Monday, October 7, 2013

dayyan gedek-gedek!


Assalamualaikum...salam senin.....huarggggghhhhh!! (menguap sambil menggeliat) ujan lak pagi2 tadikan....liat tul nak bangun, kalo le leh sambung tdo balik alangkah heaven nyerrr...seb baik sedar diri yg opis ni bapak aku takde share hahaahahh so bangun le bersedia utk membanting tulang pat kerat nieh.....so entry santai pagi ni, meh tgk anak bujang lieyalatif kene dera kapur kasut kakak....kakakakaakakaka....


*
*
*
*
*
*
*
V


menyibuk bergaduh2 ngan kakak nak kapur kasut jugak...sudahnye org kapur luar kasut, die kapur dlm kasut...


hokeylah!..salam senin penoh kasih sayang dari dayyan mr raja kapoorrr hahaha





43 celoteh sahabat

rajin nya menantu to be..hahahahhaahha

October 7, 2013 at 9:03 AM

hehe klakar la dayyan ni...
power rangers ni rajin sangat la dier..........
putih2 kat muka tu kena kapur ker...hehe

October 7, 2013 at 9:13 AM

Hahaha..mmg kelakar ko dik..tp cute l..:)

October 7, 2013 at 9:18 AM

Anak akak dah darjah 3 tp kasut mak je dok kapur,,,

Besemangat pulak Dayyan nak kapur kasut tak sabar2 nak sekolah eh...heheee...

October 7, 2013 at 9:25 AM

Alaa...comelnya dia.rajin pulak tu.skill kena ada tu walaupun dalam kasut

October 7, 2013 at 9:29 AM

dayyan x sabo nk skolah kot...
jeles arr asyik kakak jerr buat kan.. hehe

October 7, 2013 at 9:39 AM

hihihihi.... dalam kasut pun jadi lah yer.. janji klapur jugak kans...

October 7, 2013 at 9:40 AM

lawak la dayyan ni..

October 7, 2013 at 9:44 AM

Hahahaha..jenuh nak bersihkan dlm kasut tu

October 7, 2013 at 9:58 AM

Dayyan kapur kasut kakak dan muka dier ke? Alahai comelnya, nak buat menantu tak boleh, takda anak perempuan pulak. Sure rajin membantu isteri di dapur ni bila dah besar nanti. Rugi akak tak leh nak hantar rombongan cik kiah masuk meminang ...

Eh, miamija ni dedua kidal ke? Oh alahai, heavennya dunia....samalah satu kelab kidal melesia yg akak ...tulisan mesti cantik kan ... ahahaha...

October 7, 2013 at 9:59 AM

alahai dayyan, comel sungguh kelaku dia,dh la pandai nyanyi,rajin plak tu tolong kakak..

putih la kasut kakak dikerjakan luar dalam.hehe

October 7, 2013 at 10:06 AM

heee mentang2 anak jantan sorang.. dia buli kakak2 dia ye..
sabar yer kakak2.. hehehe

October 7, 2013 at 10:15 AM

rajin nyer dayyan tulun kakaks...heheee...

October 7, 2013 at 10:34 AM

Rajin betul mengapur kasutnya tu. Sampai ke dalam-dalam kasut pun dikapurnya sekali. Ni kalau ada kengkawan dia terpijak kasut dia, mau mengamuk jadinya. Hahaha.

Comel betul perangai bebudak ni.

October 7, 2013 at 10:41 AM

kecik2 ni ko rajin la dayyan, kang dah besar kalu, ko wat derk aje kan

October 7, 2013 at 10:48 AM

kikiki.... sok dah sekolah, dia lak buli kakak soh kapurkan kasut dia ye.... hehehe

October 7, 2013 at 10:49 AM

Kakak-kakak belajar Dayyan kapurkan kasut kakak ye...
Adik yg baik ni... tak kisahlah dalam kasut ke luar kasut - janji nampak putih kan Dayyan kan..:)

October 7, 2013 at 10:54 AM

amboi dayyan...nie klu satu botol pun x cukup nie..hihihi

October 7, 2013 at 10:55 AM

kalau dayyan beraksi memang menarikjer...
rajin rupanya budak gedekni..

