Wednesday, April 17, 2013

wordless wednesday ~ twin lain tahun...


WW ~ kembar lain tahun.....


happy wednesday uolls!! welcome ur day with a sweet smile on your heart



  • keek budak2 ni nak pi sekolah pagi tadi heheeheh...sempat ajek omak ko meng'keek' kan...


30 celoteh sahabat

sama dengan MQ... MQ dengan adik no 2 diff 11 bulan je... MQ bulan 12 adik bulan 11.. Kalau tak dah kembar kan kalau MQ lahir bulan 1.. hehehe...

April 17, 2013 at 9:01 AM

hehehehe...comey2...memang macam twin...

April 17, 2013 at 9:21 AM

Serius suka nengok depa 2 beradik ni
Kalu jumpe kt luar mesti org igt kembar tak seiras hihi

April 17, 2013 at 9:21 AM

mule2 dulu mmg aku ingat kembar tau si mia mija tuh, kene tunggu tukar hp baru blh la ber keek aku nih

April 17, 2013 at 9:23 AM

comelnyaaaaa. dari belakang sepesen jeaa

April 17, 2013 at 9:23 AM

beza setahun je kan.. tu yg nmpk cm kembar..kiut jerk !!

April 17, 2013 at 9:25 AM

suka tgk rambut miamija ni... rambut myapika dah kene caras jd kontot...huhuuu simpan lah segala aksesori rambut smpi raya nnti..

April 17, 2013 at 9:28 AM

memang macam kembar kan...sama je semua, hehe

April 17, 2013 at 9:28 AM

dua badek kembar

April 17, 2013 at 9:34 AM

kalau org tak tau..mmg sah ingat 2 beradik ni kembar tau..

amboi..sempat lagi berkeek eh

April 17, 2013 at 9:39 AM

memang macam kembor beg sama reben pun lebih kurang sama...comels...

April 17, 2013 at 9:48 AM

hihi~okla tuh..nmpk mcm kembar...mane la tahu...akan dtg dpt anak kembar lak kak..hihi~ Amin...

April 17, 2013 at 10:01 AM

Saya dulu masa kecik2, pergi sekolah tadik pun semua sama dengan adik walaupun berbeza setahun. Macam kembar pulak. Hehe

April 17, 2013 at 10:01 AM

mmg mcm kembar...besar esok mesti akrab giler ni...

April 17, 2013 at 10:52 AM

kehlas tau pakai kasut lam umah..ekekeke

sonot tgk ada anak gegel 2 leh kembarkan depa time pakai aksesori kepala..hehe

April 17, 2013 at 11:02 AM

tomey...tomey...tomey...dulu akak ada kembar 3 brlainan thn...hehehe....

April 17, 2013 at 11:17 AM

beza tinggi je kan..so sweeetttt :)

thn depan kasi kembar dayyan plak hhhaaa

April 17, 2013 at 11:45 AM

kesian Dayyan takde kembar lain tahun..
cepat2 bagi Dayyan kembarnya!

hahaha

April 17, 2013 at 12:27 PM

ni keja omaknya la ni sampai sepesen anak dara dibuatnya kan!
tak mengomel lak anak ko ye pakai sedondon, anak dara aku bising tau kalau dipakaikan sedondon

April 17, 2013 at 12:44 PM

u lak selalu pakaikan dorang sama....
memanggggg kalo kata kembar orang caya....

kembar dayyan bila lak? hehehehhe

April 17, 2013 at 12:45 PM

lieya, beza setahun sajakan...
samalah anak kak nur afnan/aeish..macam kembar
lieya bayangkan abgnya lelaki main dgn adiknya pompuan...bila akak tengok kasihan si adik...

April 17, 2013 at 1:05 PM

comel sgt miamija nie...klu akak xckp nie beza thn, gerenti dl ieyda anggap macm kembar....hihihiii

April 17, 2013 at 1:07 PM

samalah ngan ank js..dua gigurl..slalu org ingat twin tp tidakkk..hihi

April 17, 2013 at 2:05 PM

Sweet aje bila lieya pakaikan diaorg mcm twins...dahlah muka dan tinggi diaorg tu memang dah hampir nak sama dah. Sekali tengok memang macam twins la....

April 17, 2013 at 3:01 PM

cantik la bag tue, kenan nureen tgk... :)

April 17, 2013 at 3:54 PM

tuler seronoknyer anak rapat2ni senang.... anak akak tak macam kembar walaupun beza setahunjer...

April 17, 2013 at 3:59 PM

Sama je besarnyaa.. dua beradik nie.. Tak de kawan lain pun tak per dia org berdua pun dah cukupp havockan

April 17, 2013 at 5:35 PM

Salam kenal ^___^

seronoknyer anak dah besar, nampak mcm twin jer (=

April 17, 2013 at 6:48 PM

betul2 nampak macam kembar la. hehehe

http://ummierna.blogspot.com/

April 18, 2013 at 3:49 AM

jgn kata ko...
aku yg anak beza 5 thn pun sibuk nk mengboriakan derang. hehehe

April 18, 2013 at 7:23 AM

Post a Comment

jangan malu jangan segan...silalah sila komen...anda akan saya jejaki....

 

Copyright © ~♥~ kembara chynta kami ~♥~. Designed by Whitey Mommy