepak ngan sepupu dia.. pening aku wei

September 11, 2009 at 4:38 PM

mesti 2-2 terkejut n gumbira tu lieya.syokkan tgk anak2 gembira ni.kita rasa bahagia jek

September 11, 2009 at 4:38 PM

bestttt!! mama belikan toys baru utk mia and mija..sure anak2 dara Lieya seronok tak terkata dpt surprise baby doll comey sorang satu..

September 11, 2009 at 4:42 PM

syokkkk nyaaa mia n mija!!!dapat mainan baru+++mest terkejuttt buzatttttt..hee.hee

September 11, 2009 at 6:46 PM

adoi sangat comel anak patung tu..sesuai dengan mija dan mia yang gegirl tu.. dorang tu dua beradik dah pandai main. jangan jadi macam emily, bukan di mainnya pun, paling lama 5 minit jer, pastu semua dah terbarai..

mesti excited giler dua beradik tu masuk dalam keta nanti kan.. jangan lupa rakam detik2 saprise tu tau

September 11, 2009 at 11:21 PM
Anonymous

Sure happy nye Lieya budak ber2 tu dapat mainan baru

September 12, 2009 at 4:31 AM

haaa..

ni mesti mia dan mija..

tgh sakan main toys tu yerr..

suka laa bebudak tu lieya oii..

:)

September 12, 2009 at 8:19 AM

bestnya dpt toy baru...nk tumpang mainlah..diorang mesti suka dpt toy kan..dpt bygkan...

September 12, 2009 at 9:30 AM

hai... salam perkenalan,, best baca blog ni.. ohhh adik beradik dorang ni jarak setahun... cute sgt tengok karenah dorang..:)

September 12, 2009 at 9:41 AM

baby tu cute mcm budak2 dorang tu gak..mesti dorang terkejut dalam kesukaan melihat mama dia yang penyayang ni..
tak sabar nak tengok penampilan dorang di hari raya..mesti surprise kan....

September 12, 2009 at 11:41 AM

cutenya baby diorg tu.. mesti trkezut n hepi giler diorg nnti.. rege pon cung.. sha pon kalo nk bli menan skang kena bli dua la.. adoiii... bankrap ibu.. hu hu..

September 12, 2009 at 5:19 PM

mcm mn? diaorg terkejut x tgk dpt gift dari u ni lieya? mesti diaorg happy n say tq to u..

di sini kak t mengambil kesempatan nak mengucapkan SELAMAT HARI RAYA AIDILFITRI. MAAF ZAHIR DAN BATIN. mana2 yg terkasar bahasa ke.. atau apa2 saja.. semoga ceria di hari raya nanti.. insya allah..

kak t dh pindah ke blog baru:-
http://watiyusof.blogspot.com

selamat berhujung minggu..
have a great weekend!

tq

September 12, 2009 at 5:41 PM

wah..ni dpt baby..bestnyer..buleh main baby2 nih.. misti diorang ske kan..

September 13, 2009 at 9:45 PM

oh ni baby tadi ek? patut la aku mintak kat mija dia x kasi, baby baru rupanya.. hehehe..

kita sama lieya, suka beli menan kat anak, pastu bila anak sepah2 kan menan, dgt le sore aku, dok pot-pet. pastu ada le sore laki aku mnyampuk "haa, beli lg. esok jumpa menan beli lg". cisss sungguh.

tapi tu la, kat mulut je kata x mau beli. tapi kalu jumpa yg berkenan sure beli gak le.

eh, anak2 patung ni leh nangis2 x? teringat zaman aku kecik2 anak patung yg leh menangis bila tar puting tu. terus time tu feeling2 jd ibu mithali sgt!!
hehehe

betui ko, expression anak2 bila tgk present kat derang tu priceless sgt! sila upload yer nanti..

September 13, 2009 at 11:03 PM

yup ! memula tgk tajuk
ingatkan mia & mija nak dpt adik

wah ! mahal gile rege nye
kena beli 2 plak tu
sibbaik le poket mama kembung kan!

harus 2 badik tu excited giler dpt baby baru
hehhehe

September 14, 2009 at 7:31 AM

cute..tp anak aku kan si mimi tu penakut..xyahlah beli barbie doll ke apa2 doll ke..confirm dia soh aku buang..sbb dulu aku ckp kt dia..patung2 ni mlm2 bangun..tu yg dia takut tu..hehehe..jahat aku..

September 14, 2009 at 3:59 PM

Post a Comment

jangan malu jangan segan...silalah sila komen...anda akan saya jejaki....

 

Copyright © ~♥~ kembara chynta kami ~♥~. Designed by Whitey Mommy