Thursday, April 22, 2010

jam kelip kelip

kalut tul aku, anak aku lik sekolah ari jenaat lepas sebok nak jam ade lampu..... jenuh aku pikir, kat mane laa ade jual.... nie mesti pengaruh kawan2 kat sekolah laa nie..... gi alamanda cari...takde pung..... kebetulan nak balik melaka kan...ajak hubby singgah tesco kat melaka jek.... selalu ade org bukak kedai kecik2 kat luar tu jual jam laaa...baju2 laaaa.... tgk2 ade jam yg dieorg nak nie...soploh hengget jek pun.....tgk ar, kemain hepi memasing dpt jam yg diidam2kan.....he he hehe








mcm2 ado... pooh la, ben 10 la....mule2 mija nak ben 10 tapi aku tak kasi hahahaahahah pakse dieorg pilih yg barbie jek wakkaakakaka kuase veto tul maknyer!!!





mia biase laaa...pink gak yg dipilihnyer.....




lawak tu kalo tgk gelagat due beradik nie...... riuh umah neneknyer....heheheheeh




ngan kazen peberet...danish.... anak kakak ipar sebenarnyer...




layan ar video budak2 kepochi nieh....mase ni nak on the way gi Umbai laaaa.... ingat tak tragedi nie....... heheheeheh last2 kuyup masing2....hahaahah


video


** semalam balik sekolah, budak2 ni request nak beg yg boleh tarik tu plak......
adus!! mcm2 hal anak2 ~~~~





35 celoteh sahabat

ingat kan mia mija nak jam je..
rupanya request beg tarik2 lak..
sib baik omak ngan bapok nyo gaji dah hari ni..hehehe

April 22, 2010 at 10:46 AM

anak2 dah pandai demand....abis ler kan...
mija sama ngan batrice ko...sikit2 kalau beli apa2 pun..nak ben10.....tp tak kuasa aku nak layan dia....kena gark kuasa VETO suruh dia pilih yg barbie or Dora....kalau tak..jgn harap ler mak ko nak belikan...boleh gitewwww

April 22, 2010 at 10:48 AM

hehehe...sama la dgn kes qistina...asal nampak kedai jam, sure merengek nak jam kartun2 tu...tp bila dah ada x nak plak pakai...anak oh anak...hehehe...

April 22, 2010 at 10:50 AM

layan kan aje selagi termampu..akekeke.sma kes ngan aku.pastu kalo beli kena beli 2-2 lak tu..kalo anak 3 nanti camne la agaknya..hihi

April 22, 2010 at 10:55 AM

tutttttt tuuuttttttt ketepi2 modell jam nak berposing hehehheeheh

huh budak2 mmg cenggtiu dik pantnag nampak jam..anak2 aku pun sama ntah apa2 ntah jam yg diminatnya...kalu ben10 tu kan sampai ke atukk dia tu kalu leh nak dibelinyer

April 22, 2010 at 11:12 AM

budak2 yang dah sekolah leiya, memang macam2 yang dorang nak, semua nak sama cam kawan la katakan.. jenuh nak melayan karenah2 dorang kan.. tp nasib baik ada jer jual yang murah.. kalau semua nak yang mahal, bengkok ar. heheh

nasib baik mia dan mija terima jer jam barbie tu, kalau dorang bentak2 nak jam BEN10 lagi haru biru.. (emily tu jenis gitu jugak tu)

April 22, 2010 at 11:17 AM

anak lieya macam kembarla...
kadang konpius ajer nengok budak 2 orang ni...
macam-macam budak2 nikan..
pantang tengok kwan2 pkai apa dia pun nak...
terutama bila mereka dah berkawan..
yang pening maknyerla dok pkir benda macam manala plok..
laayan jer lieya selagi termampu...
karenah birokrasi anak2 zaman
sekarang..
sabau ajer la..

April 22, 2010 at 11:24 AM

comelnya mereka, cantik gambar..watermark mcm tu cantik tau.

April 22, 2010 at 11:27 AM

tu la untungnya jadik ibu...
ada kosa VETO hahahaha...
mmg ur kids nie cute aaa...

April 22, 2010 at 11:42 AM

hehehe..
tu la kan lieya.. bebudak nie asyik mintak tu & ni jer kan.. mak pak pulak asyik beli la utk anak2 nye pasal.. sampaikans endiri punyer pun ntahhh ke mana.. huhu..
comei gak ttu jam tu.. ni kalo anak dare ena yg tengok kompem la dok mnrengek2 nak gak.. cepat terpengaruh itu budak..pantang nampakkk.. hoho..

April 22, 2010 at 11:52 AM

ko ni pandai make over blog ko ye.akak ingat binatang kelip-kelip je ada, jam kelip-kelip pun ada ye.

April 22, 2010 at 11:53 AM

amboi kemain lg erk 2 badik nie.nti besor jenuh la lieya kan mcm2 lg brg yg kena beli nti.hehehe apa2 pun layannnnzzz aja la kan karenah dorg nie.anak kan anugerah dr yg maha esa.kihkihkih

April 22, 2010 at 11:54 AM

biasalah kak nama pun budak-budak..bab-bab pengaruh ni memang no 1 waktu sekarang ni...

tak boleh tahan pink colour tu ahakkk...

