Wednesday, January 21, 2009

Anivesari yg ke 4

Sori le geng....lame giler tak update blog nieh....ermm...korang cube tgk kat list tarikh keramat kat tepi blog aku ni.....cube tgk bulan 1 ..ade ape2 yg istimewa tak....hi hi hi hi....setiap datangnye bulan januari adelah hari kami menyambut anivesari perkahwinan....yihaaa!!!! tahun ni dah 4 tahun kami melayari alam rumahtangga.....so tahun ni kami terpakse sambut awal sebab start minggu depan (minggu CNY) hubby dah busy berkursus kat INTAN, Kluang....ngan aku2 pun amik cuti dok bermaustatin kat kluang. 3 feb baru aku masuk keje balik...2 feb kan cuti hari wilayah....hi hi hi (suke!!!)



Sempena anivesari yg ke 4 ni, mlm semalam kami pas lik keje....terus ke JJ Equine gi makan kat Kenny Rogers....okey la tu kan celebrate kat sini.....yg penting mia n mija suke makan kat sini.....semue menu kene ngan tekak dieorg sebab tak pedas.....moh kite layan gambar....









mia byk tul makan....lieya amik aromatic rice tu sebab mia n mija suke....








haaaa...yg ni antu ice blends....lieya order choc ice blends....kejap2 dok togok air...kejap2 dok togok air...









yg ni pun 2 X 5 gak...hi hi hi







korang tgk pic mia tau....sume posing die posing gediks....tak suruh pun die buat gak....





haaa korang tgk....gedik sungguh!!!







haa yg ni lagi nampak gediks, siap lentoks2....kan kan kan ???....








yg ni lagi maksima gediksnyer.....hi hi hi...cute!!! aku suke!!!




yg ni plak....aku yg dah penat berjalan....ops...bau takde okey!!!





ermmmm nak tgk tak ape aku dpt n ape hubby aku dpt sempene anivesari tahun nie......jom layaaan.....







suprise bunge dari laki aku mmg wajib tiap2 tahun...tahun lepas die suruh budak kedai anta kat aku mase makan.....tahun ni die letak kat seat kat kereta....aku lik keje tgk2 dah ader.....







4 kuntum ros pink......






dah selamat aku gantung kat opis....mule2 kene tonggengkan dulu...bile dah betul2 kering baru kite tegakkan balik bunge tu...so kelopak bunge tu still cantik n tak gugur.....






adiah lain plak....jeng jeng jeng.......aku bagi hubby enset....hubby aku pun bagi enset kat aku.....ini la dier.......

nie hubby punyer Nokia E71



nie aku punyer Nokia 5800 Xpres Music (siyes aku sgt puas ati ngan enset ni, mak kan gile PDA phones tapi tak berape nak reti pakai PDA phones nie, dpt yg ni pun jadi laaa...yg penting touch screen n pakai pensel hik hik hik !!) so kalo korang terima sms dari aku ade salah2 eja tu harap korang maafkan la yeak...mak baru nak serasikan diri ngan tipon nie...) kih kih kih



ini laaa adiah anivesari kami.....

pic 2 badek ni wajib dijadikan wallpaper....




itu ajek laa citer anivesari kami....semoga kami kekal bahagia dalam alam rumahtangga kami....amin...

Pssttt....takde kene-mengena ngan citer anivesari aku...tapi korang layan jek laa si mija nyanyi lagi 'Air pasang dalam'.....



56 celoteh sahabat

lieya.. cantik bunga tu pink lak tu warna feberet aku.. ni yg jealous ni hehehe..niway hepi 4th anniversary

January 21, 2009 at 11:10 AM
Anonymous

hepi anniversarry pn. lieya...semoga kekal ke akhir hayat..AMIN..
alala tomeinye mija nyanyi tu..ayam keteh keteh ye...siyes t'golak2 den..mama dia pn tahan nk ketawa kn...mija mija...comeinye ayam keteh keteh..hehehe

January 21, 2009 at 11:18 AM

Happy Anniversary Lieya!! Best tu masing-masing dpt HP baru..:)Ikka minat lah dgn HP Lieya..canggih!!

