Tuesday, June 8, 2010

si hunny bunney

kat umah aku skrang ade 3 ekor arnab....aku pun pelik bile mase aku bela arnab2 nieh...tetibe jek ade kat umah....comel gilee dowh:32:....cume aku tensi sebab arnab2 ni tak mkn carrot tapi demand nak mkn nasi siap ngan lauk2 lagi.... nak tgk arnab2 aku yg comey loteh tuh?...jom tgk!!~~














:67:










Ƹ̵̡Ӝ̵̨̄Ʒ


taraaaaaaaaaa....ni laa arnab a.k.a hunney bunney aku....:10:hahaahahahah



**jgn mare nanti cepat tueeee!!~~




33 celoteh sahabat

hehehehe...comel...hehehehe....

Re : lieya, thanks for the wish ya!!!

June 8, 2010 at 10:18 AM

hahaha ko berjaya tipu aku okeh!!!

June 8, 2010 at 10:31 AM

hahaha ko berjaya tipu aku okeh!!!

June 8, 2010 at 10:31 AM

hehehe...arnab yg comel2!

June 8, 2010 at 10:44 AM

muaahhahahaha..

aku juga terpedaya.. ;)

June 8, 2010 at 10:44 AM

alamak ada 2 arnab separa bogel la. heheh tutup mata

June 8, 2010 at 10:52 AM

bukan apa, akak teruja nak buka cite ko pasal arnab tadi.teringat arnab kat rumah dulu , tapi dah mati.gar-gara simontel akak tu kerjakan dia.comelnya anak-anak ko.

June 8, 2010 at 11:11 AM

hahaha comel2 arnab ko yer.. kekeke

June 8, 2010 at 11:19 AM

ingat kan arnab betul..he he he

xper, arnab2 tu lagi comel..terselit jgk mak teh diorang yer...untung adik lieya dpt kakak mcm lieya..rajin melayan..

June 8, 2010 at 11:29 AM

lohhh sabo jekla
nsb bek arnad tu comel ek...kui3

June 8, 2010 at 11:41 AM

arnab tipu ni lg comel dari arnab betul la..hihi

June 8, 2010 at 11:43 AM

tipah tertipu tau....
kahkahkahkah....memang i siap pikir..
wah arnab makan nasi gitu kahkahkahkah....

June 8, 2010 at 12:19 PM

salam perkenalan...wah..besar2 sungguh arnab nya..

June 8, 2010 at 12:39 PM

hi fren

yang foto anak2 ko ngan toy story 3 background tu lawa betul

June 8, 2010 at 1:03 PM

ha ha ha...mmg giler tomey ler arnab2 ko tu..
tp ada sekor anak arnab tu
masam jer muka dia..
apa sal tu?

June 8, 2010 at 1:46 PM

ha ha ha...mmg giler tomey ler arnab2 ko tu..
tp ada sekor anak arnab tu
masam jer muka dia..
apa sal tu?

June 8, 2010 at 1:47 PM

wat suspense tapi mmg budak tecik dua org ni kiut miut...tapi sapa yg bunny yg ketiga tu hehe

June 8, 2010 at 2:12 PM

wat suspense tapi mmg budak tecik dua org ni kiut miut...tapi sapa yg bunny yg ketiga tu hehe

June 8, 2010 at 2:13 PM

wat suspense tapi mmg budak tecik dua org ni kiut miut...tapi sapa yg bunny yg ketiga tu hehe

June 8, 2010 at 2:14 PM

sabor ajelah, tertipu den..dah agak DAH..

June 8, 2010 at 2:14 PM

wat suspense tapi mmg budak tecik dua org ni kiut miut...tapi sapa bunny yg ketiga tu hehe

June 8, 2010 at 2:14 PM

wat suspense tapi mmg budak tecik dua org ni kiut miut...tapi sapa bunny yg ketiga tu hehe

June 8, 2010 at 2:15 PM

alahai si arnab...

June 8, 2010 at 2:25 PM

alahai...hunny bunney..comey2..

June 8, 2010 at 2:36 PM

comel arnab ko tu lieya..

June 8, 2010 at 3:54 PM

comeynya honey bunny lieya...ada berapa ekor tu (kehkehkeh)

June 8, 2010 at 3:59 PM

dik oiii..bapak beso arnab2 ko dik..patutlah tkmo mkn carrot...hahahah...comel2 lak tu..

June 8, 2010 at 4:29 PM

oklah tu... ada 3 ekor arnab..
kat umah akak lak ada anak beruang ngan mak beruang.. kekekeke....

June 8, 2010 at 5:33 PM

mmg comeyy..hehehehe

June 8, 2010 at 9:17 PM

comey betul bunny tu...hehehe...

June 9, 2010 at 8:48 AM

shomelll... anak bunny sama mak bunny.. sume shomel..

June 9, 2010 at 10:59 AM

hehehe..tetibe lak leh tukar jd arnab ye..arnab yg seksi gitu...hihihi

June 9, 2010 at 12:44 PM

keh keh keh...
tu mak bunny & 2 anak dia..
sgt comels...

June 10, 2010 at 8:30 AM

Post a Comment

jangan malu jangan segan...silalah sila komen...anda akan saya jejaki....

 

Copyright © ~♥~ kembara chynta kami ~♥~. Designed by Whitey Mommy