Monday, September 14, 2009

Berbuke ngan geng2 blog....

belum start puase dah plan nak berbuke sengsame ngan geng2 blog, ingat dah tak jadi dah sebab dah nak minggu2 akhir, tup2 jadi plak......organizernye ialah cik puan shamsinar......5 family join...hirda, kak mimi, as, sham dan aku.....kire ni acara wajib laa tiap2 bulan puase, cam tahun lepas buat kat flamming steamboat....jom layan gambar....
*
*
*
*
*
dlm keter nieh...
sampai2 tgk2 hirda dah ade....dewasa RM28 kanak2 plak kene ukur tinggi...cam masuk genting laa pulak......tapi last2 dieorg kire umur jek....

kami laa sampai dulu.....e'eh apesal gambar ni kite cam anak dara kan hirda....
kuang kuang kuang


mase ni tgh usik hardy....malu2 kucing die...


dah mcm adik beradik plak aku tgk....hihihihi.....




huh!! tak aci!! tgk!! kite kelek anak...ade org tu datang lenggang kangkung tak bawak anak....mmg bikin jelesssssssssss seeehhh!!!




belum ape2 lagi....mia n mija dah bebuke dulu.....dah nampak tong aiskrim ni sah2 dieorg mintak dulu...





menu yg ade...ni meja kuih2 + cendol bagai...







ni ulam2 ngan sambal2....






air buah.....lepas minum segelas, aku rase aku dah tau camne nak buat ...he he he






aku nak amik gambar makanan sebenarnye, tapi malu...so aku amik gambar makanan bersame ngan org nak yg nak amik gambar makanan tu....cover kononnye....huwahahhahhaha





ni area sup2 ngan kari.....






oit kak mimi baru pukul 6.30 dah amik ayam.....he he he
nie hanye posing2 jek yek....






nie area buah, salad ngan pasta....





ade lagi setengah jam nak pukul 7 so borak2 dulu.....




posing2 dulu......





belum ape2 budak ni dah bedal aiskrim, dah le tekak aku haus gile semalam
meleleh2 gak le tgk dieorg jilat2 sudu....




dpt aiskrim hidup ko yeak....




pastu pukul 7 masing2 serbu gi amik makanan....hah ko berpinggan2 bawak balik ke meja....ape2 pun dah kene cukai ngan budak tak pose nieh dulu....





as ngan si ensem aqeel....geram tgk aqeel tapi die moody kot, aku agah dari jauh terus nangis...huhuhu...kecik ati auntie tau aqeel...he hehe





nie dpt makanan mmg tak hingat kiri kanan, tapi disebabkan baru baik demam ade moody gak le sikit2....nak berkepit jek....




pukul 7.20 tak pandang kiri kanan dah...terus ngap, ngap dan ngap
heeheheheheeh





papa tgh layan budak byk songeh ni...kejap nak tu...kejap nak nie...




dari mihun sampai ke spegeti dibedalnye.....






posing ngan mihun...bulan2 puase ni jarang jumpe mihun....





masa utk terkaaaammmm!!!!!
huwahahhaahah...sesi gambar mendajal (kak mimi, hirda ni shah yg snap tau)



sebenarnye aku baru pekena ayam golek sekor semalamnye, tu yg bile jumpe ayam lagi tu aku slow sikit





ouch!! susahnye nak kopek ayam nieh....







mmg mamarazzi of the day laa ko kak mimi.....







makan dan makan lagi....







tahun depan kite buat lagi yeak.....walaupun aku tak makan byk, tapi anak ngan laki aku makan byk....keh keh keh ...thanks sham...minta halal yeak ape yg lebih dan kurang.....




post signature


20 celoteh sahabat

hampehnya dak lieya dengan shah ni. sanggup kau mendajalkan aku yerk. tak pe2, aku sabar di bulan pose ni. setiap kali ada jer gambar nak mendajalkan aku. aku redhoooo (dalam hati ni menyumpah) .. lenkali aku pikir 10 kali nak keluar makan dengan korang ni. hehehehe..

food dia so-so ajer kan.. lenkali kita cuba pat lain pulak.mm tak sabar nak tunggu gathering raya

September 14, 2009 at 12:57 PM

muka semua putih berseri ko... hahaha..
a ah le ko, mcm anak dara. tu ko je la. aku anak dara kembang. aku pun x mkn byk. tapi x kisah, janji dpt sembang altho dlm nada cam terjerit2. gila sungguh. kalu org tgk cam rupa bergaduh. LOL

adik-beradik? hahaha. nama pun dh SHAH kan?

September 14, 2009 at 1:18 PM

bestnye buka posa ramai2...

asal tak ajak wanie sekali...

