Friday, April 16, 2010

٠•●♥yeay!! arini ari jemaat!! ♥●•٠·

bukan aku jek yg suke kalo ari jemaat...mia mija pun same....sebab esok cuti!!!!! yahuuuuuuu!!!!! adus, kdg2 penat ar dok keje jek....(ceh mcm keje susah no, sedangkan PA sajork wakakakaak) ye laaa rase mcm2 mauu cuti2 jek .....huk huk huk.... meh laa layan pixxies yg fresh from the oven....pagi tadi sempat snap pic budak2 due2 org nieh......budak2 ni kalo ari jumaat pakai uniform sukan nie.....gi bersukan katenye......huhuhu





mia in the house!!~~






mija si musyuk2 manjer....lately ni manje giler






geget kang baru tau!!~~




sebelum pi sekolah kasi bekpes susu sebotol.....sambil tu layan tgk tv.... bagi mase mama setengah jam tuk makeup yeak anak2.....heheeheheh




hepi weekend kawan2..... gi mane sumer?...lieya & co. balik melaka ..... nak pi mamam kat umbai....dah lame craving pepahat ngan ketam kat sane .....heheeheheh





16 celoteh sahabat

cute je dua org tu..mkn kt umbai ingat aku ye lieya..

April 16, 2010 at 9:59 AM

syoknyer balik kg...

April 16, 2010 at 9:59 AM

oh..hari tu aku g pd..
ingat nak g umbai..
sekali laki aku cakap jauh bebenor
..kempunan aku

April 16, 2010 at 10:21 AM

ooo..
lieya nak g melaka minggu ni..
kita orang pun bercadang nak pegi melaka tapi minggu depan...
eh nani pun penah makan kat sana..
soodap...tapi lama tak pegi...

April 16, 2010 at 11:25 AM

memang cute le anak2 ko lieya..suka betul aku tengok..nak ikut gak boleh ???balik melaka...

April 16, 2010 at 11:38 AM

wahhsungguh seronok 2 beradik ni ye..nurul pun suka jumaat dan sabtu tapi ahad kureng sebab isnin dah nak kerja ahahaha..oo balik kg yer..hati-hati drive ok..

April 16, 2010 at 11:46 AM

sedap nya mkn kt umbai..craving jugak ah camni..hihi

April 16, 2010 at 12:27 PM

hepy weekend lieya, wah bestnya p umbai..mkn puas2 ek..anak dara pakai uniform comel tu..

April 16, 2010 at 12:28 PM

selamat berhujung minggu.. selamat balik kampung.. selamat lah apa-apa yg patut selamat yek lieya.. =D

April 16, 2010 at 1:10 PM

selamat hari Cuti Lieya...
esok leh aa gi ngeteh. Kak dod kena kerja ganti lak ni (nasib amik halpday)
Dapat susu sebotol jadilah tahan 1 arituh
balik kang minta mama buat dua botol erk Jaja (hehehe)

April 16, 2010 at 2:06 PM

atie pun cukup suka hari jemaat...dah la rehat panjang...pastu esoknyer cuti...huhuhu

April 16, 2010 at 2:11 PM

nak balik kg ek..ermm lama betul ina tak umbai tuh..ter'liur..best kat umabai leh makan ngan nasik lemak..hehe

April 16, 2010 at 4:13 PM

oo budak2 ni bersenam hari jumaat ek.. kalau farhan, gym dia hari rabu ..

hari jumaat ni best giler kan, rehat panjang, pastu tak sabar2 nak cuti.. sejak kerja 5 hari ni, kejap jer rasa..

amboiii kemain lagi dah pandai craving2 ni.. apa2 pun tunggu lepas bulan 6. hehehehe.. kat umbai pulun pepahat banyak2 tau.

April 16, 2010 at 4:21 PM

fren

kalo boys, ari jemaat ko kena training dorang gi smayang jemaat haha

April 16, 2010 at 7:09 PM

cutenya pkai bj sukan budak2 ni.. heheh.. lama benor mama mekap 1/2 jam tu.. kekekekek...

mkn kt umbai.. uwaa.... mesti mu amik pic mknan tu, wat den terliur jer.. nnti..huhuhu.. tlg mkn utk eden ni ha yerk.. heheh..

April 17, 2010 at 2:17 PM

tu la..hari yg dinanti kan sbb esok harinya (arini) dah cuti..yeayyY!!. tp ena tak ke mana2 la lieya.. bestnyerr g melaka.. nak ikuttt... nak gak makan kat umbai tu.. huhu

April 17, 2010 at 4:37 PM

Post a Comment

jangan malu jangan segan...silalah sila komen...anda akan saya jejaki....

 

Copyright © ~♥~ kembara chynta kami ~♥~. Designed by Whitey Mommy