Monday, April 20, 2009

mari layan mia & mija....

Ekceli pic2 ni di ambil jumaat 17hb ari tu,mase tu dah lik keje, aku singgah Maybank kejap pastu nak ke pasar malam.... sementera en. shah kite dok gi uruskan urusan kat Maybank, aku ngan budak2 gediks ni harus gi posing2 kat dataran depan Palace of Justice tuh he he he he....
*
*
*
jom layan pics
*
*
*
mcm anak ayam lepas reban, kemain hepi berlari2......


hai!! saye damia....D for Damia.....

aku mmg suke amik gambar ngan damia...ckp ajek posing camne, mmg die boleh layan aku....tgk nie, mase ni aku ckp mia posing laa cekak pinggang pastu konon2 tak tgk mama....he he he



saye 4 tahun lah!!!!



J for Jaja.....yg ni kalo posing so-so ajek laaa...kene turun ilmu lagi nie he he he




saye plak 3 tahun lah!!!






ha ha ha pasal gambar ni mmg kelako...aku pakse dieorg duduk kat rumput nie....si mija tgk muke berkerut tak tahan tajam rumput tuh he he he...si mia plak walau tak pakai pampers tetap kebal bontot die.....sempat sengih sampai aku snap he he h ehe





mase ni tak ramai org, so boleh panjat memanjat sesuke ati....





aku tak tau ape pasal aku amik pic ni...ermmm okeyla, saje laa nak tunjuk rambut mija yg dah same panjang cam mia....he he he





sweet pic ni....konon cam kamceng ajek kan....tapi kalo nak tau...gaduh ajek manjang!!!





pic ni pun aku suke...sweet jek, sebab si mija gelak neutral....mane taknye, die kan alergic org pegang kat area leher...tu gelak sebab geli la tu he he he




mase ni aku jerit....dah jom balik!!...masing2 buat muke toye tak mo balik....





gediks betul kamoo ni mia....he he he




mia konon2 nak posing rambut terurai tapi tak jadi sebab aku tak berape reti nak snap moment secepat tu he he he


papa dah dtg time nie, ape lagi jadi cameraman laa plak...aku nak posing gak!!!




mase ni konon2 nak amik pic mak dan anak2 tgh borak2....he he he (hah!! jgn ade sape nak komplen aku ni skema pakai nametag ...dah name pun baru balik keje, aku malas nak bukak2 sebab pakai dlm tudung!!)




aku suke bangat pic nieh!! tgh ngumpat papa mase nih hik hik hik




sayang anak mama mucuk2....




tuuu papa!!!!!!!!!!!!




papa lak enterprem....he h ehe





mia over wat muke terkejut2...


cantik rumput kat sini....tapi tajam2 sikit laa....abis gatal kaki aku golek2 kat situ


last posing dari papa, mia n mija...




Okey dah!! jom gi pasar malam plak.....




***selingan video***
ingat tak video kat entry nie, haaaa kalo nak tau bukan setakat ngan papa jek si mija ni kedekut mama, ngan kakak die pun same....fenin aku!!








post signature


47 celoteh sahabat

sakan betul kak lieya berposing yer...sonok jer atie nengok...cam duk kt obersee je...heheh...suka tengok mija senyum...memang betul2 lebar la..

atie pun macam kak lieya,pakai nametag dalam tudung....senangkan..

April 20, 2009 at 1:08 PM

suka tgk 2 badek ni posing..nak2 lagi si mia tuh..kemain lg dia..syok kan ada 2 anak dara lieya.aku kadang menci tol org ckp gini "anak dah 2 ye?2-2 pompuan..alahai.." hello, nanti aku banak lah lagi...tp aku xckp le kan.simpan dlm ati je..wakakakakaka..

aku pon teringin nk amik gambar kt situ lieya..tp tah bilalah..asik lalu n lupa je.kekekee

tp siyes la, geram tgk 2 anak dara tuh..pandai posing

April 20, 2009 at 1:22 PM

pandai betul 2 badik ni posing.. ni sure la mama dia yg ajar... hehehe.. suka tgk gambo mia n mija dok atas rumput.. shantek hokey.. lama betul tak dtg putrajaya..