September 14, 2009 at 1:23 PM

amboii..nak dekat raya sempat lagi jumpa geng blog yeee...jealousssss tau as tengokkk ini!!!!hee.hee

September 14, 2009 at 2:14 PM

bestnya berbuka ramai2..sedap2 plak tu makanannya..

September 14, 2009 at 2:15 PM

sedapnya mknan... lieya, mu kurus la.. patut la xmkn byk..

September 14, 2009 at 3:05 PM

lieya, gambar2 ni semua mcm ton klasik2 gitu..mcm gambor lama2..keh3..
wah itu lkah rambut raya mia mija??..cute lah.
bestnyer dapay mkn2 ngan member camni kan...

September 14, 2009 at 3:17 PM

oh..bestnya mkn2 ngan blogger...mesti kenyang tersandar kan lieya..

September 14, 2009 at 3:56 PM

aku hanya mampu memandang dengan penuh kejelesan...huuuwaaaaaaa

best arr korang...dekat2..leh selalu bergather2 kan..aku nie jauh @ selatan.....camno tu?

ha ha ha
gelak aku nengok kak mimi
rata2 gambar dia pegang camera......

September 14, 2009 at 4:15 PM

besh bukan ramai2..lagi ngn geng blogger..

September 14, 2009 at 4:39 PM
momma Damia ~Lela~

kat mane ni lieya?
nmpk heaven food nye!!!!
berbaloi kot ngan regenye...!!!

September 14, 2009 at 4:48 PM
Anonymous

lieya cargas ko hapdet.. ya la.. giler bapak suerm ayam ko.. tp ok gak.. sambil gosip..kiter sumbat gak.. hehe... ya la.. Aqeel tuh.. adoi la buat hal la plak...tp dia dah tido maka senang kejer aku lieya.. kak mimi mmg x aci.. x bawak pun budak²...huhuhu..kiter jer yg bersilat ngan budak².. klako la kak mimi.. kemana pun ngan camera dia.. mau dia hangin ngan ko lieya...

September 14, 2009 at 4:56 PM
Anonymous

wah sempat gak gi gathering ni Lieya..bestnye la..lagi best tang tengok bdk berdua tu makan ice cream

September 15, 2009 at 4:53 AM

..best nye
byk nye food !

September 15, 2009 at 8:07 AM

Wahhhhhhhhh sioknyer......
Buka posa ramai2......
Sweet jerk lieya pakai baju pink putih tu!!
Mmg nampak cam nak dareeee...ngehh..ngehh....

September 15, 2009 at 8:58 AM

re: heheheh ko pengsan ek lieya kalu nk kne jht camtu... aku nih pun mmg nk pengsan jht bnayak2 gitu....

ooooooooo ko kt simpang rengam ek.. aku selalu lalu kg ko lah ek kalu nk balik kg aku.... hehehhe

geram btl tgk ko nyer menu tuh...ayam2 sume tuh alah2 sedap tul

September 15, 2009 at 9:40 AM

Kemain.. mkn sedap je ko ye lieya... ramai geng.. byk mkn.. ahahah..

** PANAS2......... !!

Kad baru d 'cetak'... sila lekas2 ambil supaya tdk ketinggalan...
wkakakkaa... LOL

Moh mai FP den.. amik kad raya... :-D

September 15, 2009 at 10:22 AM

salam Lieyaaaa....

manyak windu ngan Lieya,Mia & Mija...dah siap ke nak beraya? Berapa pasang baju untuk Mia & Mija kali ini? Mesti happening kan budak2 nie nanti ngan baju baru....lama kak nur tak tengok gelagat Mia & Mija...tersengeh kak Nur bila lieya cakap idop kau kalo ice-cream...hehehe.

Selamat Hari Raya Idilfitri buat lieya sekeluarga, knur pohon ampun dan maaf jika ada kesalahan atau kesilpan yg kak nur lakukan tanpa menyedari nya. Ok Lieya, take care dan nanti dtg umah knur amik kad raya ya.Bye-Bye.

September 15, 2009 at 10:36 AM

Lieya, knur tersilap address...hehehe..dtg umah lama knur ya.

September 15, 2009 at 10:37 AM

hahaha..marah mimi ko dajal dia..
wei..x psl2 aku lak jd organizer kan.. last minute tu..sib baik mnjadi kan.. tp food dia mmg so-so je.. xpe nx year kita try tmpat lain plak ek

eh xde yg trlebih kurang..sumernya ok.. sib baik staff dia kta bdk2 tu sumer free kan.. hahaha

September 15, 2009 at 10:44 AM

Post a Comment

jangan malu jangan segan...silalah sila komen...anda akan saya jejaki....

 

Copyright © ~♥~ kembara chynta kami ~♥~. Designed by Whitey Mommy