Wednesday, March 20, 2013

wordless wednesday ~ cikgu dayyan




berani nak belajar main2!!...cikgu dayyan piap hanger kat belakang badan kang!!



amecam? nie namenye cikgu jambu tapi hati lipan bara hahaahahahah





** tahun ni aku tak anta miamija tusyen mcm tahun lepas pun....tiap2 malam tusyen ngan aku buat buku kerja 2 muke surat..masih mencari2 tempat tusyen yg okey...mcm nak try enopi....








29 celoteh sahabat

Hehe.. Garang betul cikgu dayyan tu. Silap hari bulan mau berbirat belakang badan. Hehe

March 20, 2013 at 9:40 AM

hamboiiiii garang nau cikgu dayyan ni,siap pegang hanger lg tuh!tp muka tu nampak lawak,acaner ank murid nak takut ni cikgu?ekeke.....baik ehh dayyan x kacau kakak buat homework pun

March 20, 2013 at 9:53 AM

eleh dayyan tu kalau garang auntie tak takut pun...heheh...lagi auntie cubit2 pipi ko tu dayyan!!

March 20, 2013 at 9:59 AM

cekgu lipan bara, tolong babab muntut saya leh tak? hehehe

March 20, 2013 at 10:16 AM

amboiii!!!garang nyer..ader tokoh nih nak jaga kakak² diva n mama nanti.."siap siapa yg berani dekat!!!'
hehehehe..comel jerk..

March 20, 2013 at 10:19 AM

cikgu garang mcm dayyan ni i nak..lebih2 garang i gomol je..oppsss...

March 20, 2013 at 10:39 AM

betoi2 garangni.. takut auntie nak antar anak tuisyen kat cikgu dayyan....
pergiler trying class kat enopitu.. mana tau sesuai kan...

March 20, 2013 at 11:17 AM

Cikgu dayyan garang ni siap ngan hanger bagai!
Naseb baek la ngan kakak miamija je ye
Hehehe

March 20, 2013 at 11:32 AM

comel dayyan dengan hanger tu yea..

March 20, 2013 at 2:14 PM

garang bebenor cikgu dayyan lipan bara ni...kuikui...habis la anak2 murid klu cam ni...siap bawa hanger ke kelas nnt...hehe

March 20, 2013 at 2:14 PM

garangnya techer dayyan ni...

March 20, 2013 at 2:23 PM

amboiii..garang nya sir...

March 20, 2013 at 2:38 PM

garang cikgu dayyan ni....jangan main-main kakak tau he..he..
comelnya , geram...

March 20, 2013 at 2:41 PM

garang tul cikgu dayyan ni tau......

March 20, 2013 at 2:56 PM

Cikgu Dayyan, jgn pukul ank murid tau, nanti masuk lam paper femes lak jdnya....hihihiiii

March 20, 2013 at 3:05 PM

hehehe..ok gak ade si dayyan ni.. buat hilang kebosanan kakak n maknya sekali..

March 20, 2013 at 4:24 PM

lamanya auntie x masuk blog mama dayyan nihh..
auntie kengkonon busy la dayyan.

wah wah wah. ni dh tarap guru besar ni ko!!
garang gila!

March 20, 2013 at 5:00 PM

comel....hep...belajar betul2...

March 20, 2013 at 5:54 PM

Kelakar si dayyan ni. Aku paling suka gambo dia mengaji tu hari, ngan siap songkok semua

March 20, 2013 at 7:05 PM

amboii kemain dia ye hhheeee...

anak aku langsung tak penah tusyen ni..kesuan pulak tgknya letih sek dr pagi ke petang..

harap2 next year bole daftar tusyen

March 20, 2013 at 8:37 PM

dayyan..dayyan...kemainkan buli akak yer...nak jadi power rangers ek...

March 20, 2013 at 9:50 PM

haha..comel sgt.
alahai cikgu.guna hanger jea ker. hehe

March 20, 2013 at 11:54 PM

ekekkeke......budak2 pantang nmpak hanger tu kan!mcm my nephew

March 21, 2013 at 1:20 AM

muka komfiden nak babap kakak dia,, hihi

March 21, 2013 at 7:58 AM

Go go dayyan! Gila garang teacher! Tp comeyyyyyy

March 21, 2013 at 8:38 AM

hamboi kemain lagi die yer hehehe

March 21, 2013 at 10:44 AM

adeh la.. nasib la anak murid dpt guru 'garang' cam dayyan.. tp comel okeh.. geramsss... ;)

March 21, 2013 at 1:35 PM

Amboi garangnye cikgu..

March 26, 2013 at 8:48 PM

Hamboiiki cikguuuuuu...garang aihhhh....

March 31, 2013 at 3:19 PM

Post a Comment

jangan malu jangan segan...silalah sila komen...anda akan saya jejaki....

 

Copyright © ~♥~ kembara chynta kami ~♥~. Designed by Whitey Mommy