October 7, 2013 at 11:10 AM

laaa akak baru tau mia dan mija kidal.. punya lah lama kita dah bersama2.. baru perasan... sama la kidal dengan aam..

suka dengar dayyan nyanyi nenek2 si bongkok tiga. hahahah cute!

October 7, 2013 at 11:20 AM

abis la semua putih tu ye lieya..kasut..tangan kaki ..lantai he he

October 7, 2013 at 11:40 AM

Haha. Tak pasal2 je dayyan kena buli. Tpi confirm dayyan balas balik tu. Habis la kasut tu. Haha

October 7, 2013 at 11:50 AM

Rajinnya Dayyan.... xpe nanti dayyan dah masuk sekolah dera pulak kakak2 untuk polish kasut dayyan....hihihi

October 7, 2013 at 11:51 AM

ciannya dia... kena buli ek

October 7, 2013 at 11:53 AM

hahahaha..yo yo ooo jer rupanya dayyan kapur kasut....

October 7, 2013 at 12:37 PM

alalalala.. cian~ kena dera kapur kasut kakak ye dayyan~
rajin anak teruna sorang nih.
boleh lah booking wat menantu.. ahaks~

October 7, 2013 at 12:48 PM

hihi..lucula dayyan ni...
takpe nanti bila dah skolah..jgn mlas2 kapur kasut sendiri ye

October 7, 2013 at 1:45 PM

hahaha layankan jelah ye...

October 7, 2013 at 1:49 PM

hahaha..balas dendam sebab kena dera nampakk.. hahaha..

October 7, 2013 at 1:52 PM

dia pun nk tunjuk skill jugala...

October 7, 2013 at 2:10 PM

dayyan ni buat apa pun, comel jer noks...geram aku!!

October 7, 2013 at 3:33 PM

comei jer dayyan..terima kasih lieya sebab sudi singgah blog mama kaori yang tak seberapa tu..kita follow sini..:) salam kenal..

October 7, 2013 at 3:42 PM

ayyooooo mat raja kapoor tgh mengapor kasut kakak2 ye..pandai eh dia hhheeeee

October 7, 2013 at 3:54 PM

Comelnyer Dayyan mengapur kasut :D

October 7, 2013 at 4:06 PM

Haaa.. dayyan ooo dayyan.. pandai guna psikologi utk elak kena dera lagi ye..
.ke tunjuk bakat bakal jadi suami mithali ni...

October 7, 2013 at 5:27 PM

Amboi rajin dak bujang nie nak tolong akak2 dia dia kapur kasut..yer..hehehe.. sabo je laa.. dikapur dalam kasut yer.. heheheh

October 7, 2013 at 5:55 PM

Hehe nak menolonglah tu kiranya....org nk mengapur dia pun sebok jugak....hehe...biasalah budak besar tu mmg tgh nk mencari maklumat!

October 7, 2013 at 6:27 PM

rajinnye kapur kasut sendri... salam selasa... hihi... lmbt sehari terjah entri.... ;p

October 8, 2013 at 7:46 AM

Dayyan!
U make my day la dayyan!
Ada jek kerenahnya yg mencuit hati
Hehe

October 8, 2013 at 8:00 AM

salam lia hi2 dak dayyan ni ada kasut sekolah ermmm sekolah mane dak dayyan ni...

October 8, 2013 at 9:01 AM

rajin nyer anak bujang ko tuh... tp apa kes kapur kasut kt dahi tuh

October 8, 2013 at 9:11 AM

heheheh so cute !

October 8, 2013 at 11:43 AM

alolo tomeinye dayyan kapur kasut

October 8, 2013 at 4:30 PM

Post a Comment

jangan malu jangan segan...silalah sila komen...anda akan saya jejaki....

 

Copyright © ~♥~ kembara chynta kami ~♥~. Designed by Whitey Mommy