Monday, October 12, 2009

makan lagi.....

semenjak abis bulan puase nie, kiteorg ni asek nak makan jek....ade jek tempat nak pegi dlm pale otak....hehhehehe.....kebetulan minggu lepas kan lieya balik johor, so singgah jap pekena Secret Recepi ngan Pizza Hut....alah bukan beriya2 pun order, wat lepaskan rase jek....hik hik hik
mija dah kenyang dah sebab baru pekene nasi sepinggan sebelum kuar umah...puas makteh pujuk tapi die tak mo gak mamam....

mia tu main jek lebih...tapi bile tgk skill die gune pisau n garfu tu tekejut gak....teraa gak die


lepas papa ajar sikit, terus dah eksen nak potong sendiri


hancur ayam cordon tu di kejerkan...




last2....mija makan kek jek....




pastu gi makan kat Pizza Hut plak...dah lame tak pekena...asek2 pekene dominos..






hah ko...tersandar mija kenyang...oit papa...tak reti2 berhenti2 ke...wakakkak






tu jek laaa nak update.....takde citer best pun...hiks!!




post signature


19 celoteh sahabat

best arrr ko lieya.. asyik mkn² jer kejer nyer... budak² tuh pun nampak epi jer....

October 12, 2009 at 11:44 AM

best arrr ko lieya.. asyik mkn² jer kejer nyer... budak² tuh pun nampak epi jer....

October 12, 2009 at 11:44 AM

best arrr ko lieya.. asyik mkn² jer kejer nyer... budak² tuh pun nampak epi jer....

October 12, 2009 at 11:44 AM

selagi ade keinginan nk makan, sila lah makan yer..he he he

suka mia n mija yer makan...pndai mia pakai sudu n garpu...omputih gitu...he he he

October 12, 2009 at 12:08 PM
reen mama zaraa

Wahhhh...sana sini....g makan eh lieya!!
Ko jaga sket...kang lari kemaintainan berat ko yg cun dah tu....hehe!!!

October 12, 2009 at 1:20 PM

pas raya mmg rasa nak sumbat semua benda kan lieya..hehe...pandai anak dara guna garpu and sudu yer...

October 12, 2009 at 1:38 PM

ko xpe lieya, badan maintain selim walau mkn bnyk..kalo aku ni...haru...hehe

October 12, 2009 at 2:22 PM

ni baru betul tersandar kekenyangan.. sampai 2 tempat sekali makan. memang lepas tu kenyang tak hingat pula la kan.

terer ar dak mia tu guna garfu & pisau.. pasni ni senang ar nak bawak makan steak. ntah2 lebih terer dari kak mimi.. aku pun terkial2 nak potong kekadang ... hahahah

October 12, 2009 at 3:08 PM

sedapnya pizza n kek secret recepi.. harus terjah gak ni.. heheh.. cute gmbo mija trsndar kekenyangan..:)

October 12, 2009 at 3:14 PM

makan2 je kan..cam dee..tp tetap slim..ekekeke..perut dee dh buncitlah..kena diet balik ni..

October 12, 2009 at 3:48 PM

makan jgn x makan...kalo xde selera makan, susah la pulak..
kalo lieya asik pekena dominos, kami lak asik pekena Canadian Pizza..yg syoknyer sbb Buy 1 Free 1..ihik

October 12, 2009 at 4:03 PM

wah...mkn pizaz...lama tul aku x mkn pizza......ada aku ajak hubby mkn pizza lps nie......

October 12, 2009 at 4:11 PM

salam lieya

selamat hari raya...hehehe masih raya lagi kan...macam mana raya thn nie lieya...sambutan nya meriah tak?

knur kat sini masuk angin keluar asap...baru dpt berjalan dua minggu lepas..org berjln knur dok umah aje.
minggu kedua baru lah dpt berjln..itupun ke rumah sepupu aje.

lieya, mmg seronok ni lieya kalau keluar mkn2...kak nur suka tapi bila dah ada penyakit nie byk nak kena pantang...itu yg susah.

lieya, mia ngan mija byk tak dpt duit raya? Boleh menabung erk...ok peluk cium buat lieya,mia & mija

October 12, 2009 at 5:19 PM

wah, kalo bab mkn2 ni akak pn suka...heheh...tu sbb badan pn naik mcm dipam2 je lps raya ni...

mcm lieya x pe la, menten slim je..mcm anak dara lg...

October 12, 2009 at 10:24 PM

wah...comey ank2 akak mamam..heheh...

October 12, 2009 at 11:59 PM

kejo ko ni makan jer ke...?
tp sibbaik laki ko tu mmg leh masuk tmpat gitu
klu laki akak ler
nanti mule ler dia bising kalau x jumpa nasik !

October 13, 2009 at 2:04 PM

Makan..makan..makan..hi..hi..syok la makan2 ye lieya

October 13, 2009 at 4:07 PM

yer la kan lieya..pas raya ni selera je nk mkn... ada je yg tlintas kt pala ni nk mkn apa... sumer nya tingin.. aku pon lately ni asik mkn dominos je..sodap ko

October 13, 2009 at 4:57 PM

uih asyik2 mkn je kan tp nape muke kak lieya mcm dh cengkung skt jer?..
mcm len je muker akk sy tgk..

October 13, 2009 at 8:46 PM

Post a Comment

jangan malu jangan segan...silalah sila komen...anda akan saya jejaki....

 

Copyright © ~♥~ kembara chynta kami ~♥~. Designed by Whitey Mommy