April 20, 2009 at 1:24 PM
Anonymous

uihhh.. sakan.. cam filem hindustan la plak... sungguh pandai itew 2 badek posing.. kalo anak kami.. huhuhu.. asal suh posing muka masam giler... yoyo ah ajer adriana tuh...
gamaknyer ssb dah slalu posing...so d/org ni jadi dah biasa kot.. hehehehe...

April 20, 2009 at 2:29 PM

Lieya..kau bername tag bagai tu aku nampak cam cikgu plak. hihihi..cekgu cun melecun!!!

April 20, 2009 at 2:44 PM

amboi kan main dua badik nie posing ade bakat ar..

April 20, 2009 at 2:49 PM

lieya akak suke btul kalu si mia senyum...so sweet...
oooo....tak sangka mija kedekut gak ngan mia...hehehe..kelakar si mija nie...dia pun dah ikut nangis daaaa....

April 20, 2009 at 2:54 PM

kikikikihh..kelakar la si mija tuh..dh dia kasi mia pgg lieya, dia plak nk nanges yeak...hehehehehee...kelakar sguh..sian tgk mia xleh nk dkt mama dia...;D

Nway, gamba2 kt ats tu sume cantik2 la lieya...mak n ank sama vogue gitew...mcm adik beradik jek sume..ish xsbr nk tgu iris besar..mst jd mcm damia n mirza kn!=)

April 20, 2009 at 2:54 PM

Uihh...sempat lagi korang posing anak beranak ek lieya...tapi sukalah tgk dua badek tu posing...pandai bagi pose...mama dia ajar ek...hehehhe

April 20, 2009 at 3:06 PM

like mom like doter.. hehhee.. aku suka.. ala2 hisdustan, golek2 kat padang tuh.. sweet jerk..

April 20, 2009 at 3:16 PM

kenmain lg korang berposing anak branak ek.. anak2 ko mmg sporting abis.. ko byk jer idea nk snap gambo.. kreatip gak ko nih..

April 20, 2009 at 3:30 PM

hikhihihihik...
suka nengok video tu...
mija leh kawan dengan aiman laaa..
cian mia kan....

April 20, 2009 at 3:31 PM

comel lah gambar 2 badek...Mia dgn mija pun dah besar bleh tambah satu lagi lieya...hehe..

Haah kaki dah bengkak...Nieda plg takut kalau hb kurang sbb kena ambik darah..So far sib baik xder masalah cuma urine kotor jer..Berbotol2 minum air pun still tak ok..

April 20, 2009 at 3:43 PM

so cute! suka nengok!

April 20, 2009 at 3:45 PM

suke lah tgk gambar2 nih..cantik gak view situkan..nak2 mija mija sporting kan..senang jer nak b'gambar ek..

lieya, cantik lak bj dorang..beli kat ner tuh..?hehehe

April 20, 2009 at 3:54 PM

cantik la ko lieya..cute je..mcm anak2 ko gak...cantikkan tempat tu..

April 20, 2009 at 4:06 PM

amboi sakan ye dua beradik nie perposing.lieya cantik la pemandangan di situ.ala2 berada di luar negara gitu.

April 20, 2009 at 4:32 PM

ko ni lieya kalo bab soh anak2 posink mosink mmg lah terer...
anak2 ko pon sporting morting gitu...
cumelll btoi 2 badek tu brposink....
mmg menurun bakat mama depa lah nie...ekekeke...

April 20, 2009 at 4:33 PM

wah..kemain sakan berposing ek..suka tgk dorang adik beradik..gado2 tu biasalah lieya..dh namanyer budak2..cantik gak rumput kt situ ek..pandai anak2 ko berposing..

April 20, 2009 at 5:11 PM

AMBOI..ANAK BRANAK POSING..SAKAN NOO.
AKAK PUJI CAMERAMAN OF D DAY..MMG PANDAI SHOOT..
GAMBAQ DOK NGUMPAT TU CAM REAL JER..
MIA & MIJA MMG PANDAI POSING YER..
BELAKON PUN PANDAI..HAHAHAH

LIEYA...MUKA BARU BLK KEJA MCM BARU MASUK KEJA JER..FRESH ABISS.
KALU AKK..MMG BEZA LER..NTIME BALIK.LIPSTIK NTAH KEMANA..PUCAT JER MUKA..LIEYA NI BEDAK PUN MAINTAIN..

