Tuesday, October 28, 2008

Besday Bash Farhan & Emily

Ahad 26 Okt 2008....kami ke besdei bash farhan dan emily.....kuar umah pukul 11lebih....nasib baik umah kak mimi kiteorg masih ingat lagi jalan ke sane...so sampai ngan jayanye.....he he he....
meh kite layan pikcas meh....

sebelum kuar umah posing gediks dulu

anak2 aku yg tengah gile berspek...asal naik kete jek nak pakai spek....

adiah tuk farhan dan & emily



comel kek farhan & emily

goodies bag....

ngan mak pengantin kene amik gambar gak...

emily dan mak emily yg comel

tak sabar dah si farhan ngan emily

laki aku betulkan telinga emily.....

tuan umah yg comel....

mia n najeeb yg pakai baju ala2 same

pingganku di ari ittuw...ayam msk lemak cili api, kari ikan, sambal udang petai, ikan kering, pecal....yummy2....


laki den makan 2 kali....on the way lik umah ...bising ngantuk mase drive

sebelum ptg kek, farhan sempat kiss emily.....

selit menyelit ngan pak n mak pengantin he he he

bapaks2 plak....

hirda, laki aku yg snap gambo nie....he he he

kak iena...sengih manjang.......

borak2.....


sab & co.

kak mimi dah tarik nafas lega.....pasni lieya plak....so far barang2 goodies bag dan siap....hu hu hu...jemput datang ye kawan2....

21 celoteh sahabat

aku mmg tak sabar nak nengok entry besday bash emily & farhan nie..
sib baik ko cargas laju jer update...

mia & mija comel arr ngan spec itam tu..
tahu tak lieya...(** sure ko tak tahu kan coz' aku baru nak bg tahu ...he he he )
peel mia & mija nie sama ngan batrice...kalu masuk keta...sibuk nak pakai spec manjang...tension aku...sesuka ati dia jer cabut spec dari zana tau...hampeh nyer anak dara...kecik2 dah pandai nak bergaya kan...

farhan & emily mmg loving couple adik beradik kan.....mana2 sure ada gambar farhan tgh kiss emily...
sweet sesangat...
wah..mak pengantin pun dah macam mummy minnie ler...he he he...
kak iena pun turun erk...bestnyer...

tulah...plan mmg dah turun gark besday bash F&E nie...tp ada jer hal....anak angkat pakcik zana kawen ler plak...pastu batrice plak kena sakit kuku, kaki tangan & mulut lagi....kalu aku cekalkan hati gi...x pasal2 anak korang pun berjangkit...so....baik ler duduk umah kuarantin kan batrice....xpelah....ada rezeki nanti...besdah bash mia & mija sampai ler kami.....harap sangat2...

October 28, 2008 at 11:38 AM

saya pun dok tunggu kak mimi update...nasib baik lieya laju update...
wah cunnya anak dara lieya pakai spec hitam...
Bila pula turn lieya? ni kira ajak kita tak? heheheh...sebab kita dah terbaca ayat tu...heheheheh

October 28, 2008 at 11:44 AM

wah cepatnya lieya.. kak mimi sempat letak LO sari sab jer.. sebabnya mak pengantin hariu tak sempat nak snap gambar.. lepas majlis baru sibuk2 nak snap gambar sikit2..

awat la banyak noo muka kak mimi dengan macam2 gaya tu.. tak senonoh sungguh.. pandai sunggu la kamu ni amik gambar kandid yer cik lieya oii..

mia dan damia memang sentiasa kemas + vogue + menten anggun.. kak mimi memagn suka tengok dorang tu.. tak macam emily, serabaiiiiiiii..

kak mimi akan terjah kafe dapurmas tu.. tak sabar nak makan banyak2.. hahahahahah

October 28, 2008 at 11:49 AM

wah..lieya org first upload ceta b'day bash F&E..baguih2..
Tak sempat borak/dok lelama dgn korang semua sbb aku kena rushing ke Shah Alam.
Lieya...aku suka tgk ko bagi Mia & Mija pakai baju matching2..comelss je..Dah la dorang suka pakai sunglasses tu..x cabut buang pun..jeles aku tgk..kalo Najeeb da lama spek tu kena campak atau kepak..huhu

October 28, 2008 at 11:51 AM

kemain comey lagi anak dara mu itu lieya...suka tgk depa pakai sepasang..comel.cam kembar...emily ngan farhan kemain lagi...best lak tgk menda atas kepala depa tuh..xde lak depa usik2 ek..kalo anak aku ler...abis tanggal dah tu..
lieya, insya Allah zura dtg.sib baik ahad.rasanya xde apa2 kot..leh ar jumpa nanti kan

October 28, 2008 at 11:59 AM

akak mcm panca sitara ar...akak kira dia punye backup singer ar..

