Wednesday, June 9, 2010

gentel2....




udah lame:28: gambar ni sebenarnye, belek2 folder tgk ade pic2 yg belum di up lagi..... gambar ni mase nak pi kenduri kawen sape ntah, aku pun lupe, sebelum gi, op kos laa aku ngan mak tehnyer make up.....dah siap2 sume, bertolak laaa.... aku perasan mia dok gentel something....ralit giler dok menggentel....dari keluar umah, sampai naik keter.....








tgk ar...sampai teleng2:26: dok gentel bendealah tuh...aku dah pelik:29:...






korang cube tgk...nampak tak ape yg digentelnye tuh....haahahahaha:11:


meh aku zoom sikit.....nampak tak...tu haaa dok gentel :18:bulu mate pelesu maktehnye....rupenye maktehnye dah nak buang bulu mate tu, mia tak kasi...kecoh gile nak bulu tuh.....



tgk ar...getiks :25:nak pakai gak....

kemain dok tgk kat :16:cermin tuh...

nie lee peel puteri sulung aku:13:.....ape yg aku ngan maktehnye pakai, konpom die nak pakai gak..sampaikan kiteorg ni kalo nak make up kene sorok2.....tak privacy dah huh:04:.....


okey ar geng....:03:


25 celoteh sahabat

name pong gegurl kn....kompom la ske bersolek...ikot spe??? mama dieeeeee gak kn...hakhak

June 9, 2010 at 3:22 PM

heehhee.ikut sapa lah tu .
takpe..bior pandai bergaya..

June 9, 2010 at 3:26 PM

wa......coemlnya menantu...tetiba menantu kan...

ni mesti kaki melawa besar nanti nie...bestlah lieya ada kawan teman makeup2 nie...nak2 biarlah darissa mcm kakak mia dia nie..sy suka jer layan..he hehe

June 9, 2010 at 3:42 PM

meh sni. kat rawang ada geng! :P

June 9, 2010 at 3:44 PM

hahahahaha...
sukanya make up!!!
sofea sekarang ni pun asyik minta lipstik ajer...hahahahaha

Re : terima kasih petua orang tua-tua tu ya!!! hehehehehe

June 9, 2010 at 3:45 PM

I dok senyum sorang2 tngk telatah ur daughter kecik camtu dah pandai bulu mata pelesu....ni mesti ikut perangai mummy suker melawa ni hehe

June 9, 2010 at 3:48 PM

mia sama la ngan dina tu lieya..aku pun ada snap gambo dia main bulu mata pelesu tu.tp tah mana aku simpan.kalo tak leh kita share sama2 peel anak2 kita..

June 9, 2010 at 3:51 PM

dah namenya pompuan kan..mesti le ade minat nk solek2 skit..hehe..tp btl la ko ckp tu, aku sokong 200%, nk mekap skrg mcm dh takde privacy. siap kena nyorok bagai kan? esok2 plak, silap2 beli mekap sume kena beli lbh, belikan utk anak skali..huhu!

June 9, 2010 at 3:55 PM

ha ha ha..mia2..kalau dah nama anak dara tu....mmg 100% menurun peel mama dia kan...

tu bulu mata..dia pasang sendiri ke makteh dia tolong pasangkan tu lieya...keh keh keh...

makin besar makin ayu tau mia nie..mija ada muka boy sikit..tp mia 100% wanita melayu terakhir....

June 9, 2010 at 3:55 PM

ekekekeke..

khusyuk benor la mia tu ngan bulu mate makteh tu.. tu la budak2 kan lieya, selagi boleh dorg nak jugakk..

kalo pakai dua2 belah mesti lagi cun!.. :)

mija pun menten comei :)

June 9, 2010 at 4:10 PM

pandainyer dia pki bulu palesu tue

June 9, 2010 at 4:15 PM

mcm mimi ngan fifilah..aku pun mekap sorok2..fifi siap calit bibir aku tya..apa ni ma..liptik eh..aku ckp x..dia x caya..hahaha..hari2 mimi ngendeng bedak n blusher aku..nan ado aku lyn..dulu bg sekali..jatuh berkecai..tu aku bengang tu..hehehe..

June 9, 2010 at 4:21 PM

hehehe dia Ikot kak lieya la tu...skE makE up..akak sha daH lama tak updaTe blog..nak kasik touch up skEt la bloG tu...

June 9, 2010 at 4:40 PM

hahaha mmg menurun ko la ni lieya..pandai melawa..suka tgk dia... aku pun sama cam ko..klu nak makeup2 ni x bleh dpn anak..x lama lg ada yg majuk pasal x bleh makeup...hahaha

June 9, 2010 at 5:03 PM

isk, kecik2 da pndai nak mekup yerk.. ni da bukan bapak borek anak rintik da nie.. tp mak solek anank menggelitik.. hehe

June 9, 2010 at 5:14 PM

amboi..

June 9, 2010 at 5:18 PM

dah besar nnti pandai bergaya anak dara ko lieya,,

June 9, 2010 at 7:42 PM

ko kira orait gak dik sbb anak ko pompuan...ni bila akak make up,anak teruna ku pun sibuk nak pakai compact powder,blusher dan eye shadow sume camne plak?

June 9, 2010 at 7:51 PM

hehehe...
ngalahkan rozita che wan ko.

tapi betui, dh pakai bulu mata pelesu, terus mata jadi galak & cantik
tu yg mia pun teringin tu ko.

June 10, 2010 at 8:14 AM

oooo...ini kja si mia yea...ish3x...tingin nak pakai le tu...tpi lawo la lieya bila dia pakai bulu mata pelesu tu :)...aku dpt bygkan camner korang bermekap nak menyorok dari anak dara tu mengaco ahahahaha...

tgk anak2 ko nie..aku x sabo nak tunggu dini aku beso hahahah tu pon hari2 aku dok melaram try testing pakai kan baju2 gigurl dia hahahahah

June 10, 2010 at 8:32 AM

alahai comey mia pakai bulu mata pelesu tuh. lips amboi.....shining u. tu lah buadak pompuan kan. tuhan berikan sesuatu yang indah utk kanakkanak ni. cute ajer hah...boleh lah masuk contest ni, Lieya

June 10, 2010 at 11:02 AM

meiya ni cute sangat cam ko.pinjam cermin mata bagi aunty.pandai bergaya ye dia.

June 10, 2010 at 11:08 AM

ya allah kalau dah namanyer anak dara, anak dara jugak la yer.. suka betol nak melaram.. tp kalau pakai bulu mata palesu tu, mesti mia nampak lagi gorjes, kalah RCW. hehehe

June 10, 2010 at 12:35 PM

hehehe...

kalau anak2 akak, suka gentel sticky tape..yang buat lekat2 kertas kat dinding tu..

jgn suka gentel ta*k idung sudahhhh!

June 10, 2010 at 1:17 PM

comel gler mia pkai bulu mata pelesu tu lieya...sgt2 comel...

June 11, 2010 at 3:15 PM

Post a Comment

jangan malu jangan segan...silalah sila komen...anda akan saya jejaki....

 

Copyright © ~♥~ kembara chynta kami ~♥~. Designed by Whitey Mommy