April 20, 2009 at 5:28 PM

heheh... suka tgk keletah anak2 ko nie.. mesra kamera tul la.. hehehe..

April 20, 2009 at 5:35 PM
Anonymous

akak geram sungguh kalau tengok mia & mija posing..menjadi jer selalu..posing sakan nampak anak beranak ni ye

April 20, 2009 at 5:40 PM

syoknye posing sakan 2 badek nie...
lieya..lawak tul tgk video tu...hehehe cian kt mia kena buli ngan adik..hahaha...comei je mia mija nih...geyam weh..

April 20, 2009 at 6:11 PM

salam cik lieya
adui oren kuning striking calor
pebret acik nih
suka gambar yang momma lieya ngan Mija tuha
nice shoot!!!!!
bila nak duk depan kamera acik dilla ni? boleh jadi Potpolia acik dilla akan datang,

April 20, 2009 at 6:25 PM

cantik la dataran ni lieya...mmg sesuai pn utk posing2 outdoor..heheh..anak2 dara lieya ni mmg pandai posing....fotogenik plk tu..

lawak tul akak tgk video si mija ni..kedekut sungguh...dia sorang je nk sayang mama...heheh...

April 20, 2009 at 6:59 PM

lieya. aku suka lak tgk gmbr2 ni. cam gmbr yang ditepek ke background lain. wahhh canggih tu! sereyes pd mata aku ni nmpk chantek!

anak2 hang mmg pandai pose lieya..friendly tul dgn kamera.

April 20, 2009 at 10:31 PM

alaaa akk x leh tgk gambo lah
psl aku guna google chrome
ishhh...

April 20, 2009 at 10:44 PM

keh..keh..mcm adegan citer bollywood jer mieya ngan mija tu..
gambor lieya tengah ngumpat shah tu sangatlah unik..mcm betul2 jer..korang ngunpat aper???keh..keh..

April 21, 2009 at 8:47 AM

firstly aku nk gak kt/tanya..."rajin ko lepas kerja still bertag2 bagai"... heheheh "PANG" kena lempang dgn lieya sekali. keh keh keh

wahhh dh rupa guna dslr pic2 ko. cantik2.
paling penting.... budak2 tu semua memang poser. tu yg best nk mengsnap pic kan?

amboi mija..memang control mama kat dia sowang je ek? sayang sungguh le kat mama tu...
habis le ko lieya, camna nk ada adik nanti? ntah2 bila ada adik terus dia bolayan kat ko. excited dok layan adik... :)

April 21, 2009 at 8:56 AM

eh nk tambah...
ooo kena guna other than ie baru ok ek?
aku pun dok heran coz selalunya aku kena kat blog mimi & zana. blog ko baru2 ni je. so, for kemudahan, aku highlight semua, baru nampak tulisan.

April 21, 2009 at 9:02 AM

lieya...cantik tul ye kawasan ni..siap dgn prop bagai ada utk bahan berposing..

pandai ko cari angle amik gambar anak2 daramu lieya...kalo ada SLR ni lagi malatopss..

April 21, 2009 at 9:14 AM

comellah..budak 2org nie..yg plg syok tgk video sgt kiut..:D

April 21, 2009 at 9:32 AM

emmm.. dah lama laa tak gi Putrajaya.. hehehe..

April 21, 2009 at 10:39 AM

sayang mama membawa kesyurga, sayang papa takdok tolok bandingnyerrr.. kan kannns

April 21, 2009 at 11:52 AM

mia ngan mija malaysia next top model..seronok betul budak2 tu ye. mama nye pun leh tahan gak.

posing2 atas rumput.tiba2 teringin nak jenjalan ke putrajaya lak!hmmmm

p/s: anda telah di-tag.sile layari blog saye utk dapatkan award anda!
thank kiu..

