Thursday, March 12, 2009

let's comb your hair....

aku tersiksa!!!! tersiksa dari segi zahir dan batin......dah tak tertahan lagi dah nie......ape yg harus aku lakukan..... setiap ari tanpa mengira waktu aku akan menjadi mangse kerakusannya....aku di ratah tanpa belas kasihan.......oh tolonglah aku.....


pergh....ape yg aku tersiksa sangat tu....hah!! jom layanz...



*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*


nie la die.....aku jadi mangse sikat mia n mija.....sekali sikat ade laa dalam 7-8 helai rambut gugur.....tu baru mia yg sikat, belum masuk si mija....korang kire sendiri berape purata rambut aku gugur setiap kali dieorg sikat....





korang tgk ni.....lawak kan pic nie....hi hi hi....adik sikat rambut kakak, kakak sikat rambut mama....bertingkat2 daaaah....he he he....adoiyai!!...





mase ni masing2 lum mandi lagi...tu yg serabai semacam tuh




video mesti ade....sape yg boleh tgk tu jom tengok....


video


yg ni video si mija ikat rambut, jgn memain die dah pandai ikat rambut sendiri tau, yg tak tahan lawak tu siap tarik rambut lepas ikat, alah2 cam mak kite buat dulu2...lepas ikat ngan getah, bagi rambut tu pada 2 pastu tarik konon2 nak kasi ketat sikit ikatan tuh...aku tak penah wat camni, ntah mane si mija belaja pun tak tao!!



video


daa abis daaa.....






post signature

26 celoteh sahabat

walaweiii...
leh bukak saloon arr dak dorang nih. ada talent. tapi kan ...dak2 bayer ni mmg sker main sikat. tak kira kepala saper yg landing dekat2, kompom jadi mangsa.

org dulu bukan jd mangsa kene sikat, tapi mangsa dak kecik yg blajor makan gula2 getah, pastu terjatuh kat rambut orang. pergh...gila azab nak cuci.

seb baik kene belah hujung rambut. dan oleh kerana rambut panjang,trus potong jew. huhuhu....

March 12, 2009 at 9:16 AM

Boleh gak tahan anak dara kau sikat rambut! aku takleh la lieya..aku rimas, pastu kulit kepala aku sakit! dah le giler banyak rambut aku ni gugur..huhuhu..anak2 mmg dilarang keras usik rambut aku yg ikal mayang mengurai jahanam ni! kahhhhhhhhh

~ade rezeki nnt kita jumpa la ye..kau KKM bhg mana?

March 12, 2009 at 9:19 AM

alahai sib baik aku lom ader anak pompuan... agak nyaa esok2 kalau ada cam gini gak gayanya ek...

weiii kalau dah sekali sikat 8 helai gugur... kalau dah hari-hari bleh botak kapla...

March 12, 2009 at 9:49 AM

kelakar la tengok pic bertingkat tu.. dah macam ketapi dah bersusun jerk..

haa?? sekali sikat 7-8 lai gugur?? abis tu kalau berkali2 sikat, harus la togel rambut kau tu nanti.. hehehe

mija tu rambut dia memang belah tengah yek.. sebab selalu tengok dia ikat rambut tocang 2.. kalau emily tak jadik sangat ikat tocang 2 sebab pusar dia kat tepi, selalu kalau akak belah tengah rambut dia, mesti tak tegak.. tu yang benci kalau ikat tocang dua kat dia tu.. akak suka rambut mija yang lurus tu.. senang nak ikat

March 12, 2009 at 10:25 AM

bdk2 ni mmg suka main rambut kan.. echa salu tarik rmbut aku tau..skali tarik cam nk trcabut kulit kepala...grrrr...

alahai...anak dara 2 org nih..mmg kuat melaramm.. cam da besar je aku nengoknya.. pndai mija ikat rmbut yer.. echa nk skt rmbut sndiri pon x lepas lg..

March 12, 2009 at 10:26 AM

teringat cerita kt fp dulu..tp masa tu papa mija&mia yg jd mangsa..kali ni mama dia lak..hehee..lieya,anak aku pun suka sikat2 rambut..sakit kan..tp layankan je lah...uhuksss

March 12, 2009 at 10:41 AM

hehe ni baru betul2 umah ade anak dara!

March 12, 2009 at 11:43 AM

mula2 nak puji...CANTIK blog lieya ni... tak tahan tgk dua beradik kat tepi tu...COMEL yg amat... TAG pun lawa... suka dgn gambar candid tu.... mmg kelas!!!!

lieya... mesti perit kan bdk2 main rambut.. ko jgn tak tau..anak2 akak ni pun..lama je jantan.. tapi suka gak main sikat2 rambut akak ni.. mmg tak tahan..sebab rambut panjang, pastu bila dia sikat tu, sekali tarik, adoi... perit jgn cakaplaaa... pastu blh bising lak kat akak.. "kenapa rambut ibu panjang?? susah nak sikat".. byk komplen sungguh...

