Wednesday, October 14, 2009

aku gi kursus tau!!



saje jek nak bagi tau nieh, lieya takde 3 hari ni...start 14hb sampai 16hb nieh ade kursus team building di Tekam Plantation Resort, Jerantut . Best kursus kali ni sebab semua melibatkan aktiviti luar, takde nak bawak baju2 kurung / makeup2 bagai.....beg aku ni penuh ngan sports attire jek.....aktiviti yg ada utk 3 hari tu nanti flying fox, lake crossing, berkayak, night walk, pengembaraan ke gua2, berakit, night treasure hunt ngan game2 lain....seronok kan.....hehehhehe....best gak kan kursus camtu,selalu kursus ni balik2 dok dlm kelas dengar ceramah jek... boring...



so ari ni gi opis pakai jeans jek, kul 11pg kang naik bas bertolak...
mia tgk aku pakai jeans die dah pelik...ingat aku nak gi jalan tak ajak die...
bile ckp mama nak gi work jauh baru die paham...mia ni kalo ckp work jauh die paham laa tu kursus....
gambar pagi tadi nak gi sekolah.....arini mia ade swimming...dari rumah ngarok nak pakai swimming sut die....gaduh gak le ngan aku.....aku suruh tukar kat sekolah, die plak nak pakai dari umah.....last2....ikut kan jek laaaaaaaaaaaa

so bye2 kawan2.....utk mia plak, mia dok umah jgn tgk tv jek...tolong2 basuh pinggan n sapu umah tau....hik hik hik



post signature

25 celoteh sahabat

baik2 kt dlm utan tuh... heheheh jgn duk berkwn ngn lintah pacat lak ek
jaga diri... hehehe selamat berkursusd

October 14, 2009 at 9:18 AM

wow..mcm budak2 u jer lieya pakai mcm tu.patutlah mia ingat lieya nak jalan tak ajak dia..keh3..
lieya, tu lah kitaorg pun selalu kursus dengar ceramah, mkn 6 kali, tidor kat hotel..sesekali buat aktiviti luar pun ok..
selamat berkursus...

October 14, 2009 at 9:23 AM

selamat berkursus!

October 14, 2009 at 9:29 AM

slmt berkursus..aku g weekend ni..tp dekat je kt melaka..

lasak arr ko pasni..kekekek

October 14, 2009 at 10:04 AM

alahai mesti sunyi umah ni nanti lieya tak dek erk:-)
Best team buliding ni
mcm2 xtvt boleh masuk
enjoy sakan ....bestttt!!!
shoot banyak2 gambar erk Lieya

October 14, 2009 at 10:42 AM

anak tinggal dgn sapa lieya....hati dok dlm hutan tu yer....

October 14, 2009 at 11:21 AM

hahahha... re: mekasih2 lieya... kembang kuncup idung dana nih... :D
nandos? alah lieya tuh kalu gi mkn2 pun bt org terliur... selamat berkursus ye

October 14, 2009 at 12:23 PM

selamat berkursus...kerinduan lah mia n mija n papanya skali kat mamanya itu...

October 14, 2009 at 12:29 PM

BUBYE.......

:P

October 14, 2009 at 12:49 PM

selamat berkursus...

October 14, 2009 at 1:41 PM

selamat berkursus beb
aku dah lama x join kursus cam nie wei
dulu sekolah2...aku ler juara bab kursus2 camtu...now, mmmm......boring seh...asyik gi kursus yg kena dok dlm dewan...x kuar peluh langsung

rindunyer aku ngan xtvt2 camtu.....

October 14, 2009 at 1:50 PM

selamat berkursus lieyaa.. sekali baca - AKU KURUS TAUU! wakakakakakak.. apa laaa, orang beraya dia gi kursus laaa.. nampak gayanya tak sempat la terjah sushi king sempena RM2 bonanza ni yekkk.. kui kui kui

October 14, 2009 at 3:07 PM

ok laaa itu tak de lah boring sangat kan..banyak aktiviti luar!!!!hati2 semasa kursus nanti

October 14, 2009 at 3:29 PM

slmt berkursus lieya.....wey kursus yg ko pegi nie sama ler mcm aku g dulu....best wooo kursus nie.....aku paling suke buat flying fox......dan paling aku tak leh lupa masuk gua mengembara.....syok tau!!!!

October 14, 2009 at 3:53 PM

dorang dh biasa eh u keje outstation..selamat berkursus eh..aku je x penah gi mana2..hahaha..

October 14, 2009 at 4:52 PM

bestnya kursus dlm utan.. xdela boring dgr ceramah jer kan.. hik hik.. amboi, best mia landing.. :)

October 14, 2009 at 7:07 PM

wah bestnya pergi kursus.. tapikan lieya, akak dari dulu2 lagi tak suka masuk hutan.. akak kan tak adventure orangnya, tak suka lasak2.. hehehhe

pernah sekali tu ikut team building kat negeri sembilan. siap serik tak mo pergi lagi..

nanti jangan lupa tau, kalau ada gambar upload kat sini. nak gak tengok lieya kursus dalam hutan tu macamana..

October 15, 2009 at 10:18 AM

selamat berkursus..mesti enjoy sekali sekala kan...mia dan mija jgn noti2 tau masa mama takder..

October 15, 2009 at 10:25 AM

lieya....kali ni pi kursus tak bawak makeup la yek...hehehe.... mesti janggal rasa sebab awak dah biasa kan... takpela...sekali sekala berxtvt lasak... Tekam Plantation tu dah tak jauh dari tmpt akak..pernah pergi sekali... ok gak tmptnya...

rjain awak update blog...kat fb pun aktif, camna la awak bahagikan masa ni ya?? kalau akak, mmg fail sikit.... tu yg blog tu berhabuk2 dah...

October 15, 2009 at 12:10 PM

selamat brkursus dik..
syok tu kali ni melibtkn xtvt luar...
jaga stamina tau....ngeee

October 15, 2009 at 10:52 PM
Anonymous

Selamat Berkursus...

October 16, 2009 at 5:55 AM

waah... hr ni ekau blk la yo.. hehe..
rindu kat anak2 haa...

sempoi je mu g 3 hr..

amacam? seronok x kursus ? eheh...

October 16, 2009 at 10:34 AM

selamat berkursus lieya..

October 16, 2009 at 4:53 PM

mmg seronok kursus outdoor mcm ni...kalo dgr ceramah tu, mata mula layu je...sampai tersengguk2 x dgr apa fasilitator ckp tu...heheh...

October 16, 2009 at 11:18 PM

dulu time sekolah selalu gak g jungle trak tapi lepas dah start keje ni dah tak join bukan bab malas tapi tak berpeluang hehehehe..paling sakit hati kalau kene g jungle trak time period ohhh no...

p/s:akak nak tanya sikit leh mcm aner wat tang celoteh mama dekat komen tu dengan "jgn malu jgn segan dekat atas komen ni??leh tolong ajarkan tak??thanks you..

October 18, 2009 at 9:46 PM

Post a Comment

jangan malu jangan segan...silalah sila komen...anda akan saya jejaki....

 

Copyright © ~♥~ kembara chynta kami ~♥~. Designed by Whitey Mommy