April 21, 2009 at 11:56 AM

kak lieya...
dana dh kembang2 dh idung nih...
mekasih di atas pujian tuh ek....

ikan bakar ek.... yg dlm bekas2 kecik itu lah cicahnyer... hehehe...
sonotnyer nengok berposing2 bersama ngn anak2 yg comel tu ek

April 21, 2009 at 2:35 PM

Geng, tetiba aje ko ade dua orang anak yang cam kembar kan.. huu... pantas sungguh sehinggakan aku kau tak jemput ke majlis perkahwinan mu... owh.. kekeke.. happy aje nengok ko.. cam kembar laa.. tapi sorang tinggi, sorang pendek sket.. pastu aku takle nak kenalpasti mane satu mia mane satu mija.. serius..

April 21, 2009 at 5:12 PM

so sweet..mia & Mija gambar sama2...sempat jugak lieya ambik gamabr ek walaupun baru balik keje..hehehehehehe..seronok juga kan..at least, bila dapat bersama mia and mija tu hilang rasa penat.. :D

April 21, 2009 at 5:30 PM

alahai...comei nyer mia ngan mija berposing..sweet je...mcm2 mama die jugak...;)

April 21, 2009 at 6:00 PM

semakin gorjes budak berdua tuh.. ;)panadai tol diorang posing.. skeeeeeeeeeeeeeeeeeee sangatttttttttt

April 21, 2009 at 9:44 PM

tu dia berposing skan anak beranak nie...pandai tul si mia tu berposing ek.. bagus bagus... kot kot jd model xderlah kejung nanti..hehehe

April 21, 2009 at 9:58 PM

wah wah wah..smpat posing² lg yer msa balik keje hehehe..kalu ummeh Ghazi balik keje tonggang terbalik drive lenlaju dr KL takut jem hahaha.. smpi umah kna mandi sensiap bru amik Ghazi kalau tidak..mmg tkleh watpe la sbb Abah Ghazi salu keje mlm.

Lama tk nmpk mija, sbb dh kat 4 hari Ghazi tk g Nursery.. Demam la lieya.. jangkit dr sapa tah kat situ..ade la tu budak demam..Sib mija kuat ye.. Ghazi ni smpi melepek tk bgn..amik antibiotik bru laa shat sket alhamdulillah.. naty lieya tgk Ghazi makin kurus dah die..

Ha lieya..apa lagi, bebudak tgh pndi posing..hehe ini la masa nye nk posing officially kekeke.. Suh papa belnja posing session dgn acik Linda sempena Mothers Day hahahaha..sempat iklan lg k...

April 21, 2009 at 10:19 PM

aku try komen balik... ni kali kedua... smlm aku komen tak msuk... intenet umah aku sengall skrg nie...

cantikkan pemandangan opis2 kat sana..aku kalu gi sana..mesti ajak adik aku lepak2 depan opis dier... hijau jerk...

April 22, 2009 at 10:13 AM

lieya....
bestnyer tgk lieya b'gambar sakan kat putrajaya....akak pn last week pg sana...lieya akak dh pindah rumah baru tau....

April 22, 2009 at 11:32 AM

akak suka tgk gambar 2 badek ni...mmg sporting...takpe lieya...walaupun mija tak posing sehebat kakaknya, tapi dia mau gak bergambar....suka tgk gambar diorang yg dri belakang tu...so sweet...bab peluk2 mesra tu pun comei...mcm 2 org bdk kat rumah ni la...dlm gambo nampak kamceng gilerr..tapi kat luar...huhu.... tuhan aje yg tau.. ahaksss....

April 22, 2009 at 4:31 PM

suka tgk dua badik ni, cute.. mama dia cunnya..........

April 23, 2009 at 6:05 PM
Anonymous

suka sgt bc blog akak..esp tgk bdk 2 org tuh..comel sgt!
klaka btol video mija kdekut mama tuh..ha3

April 24, 2009 at 3:31 PM

Post a Comment

jangan malu jangan segan...silalah sila komen...anda akan saya jejaki....

 

Copyright © ~♥~ kembara chynta kami ~♥~. Designed by Whitey Mommy