March 12, 2009 at 12:14 PM

miahahaha...ade je anak2 dara ko ni lieya...lawak btoi..

nasibla sikat jek...
kalo carik kutu lagik haru....
brtingkat2 carik...wahahaha...

tp mmg sakitla bdk2 sikat...
brguguran lah rambut ko lieya...

March 12, 2009 at 12:23 PM

hahhahahahahaahah takleh cakap apa dah.... mmg lawak betullah anak2 mu lieya..

huhhuhuhu rambut haku ni ni anak2 tak main pun gugur camno?

lieya ko tau tak... aku tingin tau suasana camtu... best sgt tgokk... nak2 bila tgok anak buah aku sikat rambut umi dier.. hehehe aku pun tumpang sekaki gak suh dia sikat rambut aku sekalik....

March 12, 2009 at 12:39 PM

hmmm boleh bukak saloon la camni... pandai d/org ni sikat rambut.. kalo adriana harus tercabut rambut mama dia kena kerja... hmm sikat bertingkat² tuh ala² cari kutu la plak....

March 12, 2009 at 2:11 PM

salam kak lieya,
so sweet laa mreka b'2 tu..
mama nyer pon sweet gak hehe..

anyway,
thanks gak coz sudi jenguk blog kite..
nnti jwb2 larr tag tu erk..
huhhuhu

March 12, 2009 at 2:12 PM

sikat.. jgn tak sikat.. betul kata rose emyly tu.. boleh bukak salon da.. ehhee..

March 12, 2009 at 3:13 PM

Mia & Mija besar nnt leh la bukak bisnes saloon..

Anak aku pun kadang2 datang notty dia mmg disikat2 gak rambutku ni..pastu silap2 haribulan dia ketuk kepala aku pastu dgn brush..adoi..sakit..

March 12, 2009 at 3:15 PM

baik je dak 2 tu kan lieya..sikat rmbt bersusun tak gaduh pun...aman dunia hehehe...relax je mama dia walaupun kulit kepala sakit hikhikhik......

March 12, 2009 at 3:16 PM

siler amik award kt blog aku yer..tq

March 12, 2009 at 3:35 PM

suka tengok mia and mija....mcm twins.....

you've been tagged...

March 12, 2009 at 4:51 PM

hahaha...suker tul tgk gambar sikat bertingkat-tingkat tuuu...cuuteenyeerr 3 beranak bersikat...hahahaha

afiq pun camtu lah....pantang diberikan sikat....punah ranah rambutku ;(

March 12, 2009 at 5:06 PM

bestnya...tunggu diorg besar sikit nanti diorg mekap lak muka mak nye...

March 12, 2009 at 5:49 PM

Lieya budak pompuan kan memang macam tu..he..he..sian mama dia jadi mangsa ye..tu baru 2 orang anak dara kalau masuk 3-4 orang mau botak kepala mamanye ye..

March 12, 2009 at 6:10 PM

ingatkan apa la td..rupa2nya budak 2 beradik ni...tu la..kalu dh ppuan tu ppuan jugak kan...sib baik rambut lieya jns senang urus..kalu dpt rambut kerinting harus serabut punya..ehehehe

March 12, 2009 at 6:23 PM

hahahahaha lieya..jgn kau sampai botak sudah! haru kang!

tapi kan klu ada org main rambut kita ni mmg syok ooo..aku suka! leh lelap dibuatnya..

March 13, 2009 at 2:27 AM

>> tu dia...
>> satu line dok sikat rambut...:D

March 13, 2009 at 3:36 AM

SALAM LIEYA..

amboi hang..suprise sungguh..
dah mcm salun bertingkat dah akak tgk..eloklah tu..pastu lenkali panggil papa pulak suh dok dpn mama ..jadilah trio sikat rambut ank branak..

makin cun ar blog lieya skang nie..
paling suka tgk gambaq header tu...

March 13, 2009 at 8:01 AM

adik sikat rambut kakak..
kakak sikat rambut mama..
hik hik.. ape salahnya tolong menolong dan bekerjasama..

hik hik..

March 13, 2009 at 12:41 PM

sib baik x dok kat tangga cam ber.. cari kutu..kihkihkih..jgn marah eh..gurau je..

March 13, 2009 at 4:57 PM

Post a Comment

jangan malu jangan segan...silalah sila komen...anda akan saya jejaki....

 

Copyright © ~♥~ kembara chynta kami ~♥~. Designed by Whitey Mommy