January 21, 2009 at 11:26 AM

selamat ulang tahun perkahwinan lieya & en somi!!! syoknya adiah yg ko dpt....

January 21, 2009 at 11:31 AM
Anonymous

Lieya..happy anniversary ke-4...sama tahun la kitanyer anniversary tapi aku bulan July..
Semoga kekal bahagia sehingga ke akhir hayat..ameenn..

January 21, 2009 at 11:31 AM

adoi lieya.............akak dah tulis panjang..ilang la pulak... hmm..kena karang semulaaa...

happy anniversary to lieya & hubby...... wahhh..syok la dpt hp baru utk anniversary...touch screen lagi tu.........

akak doakan semoga hubungan lieya & hubby berkekalan hingga ke akhir hayat....cam ni blh la tambah geng utk mia & mija lak.. bila lagi???

lieya...suka betul akak tgk anak dara awak posing gediks tu... mmg comei tau... tak yah susah2 suruh pose perlbagai... cam ni blh la ajar anak auntie posing lak yaaa...

January 21, 2009 at 11:31 AM

happy anniversary lieya...semoga kekal bahagia hingga akhir hayat..

romantik la hubby lieya..siap buat surprise bagi bunga lagi...best..best..

dua2 dapat hp baru...cantik hp baru lieya tu..

January 21, 2009 at 11:41 AM

happy 4th anniversary....
mkn kat kenny rogers equine erk...
aku suke mkn ayam dia kat situ...ada antu ice blended erk kat situ...wah bestlah hadiah anniversary ko tahun nie...touch screen lg....class gitu....si mija pelat lg erk nyanyi lagu tu....anyway...moga perkahwinan ko kekal ke ahir hayat....wah CNY kat kluang lah ko erk....

January 21, 2009 at 11:58 AM

hepi anniberseri yg ke4 yer kak lieya.best nyer dapat bunga.atie maser bercinta pun tak penah dapat fresh flower dpd hubby.sob..sob...bunga plastik ader la.tue pun sekuntum.

canggih tue hs kak lieya.heheheh

January 21, 2009 at 12:32 PM

Lieya....
Haooy anibeseri yg ke-4....semoga bahagia dan kekal hingga ke akhir hayat....amin...

Bestnya adiah yg korang dapat....enset lagi....:-)

January 21, 2009 at 12:41 PM
Anonymous

wah, kayo la mak boli hp mahal.
apopon moga bahagio lah.

January 21, 2009 at 12:49 PM
Anonymous

lieya syoknyer aku tgk ko dapat bunga...aku nak..nak...dapat hp lagi adoihai sayang nyer cik somi kat ko yer..apapun aku doakan ko & suami bahagia ke akhir hayat epy annivasary 4..

lieya aku mmg suker beli subang..nnt aku nak wat koleksi beli getah plak mcm ko...

January 21, 2009 at 1:06 PM

happy aniversary beb...semoga dipanjangkan jodoh serta hidup aman dan sentosa...tak lupa juga diberkati Allah swt...insyaAllah...

January 21, 2009 at 1:15 PM
Anonymous

bestnyer lieya dpt hubby romantik.. tiap2 tahun dpt bunga.. cantik bunga tuu.. bahagianya idup.. kekeke.. somi akak bertuah ler kalo nak bg bunga2 tuh.. huhh..! ehh.. penah gakla dpt sekali tah apa mimpi.. huwahuwahuwa... liya.. hepi anniversary ehh! akak doakan semoga berbahagia sokmo hingga hujung nyawa..

January 21, 2009 at 1:28 PM

laaa... apsal aku x tau ko dh update blog ni??
anyway epi advance anniversary lieya & shah...

moga berkekalan ke akhir hayat..aminnnn....