April 22, 2010 at 12:06 PM

hahaha..sama la kita wei.. sabtu malam kitorang g downtown danau kota.. skali echa nmpk jam..seboookk nk jam gak.. dia pilih ben10 okeh.. hangin je gua.. suh amik barbie dia xmo.. siap jerit2 bagai.. dia la menang.. amik la jam ben10 tu..grrrrr

April 22, 2010 at 1:24 PM

salam kenal...wah..sama je jam tu ngan Ian..dah 2 kali beli jam tu kat Ian..nasib murah..Ian punye Ben 10..so cute anak dara berdua lieya..meriah gitu...!

April 22, 2010 at 1:26 PM

hye lieya...
thx for visit blog kiter...anyway memula igtkan daughter u ni twins...nampak cam sebaya jer...pandai sungguh la bergaya ye

April 22, 2010 at 2:33 PM

lieya ,,,,sama lah ngan anak aku..mintak ben10 la barbies la...

April 22, 2010 at 4:15 PM

wah.. cantek..model jam iteww pun cantek..

haku beli kt anak aku, tahan 2 3 hari jek lieya.. sok lusa ntah mana dia pg campak jam dia.. naseb baek murah kan.. kalau mahal.. tak larattttt..

April 22, 2010 at 4:28 PM

cutenya jam tu..psl beg kena tarik tu..si mimi nangis2 nak..dh aku beli..tadika dia x kasi bwk..pakai masa pra je lah nti..hehehe..

April 22, 2010 at 4:39 PM

uih semngat nya ko lieya berusaha gaks mencari jam tu demi anak2...kalo aku...mmmm kalo si aqil tu lupa aku buat dekkk jek...hahaha dasar omak kedekut!!!hehehhee....

April 22, 2010 at 4:48 PM

skjp je dorang dah pandai demand2 kan lieya..samalah anak2 ina..ada jer permintaan..tp kkdg diskas gak..hehe..

April 22, 2010 at 5:52 PM

wah sudah dapat jam request beg tarik plak..apa2 je la lieya...kita cari duit pun utk anak2 gak kan?janji diorg hepi...

April 22, 2010 at 6:29 PM

auntie nak pinjam boleh?... cantik

April 22, 2010 at 6:36 PM

comel2 ur doter lieya..:)

my sons dedulu gila gak ngan ben 10 ni...skang tak sgt dah..kartun dia pun akak ban diorg tgk..byk gak mencarut dlm citer ben 10 tu..

Elok gak la tu lieya pakai kuasa VETO..hehe

April 22, 2010 at 7:02 PM

fren

skarang ok lagi kot, dorang masih mintak barang2 yang harga 3rd world country..

besok2, siap la dorang mintak barang2 harga 1st world country

pengsan ko haha

April 22, 2010 at 10:43 PM

biase le..budak2..nampak member pakai skit..balik umah mesti merengek kt mak bapak nak soh beli jugak..(kengkadang,org beso pon same jugak)hehehehe

April 23, 2010 at 4:12 AM

Anak perempuan mmg camnikan kiut & manja2 gitu...takper nanti mummy mesti beli punyer....hehe

April 23, 2010 at 10:22 AM

emm.. klau diorang ada adik lelaki boleh laa belikan jam BEN10 kot.. :)

April 23, 2010 at 11:32 AM

pandainya 2 orang anak lieya posing....
layan setakat mana yang kita mampu kan lieya kan...

April 23, 2010 at 3:20 PM

cantik mia mija pakai jam baru.. dia tahu mamanya pasti tunaikan permintaan diaorang tu.. hehe. suka baca blog lia. mcm2 cite ada. ikan bakar oh ikan bakar melaka. mmg sedap!! terliur kak t weh!! lama dh x g melaka ni.. hehe.

April 23, 2010 at 5:43 PM

sungguh model jam tuh, kanns

salamm,

April 23, 2010 at 9:23 PM

heheheh.... anak2 ingat yer... ur mom always right.
so hentikan lah cita2 nk ben10 yer...

kalu aku pun aku gunakan kuasa veto ko... girl haruslah princess...

April 24, 2010 at 10:25 PM

bebudak mmg gitu kan..apa yg kengkawan ada, dia pun nak gak...alah , mcm kita jugaklah masa kecik2 dulu..hehe.

April 25, 2010 at 12:02 AM

balqis tgk blog mu nmpk jam mia n mija.. dia pon panas montot nk jugak.. nk wrna pink katanya.. ekekkeke...

April 25, 2010 at 10:59 AM

ooo itu la jam kelip-kelip tu ye..
hihii ganas anak dara tu ye nak ben10 lak..

April 25, 2010 at 12:48 PM

Post a Comment

jangan malu jangan segan...silalah sila komen...anda akan saya jejaki....

 

Copyright © ~♥~ kembara chynta kami ~♥~. Designed by Whitey Mommy