Tuesday, April 6, 2010

makan nasi minyak wooo!!~~~


lepas bekpes yg yummy lagi lazat lagi byk kolestrol tu.....kami siap2 nak gi kenduri kawin kawan opis kat JKR, Jln Sultan Sallehuddin.......sebelum kuar umah wajib ar posing2 getiks.......



si comey lotey lagi nottie mottie mia & mija:12: in the house!!~~~~




posing dari dare2.....wakakakaakak





cam posing ari raye plak.....keh keh keh...nie untung makteh budak2 ni ade...dpt amik gambar 1 family camni selalu......






kul 12 lebih bertolak dari lobi KKM...konvoi 4 bijik keter geng2 opis....kul 1 sampai ke jkr....perut dah kebulur...ape lagi...seraaaaaaaaaaangggzzzzzzzzzz!!!!






nasi dan lauk menepati citerase laki den....bertambah2 makan:10:....






nie aku punye.....yg tak syok sebab kambing takde...mak kan kambing lover.....wakakakakaak
aku ni kalo mkn kambing...mmg berantu...... selalu lupe daratan...pastu nanti, last2 tertonggeng sebab sakit:14: kepale heheheeheh.... 1 mei ni balik johor...nak suruh mak masak kambing ar....mbeeeekkk....mbeeekkk....mbeeeekkk....





jemput tengok sumer!!~~~ heheheeheh
adik aku makan nasi ngan kuah dal jek...tu ar...rugi tul pakai braces...makan pun kene pilih...nak canteek punye pasalkan.....he he he





sedang2 elok jek kiteorg abis makan...tgh tersandar kenyang....pengantin masuk:05:......





sebelum balik...amik ar gambar kenangan ngan pengantin...kang pengantin kecik hati plak.....kui kui kui kui





bini sape laa menggeletis:02: kat atas stage tu.....wakakakakaakak





dpt buah tangan nie.....comel kan...bunge2 telor dah tade dah....suke:13: ar dpt botol nie...





last but not least...layan budak tamak:19: nie.....2 botol jek dah mia bolot ...tu aku ngan hubby punye....awal2 die dah cop dulu......makteh punye kene cukai kat mija laaa..seb baik mija tu jenis tawaduk:08:...dpt sebotol pun dah cukup....sampai jek umah aku terus sorok gule2 tu...sehari mkn sebijik setengah jek boleh......hahaahahahahaahah





lepas jek balik dari majlis kawin ni kami terus ke Ikea....saje2 jalan cuci mate..sebab dah alang2 kat kl ni kan....ape lagi...berjalan laa kami kat Ikea tu ngan baju kurung bagai...:17:he he he he
citer kat Ikea...sok aku update......alah jalan2 cuci mate jek..survey barang tuk masuk umah baru nanti......umah dah naik dinding.....rase2nye hujung tahun siap ar kot......yuhuuuu:03:!!!~~~~






25 celoteh sahabat

lama dah sy mkn lauk kenduri nie..haah zaman sekarang dah xbg dah bunga telur nie..bg gula2 jer..samalah ngan sy balik umah sorok gula2 tu..kdg2 setangah sy buang..kalu ikut dia skali byk tu nk abiskan semua..

April 6, 2010 at 10:39 AM

jkr??alahai dekat ngan office nurul hahaha..wah akak suka maakan kambing yer boleh join fendi hehehe...fendi sekor kambing boleh habiskan tau dasyat sungguh laki den..comellah anak akak berdua tu..

April 6, 2010 at 11:02 AM

aku pun suka mkn kambeng..setap!!!
bestkan dpt mkn free kt umah pengantin..hihi

April 6, 2010 at 11:06 AM

suka betol aku tgk mia n mija tuh lieya.. mcm kembar je..comel..

wahh.mentekedarah ko ek.. aku pun peminta kambing mbbekk mbekkk okay.. hehe

April 6, 2010 at 11:37 AM

oppss.. peminta plak.. peminat lah..

April 6, 2010 at 11:38 AM

ko suka kambing eh? jgn selalu ye lieya..darah tinggi nti..hehehe..aku tgk ko mkn nasi minyak sedap je..tp aku kureng sket ar..mkn sekali bole..berkali-kali x boleh..sama ar cam mimi..asal gi kenduri..mama nk nasi putih je tau..hahaha..

April 6, 2010 at 11:58 AM

lauk kambing rulezzz okeh..aku pun peminat kambing #1..huhu..

budak2 mmg...mesti nk 'cukai' bunga teluq..

April 6, 2010 at 12:09 PM

aku bab2 makan pengantin lauk2 kambing mmg aku tak boleh...tak masuk ngan tekak aku..al-maklum tekak melayu asli ko.....h aha ha ah...

haah kan...now dah xde lagi munge2 telur kan...potpouri lah...gelas lah...makin canggih ko..aku tengah pening pikir souvenier utk majlis adik aku nanti...hu hu hu..adik kawen..aku yg pening...tp aku teruja beb tengok barang2 skarang...kelazzz gitew....