2ndly, aku suka present ko lieyaaa.... serius cun..screen besar... dh category PDA le tu....
ko xyah pakai spek pun leh nampak. :)

3rdly,
cantik aa tulisan shah! org seni nihhh...

4thly...
aku dok gelak sorang2 tgk video mija nyanyi...paling clear "keteh-keteh" jek..hahhaha..cute sgt!!

January 21, 2009 at 2:01 PM

happy 4th anniversary lieya n hubby!! meriah sguh celebrationnye! anak2 pon sporting banget posing2! dpt adiah pon best2...btuah sguh!! jeles i..hehehe...4 kuntum bunga ros pink mmg very simbolik hbs...romantik gitu...cayala!=D

Nway smg kekal bahagia hingga ke syurga, amin!=)

January 21, 2009 at 2:18 PM

heppy aniversary...
May God bless u and ur lurvely family...
santekkk arr munger tuh...nak mintak ***** munger jugak arrr!!!
owang plg sker gambor mia gewdix tuh...cun siot. dah besor anak dare tuh!!!

January 21, 2009 at 2:25 PM

happy anniversary
dah tambah satu angka lagi usia perkahwinan ko lieya erk...semoga berbahagia & kekal selamanyer

shah nie mmg jiwa romantik ler...
tiap2 tahun tak pernah lupa bunga..
tiap2 tahun hadiah best giler...
aku sekali jer dpt hadiah bunga dari hemlin time besday aku ....... tu pun time bercintan cintun ......ko tahu bunga apa, bunga orked ok .......

cun seh ko nyer h/phone...
canggih tu .....shah nyer pun canggih ......mau ribu2 harga nie..he he he

video mija & mia tu aku tak leh bukak kat opis nie....nanti balik umah aku bukab balik ko nyer blog nie erk..jgn kunci plak

January 21, 2009 at 2:36 PM

Selamat Ulang Tahun Lieya, semoga jodoh lieya dan shah kekal sepanjang hayat hingga ke napas yang terakhir..

Seronok dapat hubby yang suka buat saprise.. cam akak hubby jarang belikan bunga.. akak tengok shah tu pun romantik jugak sebab tak pernah miss bagi bunga ek..

mia tu memang tak payah di ajar nak posing gediks2 tu kan. memang dah pro sangat.. cuba lieya hantar gambar dia kat majalah bintang kecil ker.. mana tau, ada rezeki boleh jadi model kanak2.. mesti best

January 21, 2009 at 2:53 PM

hepi enibeseri tok lieya dan hubby..semoga kalian berbahagia sampai ke akhir hayat

January 21, 2009 at 3:20 PM

hepi 4th anniversary to lieya n shah..

very d romantic couple gitu..dpt bunga lg..besnyer.. aku ni baper kali jer dpt bunga.. da nasib.. pressie pn bes.. cntik n very d canggih..

klakar la dgr mija nyanyi ayam ketek-ketek tu..hehehe comel jer

January 21, 2009 at 3:30 PM

happy 4th anniversary my dear.. semoga cinta kalian terus segar mewangi hingga ke akhir nyawa. insya allah.. sama2lah kita menjg kebahagiaan alam berumahtangga ni.. tahun ni kak t bakal menyambut wed ann yg ke 10 tahun ni.. insya allah....

January 21, 2009 at 3:33 PM

hepi anniversary lieya n hubby..moga b'bahagia disamping anak2..kekal ke akhir hayat..

January 21, 2009 at 3:41 PM
Anonymous

Wah...Kak Lieya cantik munger tuh... syoknyer dpt bunga...pink lagi..
wah begitew pandai nyer anak dara akak tuh posing... hehhehe...
Sonok tgk anak2 akak minum air tuh.. nikmat jer... hhehehe
hmm anyway Happy anniversary yg ke 4 thn...

