Monday, August 26, 2013

Auww..pic sweet di ari senin...





Assalamualaikum...salam isnin....mulakan hari anda dengan hati yg bersih dan ikhlas...


ouch!! salah satu pic hasil photoshoot ari tu....tunggu ahkak lieya update lagi yeak kikiki




** eh korang, bulan ni bulan kemerdekaan tau...dah kibar bendera lum...ari tu dpt surat kat peti pos umah pasal kempen pengibaran jalur gemilang...kalo jumpe bendera kat stor, aku kibar hehehehe





42 celoteh sahabat

tanteknyaaaaaaaaaa.. nampak romantis sangat.... akak suka tau photoshoot outdoor.. apakan daya tahun ni photoshoot kat studio lagi.. haruslah tahun depan nak buat outdoor gak.. rindu....

August 26, 2013 at 9:02 AM

auwwwwwww
tentekkk and romatik gitewww
i likeee juta2 lemon ler yunk
again..
aku tengok mcm kat kundasang sudah pemandangan kat belakang tu..
tempat nie atas bukit ke lieya...cun lerrr

August 26, 2013 at 9:05 AM

wahh....sweeet nyeeee....ghomantik sgt!!!!tingin nak buat cm nih..ntah bila lah..

August 26, 2013 at 9:06 AM

hero n heroin filem apa ni? sweetnya lieya.suka tengok

August 26, 2013 at 9:14 AM

cepatlah up byk2.. saje je mu kan kak../bt org ternanti2..ewahhh

August 26, 2013 at 9:23 AM

Awwwww sweet sgt....so romantic....auuummmmmmm

August 26, 2013 at 9:24 AM

Sweetnyer...cantik sungguh lieya...tak sabo nak nengok gambo dayyan n mieya mieja tau...

August 26, 2013 at 9:32 AM

Wah... Terbaik ni kak.. Sweet giteww... haha

August 26, 2013 at 9:34 AM

Ishhkkk...bikin hati tak sabar betol...

Romantik gitew!

August 26, 2013 at 9:39 AM

auwwww~ jeles sama itu gambar!!!
cepat! cepat! upload lagi~
x sabar nak tengok neh~

belom kibar lagi.. tapi kat umah memang ade 1 bende ra kecik berkibar dari tahun lepas. amacam?? boleh celen tak semangat kemerdekaan i? muahahahaha.

August 26, 2013 at 9:43 AM

alahaiiiiii mmg sweet la lieya :)

cepat2 sket update!tak sabar nk tgk kkkeee

August 26, 2013 at 9:46 AM

auwww lomantik lorrr...haha..
update cepat skit lieya..

kibar bendera kat opis jer..kat umah lom pernah kibar..beli pon tak pernah..hehe

August 26, 2013 at 9:48 AM

Morning Lieya..
Auuwww Chantek pasangan dua sejoli ;)

August 26, 2013 at 9:53 AM

awww suwit nyaaa heheh

August 26, 2013 at 9:54 AM

sweetnya...:)
nice shoot la..

August 26, 2013 at 10:07 AM

sweetnya dia..
happy.monday!!

August 26, 2013 at 10:16 AM

auwwwww so suwet mcm bleom kawin hahah..

August 26, 2013 at 10:22 AM

phiweeettt.... pasangan sedondon bagai pinang di belah 4.. hehee..

August 26, 2013 at 10:49 AM

selamat pengantin baru utk lieya dan pasangan..hhahahhaa..wah ..mcm pengantin tau..
gmbr cantek sgt2..askar semua mana?
x sabar nak tgk byk lagi gmbr..

August 26, 2013 at 11:02 AM

auw.... memg santekkkk.. sedap mata memandang.. cerah mato den.. cepat upload lagi... hahah.. sedap je ckp kat org ek.. sendiri peram jadi pekasam..

August 26, 2013 at 11:03 AM

Aduhai...macam pengantin baru. Aduhaii...bilalah laki akak nak jadi sporting macam nie...

August 26, 2013 at 11:28 AM

Romantiknya...tal sabar nk tunggu pic lain

August 26, 2013 at 11:34 AM

suka tengok family lieya...cepat2 up gambar yang lain-lain...

August 26, 2013 at 11:51 AM

amboi sweet bebenoler lieya.. husband lieyapun nmpk dah kuruih... memang cantikler tempattu untuk bergambar...

August 26, 2013 at 12:03 PM

gambar ni beribu-ribu lemon i loike ok....
memanggggggg sgt2 suweeeetttt.....

me kena geledah rumah....
ada benderanya tu tapiiii ntah kat mana ooopss...
hehehehehehe

August 26, 2013 at 12:10 PM

Shantik la picturenya tu. Sweettttt sgt.

August 26, 2013 at 12:12 PM

wahhhhhh...kat gunung2 kat Switzerland je gitu

August 26, 2013 at 12:17 PM

awwwwwwwwwwwwwww sweetnya, bleh kencing manis nengoknya
wei bak bendera 1 aku nak kibar kat depan umah aku

August 26, 2013 at 12:25 PM

Cantiknya gambar.. payung pun sedondon dengan baju..

August 26, 2013 at 12:57 PM

baru tayang 1 pic lieya...
cantik gambarnya...
moga berbahagia...

August 26, 2013 at 1:30 PM

Selamat hari raya Aidilfitri :)
wah cantik gambar tu!

August 26, 2013 at 1:34 PM

tak sabar nak tgk gambar2 lain.. mesti cantik2 gmbrnya...

August 26, 2013 at 1:47 PM

Cepatlah keluarkan Dayyan posing Lieya. Tak sabar nak tengok dia kakak ni...

August 26, 2013 at 1:55 PM

channntekkkkk~

August 26, 2013 at 2:08 PM

amboi2... sesekali bergambar ber2 nampak romantik gitu mcm pasangan baru kawin...

August 26, 2013 at 2:25 PM

SWEETNYA.... CANTIK GAMBAR NI..

August 26, 2013 at 2:44 PM

amboii...sweet sangat...jeles akak tau...hehehe..tak sabar nk tunggu lagi gambar yg lain

August 26, 2013 at 4:18 PM

aouwwwww!!!!!

August 26, 2013 at 4:25 PM

suweetnye pic....tak sabar nak tengok next next next entry

August 26, 2013 at 4:29 PM

Sweet sgt! Loving couple :)

Lieya, aritu kami lalu dpn umah lieya
Kami p jamuan makan kawan kt p15h 3/3 :)))

August 26, 2013 at 5:12 PM

aww so suweeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeet !

ahkak x menahan nunggu lelama nie eekek ..

macam pasangan baru cintoo .. laki koo aje nampak matured dik .. ko maintain ekeke .. jeless omak !

August 27, 2013 at 8:44 AM

hubby lieya ni mcm ezad exist la...

August 29, 2013 at 8:23 AM

Post a Comment

jangan malu jangan segan...silalah sila komen...anda akan saya jejaki....

 

Copyright © ~♥~ kembara chynta kami ~♥~. Designed by Whitey Mommy