Wednesday, February 6, 2013

wordless wednesday ~ yg mana satu pilihan kalbu?



WW ~ konpius sampai garu2 kepale nak pilih yg mane satu....




*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
V


ini le pilihan shayerrrrr! vanilla milkshake with caramel!






** makin hari makin menyirap lak aku layan cite setia hujung nyawa nie...isshh cepat laa happy endingnyer!!





33 celoteh sahabat

pandai dayyan pilih....sedapnya
akak pun layan citer tu...tapi semalam tengok geramnya he..he..

February 6, 2013 at 9:06 AM

amboi dikkk jenuh tu nak pikir nak minum mana satu hehe
tp kalau akk pun mau konpius sbb nampak semua marveles ;)

lieya,skrg ni akk tgh catch-up episod lepas2
citer setia hujung nyawa.

February 6, 2013 at 9:08 AM

cedapnya dayyan minum yg tu.......

ieyda pun rasa cam menyirap bila nak last2 episod nie, ada je masalah.....ni yg nak wat cite sendiri nie...

February 6, 2013 at 9:15 AM

Tu dayyan pilih yg paling mahallll ke tu???
Bijak, bijak...hehe

February 6, 2013 at 9:20 AM

sabor kak...esok dh episod last pun ;)

February 6, 2013 at 9:30 AM

memula en asben x layan sgt cite tue..
skrg..5 min b4 7 dh terpacak depan tv..keh3

February 6, 2013 at 9:50 AM

sedapppnya dayyan... meh kongsi bole??...hehe

sian akak x sempat pun nak layan citer tu...huhu..dgr katanya best...

February 6, 2013 at 9:53 AM

hahahaha...

rambot Dayyan tu berapa lama bela? Gi hantar rebonding ka? lurussssss...:P

February 6, 2013 at 9:53 AM

pandai pilih....aduh..terliur lak tengok milkshake...

February 6, 2013 at 9:57 AM

geram nyer tgk dayyan nie...nanti klu aunt nieyl jumpe dayyan nak cubit2 pipi die...

February 6, 2013 at 10:14 AM

hehehe..confuse sokmo dayyan..saja je korang buli dayyan yek..aku tak layan citer tu..so tak tau apa..hehehe

February 6, 2013 at 10:24 AM

yeesszzaaa pilihan yang bijak laksana...
DAYYAN.. nak sikit.. sluurrpp..

February 6, 2013 at 10:31 AM

mummy sue tgk pun geram dayyan oiii...musti sedap rasanya. hahaha.

lieya, sue x pernah follow pun cerita setia hujung nyawa. ramai kwn2 fb dok update psl cite ni. skang dok layan ruby tv3 (semlm tamat) ngan dalam setiap sujud tv9. hehehe

February 6, 2013 at 10:32 AM

Amboi.. nampak besar gelas dari tuan..hehehe

February 6, 2013 at 10:46 AM

Sedap2......yummy...

February 6, 2013 at 10:48 AM

heheheh alah lyn je sume apa pyh kan awak tu diva... geram nengok rambut dia

February 6, 2013 at 11:10 AM

Dayyan...mama Loang nak cikitttttttt.........

February 6, 2013 at 11:28 AM

amboi...sedapnya air dayyan...


nok, aku baru baca n3 philea resort ko tu nok...bestnya dpt check in situ...geram aku tgk pool dia tu...tp mahal la pulak...huwaaaaaaa....

February 6, 2013 at 11:45 AM

ingtkan dayyan pilih air yang ada ceri tue...

atie pun menyirap kak oi...geram ngan si hady tue...kawan makan kawan betul dia tue...

February 6, 2013 at 11:58 AM

nak sikit gedek... amboi2 emosi lak tengok drama yerk...

February 6, 2013 at 12:19 PM

Pilihan yang sgt cerdik..hehehe

February 6, 2013 at 12:26 PM

amboi power rangers, pandai ko pilih ye dayyan!

February 6, 2013 at 12:48 PM

smpi tak nmpk mulut dayyan haaa..aku nampak krim je..hehehe...

February 6, 2013 at 1:47 PM

tergelak akak nengok kan dayyan yg buat wajah blurr tuu eekkekek ko dik kann !! ;))

akhirnyaaa
kalau akak punn akak pilih sama macam dayyan
dug dayyan !!! ekekek ;)

February 6, 2013 at 1:49 PM

geram tengok dayyan tu comel...nak cubit2 pipi labuh tu...

tak tengok pun citer tu....best ker....

February 6, 2013 at 1:55 PM

wahh.. bijaknya gedek2 pilih air yg paling best! heee...

February 6, 2013 at 2:08 PM

wah, pilihan dayyan sama ngan pilihan kak masz... kita serupa lah... hehe

February 6, 2013 at 2:08 PM

aunty mintak sikit dayyan....sedap la....

February 6, 2013 at 5:49 PM

hihi..comelnyer dak gedek2 ni.
agaknyer smua dia nak.. tu dia blur.. nk hok mana satu... last2 y ada aiskrim gak pilihan hati & menarik minat dia

February 6, 2013 at 8:05 PM

pandai dia pilih... sedap..

February 6, 2013 at 9:24 PM

hahaha... comel!

February 7, 2013 at 9:14 AM

sedapnya asam pedas... resipi ada tak?

February 7, 2013 at 2:59 PM

nak jugakk!!!! :)

February 8, 2013 at 2:05 AM

Post a Comment

jangan malu jangan segan...silalah sila komen...anda akan saya jejaki....

 

Copyright © ~♥~ kembara chynta kami ~♥~. Designed by Whitey Mommy