January 21, 2009 at 4:25 PM

chomeyyy anak anak kamooo.. salammz

January 21, 2009 at 4:27 PM

happy anniversary lieya n shah!
semoga berbahagia selalu hingga akhir hayat korg ye..bestnye lahai dpt hadiah tu! kelas gitu!

January 21, 2009 at 4:40 PM

daku terjah lagi nie lieya

keh keh keh
aku paham ayam ketek2 jer
rupanyer nyanyi lagi air pasang pagi erk ...keh keh keh mija mija

mija pelat lagi erk lieya...
takpe arrr ......at least leh tangkap lagi apa dia cakap ok ler...

January 21, 2009 at 6:28 PM

hp annivesary liya....cantik munge...

dah lama x jenguk blog liya...
sbb nye link akk yg dulu akk dah tukjar jd lupa masukkan balik link liya...
nasib baik liya dtg ke blog akk...
hehhehe
ok..akk dah masukkan balik link liya...
ciom wat 2 org anak dara tu...

January 21, 2009 at 6:55 PM

lieyaaaaaaaaaaa
happy anibesseriii wei
amboi patut umah tutup lama;-)
gi honeymoon erk
doaku moga kebahagiaan itew kekal milik mu
jadilah ibu yang pengasih dan penyanyang. Moga allah berikan kesejahteraan hidupmu dik:-)

January 21, 2009 at 7:06 PM

happy annivesary kak lieya n en.shah...
semoga kekal hngga ke akhir hayat..
* bile nk bg mia n mija adik lg..?? :)

January 22, 2009 at 8:41 AM

heppy anniversary lieya..semoga kekal abadi...semoga bertambah lagi ahli keluarga yerk..

January 22, 2009 at 9:13 AM

HAPPY ANNIVERSARY TO BOTH OF U!!!!

~SEMOGA AKAN KEKAL BAHAGIA HINGGA KE HUJUNG NYAWA~

giler arr hadiah kowang! huhuhu..aku laki bini takde pon semewah camtu. mmg x merasa la..huhuhu..cedih! ;(

(jeles sebenornya nih..keh keh..)

January 22, 2009 at 9:33 AM

erm BesTnyER kAK...nih yG tAK saBaR nak KaWen nih hekhekhek..

hePy anniverSAry ye KaK...

January 22, 2009 at 10:18 AM

lieya!!!! happy 4th anniversary..moga jodoh kalian berpanjangan hingga akhir hayat..

romantaknya mr hubby mu itu...kalolah aku sure melonjak2 dpt flowers..aniway cunsss beb hp baru tuh..

January 22, 2009 at 11:37 AM

salam kak lieya.. happy belated anniversary.. the 4th one rite? hehe... smoga berbahagia selalu..

btw, akak. tu kasut parazzi ke paparazzi ntah name die. sangat2 selesa betul tak? even if kasut dia tinggi tapi pakai tak melecet pun walopon baru.. tul tak? i really love that brand.. tp kalo nak order, kene through mak saya je.. diorg datang skola (mak sy cikgu) utk amik tempahan kat bilik guru.. pergh.. sekali beli mesti amik bbrp pasang (mak saya la)...

so, since 2000.. mak saya dah tak pernah beli kasut kat kedai lagi dah.. hhuhuhu

January 22, 2009 at 12:41 PM

happy wedding anniversary lieya.semoga berbahagia selama-lamanya

January 22, 2009 at 12:53 PM
Anonymous

salam
hapi anivesari buat lieya dan hubby
semoga berbahagia hingga ke akhir hayat...bestnya lieya dpt bunga tu...4 kuntum melambangkan 4 thn..hehehehe...nak lg mcm kuntum kenalah tunggu tahn2 yang berikutnya plak...

January 22, 2009 at 4:16 PM
Anonymous

salam
hapi anivesari buat lieya dan hubby
semoga berbahagia hingga ke akhir hayat...bestnya lieya dpt bunga tu...4 kuntum melambangkan 4 thn..hehehehe...nak lg mcm kuntum kenalah tunggu tahn2 yang berikutnya plak...