April 6, 2010 at 12:30 PM

wah lieya suka makan kambing rupanya. akak suka gak, tp tak de ler fanatik sangat.. sikti2 jer..

akak kalau kat rumah orangkawin kekadang amik nasik putih jer.. tak lalu makan nasi minyak..

doorgift tu cantik, sekarang ni dah macam2 patern kan

April 6, 2010 at 12:44 PM

hai lieya..
mm best nyer makan nasi minyak..teringin lak...
ada jugak lauk kenduri kawen lauk kambing ek...
amboi anak dara lieya...bergaya sakan...
macam kembarla duorang ni..

April 6, 2010 at 12:47 PM

ko leh geng ngan aku kaki kambing...woooo nikmatnya kalo mkn kambing mmg x hingat donia...aku paling suka kalo pi kursus mkn kat htel...ari2 aku melntak kambing...mlm2 x leh tdo panasssss..panassss + sakit kpla hahahha

April 6, 2010 at 2:01 PM

Bestnya pi kenduri kawin....iza dah lama tak pi kenduri kawin....bulan 5 nie baru ada nak pi kenduri kawin....dptlah rasa lauk kenduri hehehehe....

April 6, 2010 at 2:02 PM

Lawonya 2 badik ni.. :)

sedapnya ns minyk... papadom tu... bestnya.. zaman skang telur pon dh xdok.. zaman dh moden.. heheh..

April 6, 2010 at 2:36 PM

akak tak berapa berani mkn kambing.. kalau mkn sure melayang2.. huhu...

April 6, 2010 at 2:59 PM

lauk kenduri mcm sodap jer..oowh lieya hantu kambing ek???sourvenier tu cantik, skrg ni kalau p kenduri kawin mesti nak tgk apalah souverniernya..mcm2 trend yang cantik skrg ni

April 6, 2010 at 3:09 PM

he he syok ye mkn kenduri... ni pun letih giler br selesai eknduri kawin abg...

he he .. lieza pun dah rindu bau baby ni... tp belum ade rezeki ni... tp takpe coz USAHA TANGGA KEJAYAAN,,,, he he he sama-sama le kita ye...

April 6, 2010 at 4:10 PM

ur right

makan nasik beryani nasik minyak etc mesti daging kambing baru kick..

tapi tak bleh selalu ah , boleh collapse woo

April 6, 2010 at 11:21 PM

hish... akak dah lama x makan nasi kenduri kawin ni.. haha.. lama ker.. rasanya last ari tu masa dana kawin...kira lama la tu kan..

suka pic yg 1st tu.. dua beradik posing baik punya...

April 7, 2010 at 12:06 AM

lawo baju budak2 ni Lieya. Harum biru...nampak cute. disarung ngan legging tu, alahai...
pengantin laki look like cino. Anak nanti mesti macam korean kan.....
** Photog lieya pun dah ada BOKEH
cayyo

April 7, 2010 at 4:58 AM

mmg bes kan kalo pi knduri kahwin dpt mkn nasi minyak yg sedap.. mmg puas hati.. oo ko peberet mkn kambing ek.. aku plak xleh mkn kambing.. x tau ler persal

mmg cntik kan skang nyer door gift knduri kawin..mcm2 ada..zmn kita dlu kita rasa da abis canggih dah kan..hehehhe

April 7, 2010 at 10:13 AM

sedapnya..............

April 7, 2010 at 11:04 AM

menyelerakan nasi minyak tuh.sekali sekali jln2 dgn berbaju kurung tuh ayu aja kan.

g amik tag kt blog saya.buat taw.nti cikgu cikga dtg sport check.hehehe

April 7, 2010 at 12:39 PM

peminat kambing ko lieya...leh geng ngn laki akak lah nie...
akak blh mkn la tp cubit gitu2 je..
gi kenduri kazen kt johor aritu ada gak lauk kambing..sakan lah laki akak melayan...

tgk set nasik minyak kt pinggan tu mmg menyelerakan sungguhla..lagik2 ada acar buah..mak aiii terangkattt...

cantiknya buah tgn dr pengntin..

re : ko bio btoi dik nk tdo kt stadium..1st time akak dengo nie..tk penah dibuat org...wahahaha...baik tdo kt umah lg selesa, sunyi sepi..sana bising camno nk tertdo..kerusinya pon bkn blh nk sandor ke belakang...

April 7, 2010 at 5:13 PM

nampak menarik jer menu kenduri nih..lieya suke kambing..ina lak mmg tak makan..ms preggy ayra..tingin nak makan..baru cubit sket..takleh masuk..hehe..
comei je 2 badik ngan gaun..hehe

April 7, 2010 at 5:24 PM
Kak Zue

lar ruper lieya suker mkn daging kambing.....akak memang x mkn...x leh masuk arr...dah tau ckit2 kegemaran lieya nih.....

2 bradik tu memang kaki posing tulll...mcm2 gayo....

April 8, 2010 at 4:31 PM

Post a Comment

jangan malu jangan segan...silalah sila komen...anda akan saya jejaki....

 

Copyright © ~♥~ kembara chynta kami ~♥~. Designed by Whitey Mommy