January 22, 2009 at 4:16 PM

kak lieya..atie ader jawab soalan kak lieya kat blog atie..hehehe

January 22, 2009 at 5:02 PM

budak2 tu kembar ker???

January 22, 2009 at 6:00 PM

Happy annivesary...semoga berbahagia hingga ke akhir hayat..amin..tiada apa lagi yang menggembikan bagi seorang wanita apabila dicintai dan disayangi oleh suami..

regards

January 22, 2009 at 7:49 PM
Anonymous

>> happy anniversary...
>> semoga kekal bahagia sehingga ke akhirnya...

January 23, 2009 at 1:13 AM

weihhh...
heheh sempat gak nk citer ni..
aku dh tgk hp cam ko LIVE depan mata aku semlm. poms sebelah meja aku guna. cunssss..... :)

January 23, 2009 at 10:57 AM
Anonymous

rep: aku xtau nak g mana lieya..dok umah jer ko..ha..ko mesti g jalan2 kan jgn luper tembak2 k..aku suker aksi si anak dara ko tue...sgh2 comel okeh

January 23, 2009 at 11:59 AM

Happy Anniversary Lieya!!Semuga berkekalan.

January 23, 2009 at 12:25 PM
Anonymous

wahhhh akak trtggl beberapa hari..

hepy belated anniversary lieya n hubby..

moga kasih syg korg kekal selama2nya walau ape pon halangan & dugaan yg menimpa okies....

syioknyer dpt mungerr...dpt henpon...dasattt woooo...

January 23, 2009 at 1:04 PM

happy anniversary to lieya
semoga kekal bahagia

January 23, 2009 at 2:08 PM

epi anivesari lieya..semoga jodoh korang korang berkekalan hingga ke kahir hayat yer..aminn...

wah manyak syioklah itu hadiah anibesari.....

linn tak kiroo.... gedikss ke idakk.. yg pentingg mmg ku suko bangettt anak dara mu yg teramat comell pose gediksss tu...hahhahahaha

January 23, 2009 at 2:09 PM

Pleasure is the flower that passes,
Remembrance the lasting fragrance.

You have a pleasant weekend, best regards, Lee.

January 23, 2009 at 8:29 PM

happy enibeseri buat lieya n shah...semoga bahagia kekal ke kahir hayat...

sori lieya..aku paling lmbt yng wish....hohoho lately mood hangen malas dtg lah...bendera merah lah katakan...setelah sekian lama tak mai...huhuhuhuhu tu blog aku pun aku baru je hapdet...

amboi..hadiahhhhh bikin aku gulp! ni yang teringin ni..tp tu lah..brand nokia la pulok....

January 25, 2009 at 6:32 AM
Anonymous

happy anniversary...
semoga dimurahkan rezeki.. bahagia hgga akhir hayat...

January 26, 2009 at 12:21 PM
Anonymous

hepi 4th aniversary buat liya n hubby...wah, romantiknya dpt bunga..adiah pn best...

January 27, 2009 at 2:43 PM

happy anniversary lieya..semoga berkekalan ke akhir hayat..

bestnye dapat bunga..romantik gitewwww..ahaks..budak bedua tuh pun comei..

January 28, 2009 at 10:07 AM

hye kak lieya...
besh nye dpt bunga n enset...
moga berbahagia hingga akhir hayat ye kak...
hehe....

January 28, 2009 at 10:50 PM
Anonymous

hi,can we exchnage our banner,if u done have banner i still can post yur link,please let me know after it done.my blog about my addicted making wire jewelry.thank

February 1, 2009 at 11:07 PM
Raymond

It cannot truly have success, I believe so.
club shoes | Costa Rica airport | baseball wallpaper

December 17, 2011 at 8:46 AM

Post a Comment

jangan malu jangan segan...silalah sila komen...anda akan saya jejaki....

 

Copyright © ~♥~ kembara chynta kami ~♥~. Designed by Whitey Mommy