October 28, 2008 at 12:01 PM

best nye g besday bash....adik bradik ke farhan ngan emily tu?
mak pengantin pompuan pon pakai baju same ngan pengantin

hehehe..suka tgk 2 badik ni
lekat plak pakai spek nye
spek beli kat penang ke tu?

lepas ni besday beash mia ke..mieja plak?

October 28, 2008 at 12:25 PM

Hi Lieya... Salam kenalan.

Sorry akak tumpang tgk pics Besday F&E. Wahh... rupaX2nya ramai geng fp/blog yg dtg yea? akak tertinggal tren... tak dpt jumpe kowang!

Yr 2 girls pandai bergaya.. Mama depa pun apa kurang-nya!

October 28, 2008 at 12:27 PM

lieya... pantas gila ko mnghapdet bash F&E ni yer... bagus2... dpt aku tgk gambo pueh2.. yer la daku kn smpai lambat...

rugi ler x dpt boraks ngan ko lieya.. elok daku smpai jer..ko pon nk balik da.. smpt muah2 jer kan... xpe la ada rezki kita jmpa lg...suker nengok anak ko.. kemas jer kan... kalo echa serabai jer...
mimi... echa lg serabai tau dr emily...hahahha...

p/s daku da hapdet bash echa da..

October 28, 2008 at 12:35 PM

LOL.... ada paparazi snap pic aku mkn rupanya..iyelah aku sampai lambat. so, mkn kena cepat2 coz laki aku pulak nk mkn...heheeh

bagus betul mia & mija dgn spek itam tu... hardy spek itam dlm keta je. luaq keta... tuinggggg campak merata2.
dia ingat mama dia kerja kedai spek mata agaknya....

fuuu goodies dh beli..
aku baru beli benda2 yg x leh mkn lagi..
coklat kopok nanti2...

October 28, 2008 at 12:48 PM

waaahh...lieya memang cargaaass :D....frust jugak tak dapat jumpa ramai member masa bash F & E tuu...kami sampai lambat :( InsyaAllah masa bash mia mija aku akan menghadirkan diri jugak...lagipun Putrajaya dekat jeerr :)

October 28, 2008 at 1:37 PM

aduhhh payah sgt jodoh aku ni dgn korang nak jumpa lah! eeeeeeee...

ari tu ada tetamu2 dtg...last minit punya plan...org nak dtg..takkan nak kata tak boleh kan..hehehehe serba salah acikkkk tau!

akan aku cuba hadir ke majlis hang kat pjaya tu lieya..insyaAllah..dekat kan...

October 28, 2008 at 10:41 PM

lieya..eden x dapek pun email dr ekau..email again pls to wafa2605@yahoo.co.uk..tq

October 28, 2008 at 11:15 PM

Hmm.. mmg meriah b'day bash F & E... kiter jer lambat sampai... huarghhhh...
kalo x leh jumpa... happening giler bila tgk...
suka tgk anak dara akak tuh... kemain lagi beria ngan spek & baju mickey nyer... so comei...

October 29, 2008 at 8:10 AM

waaah...pandai tul anak dara lieya bergaya ye...suka tgk...nti cpt2 update pics lieya pakai baju punjabi tu tau...cantik..

October 29, 2008 at 10:00 AM

Wah baju MIA MIJA cantek la...simple & nice...aku suka!!!

Ermm best je ek korang ni heheheh...kalo x aku pon ader gak terselit tp, apekan daya..kita hanya mampu merancang!!

wahhh dah ready tuk bday bash MIA MIJA pulak yer...huhu daku x sabar nak terjah!!

October 29, 2008 at 11:22 AM

meriahnya nmpak besday bash tu lieya...

October 29, 2008 at 1:54 PM

wah meriah nyer..comelnyer dua badek nie...

October 29, 2008 at 2:04 PM

Lieya, hrtu pas p umahmimi akak pun p open house kat banting gak 2 umah... letih gilos babas balik tu...
tp mmg jelous atgk keintiman F&E tu... akak pun kena nuntut ilmu ngan mimilah apa ayat dia baca anak dia akrab cam tu sekali...

October 29, 2008 at 4:52 PM

waaa...sana sini cite psl besday F&E..jeles tul aku xdpt join..nnt mia&mija pun xdpt join gak..huhuhu..xpe ye syg nnt auntie belikan pezen utk u all..

lieya..cute lah anak dara ko tuh pakai spec..mcm twin lah plaks..

October 30, 2008 at 8:33 AM

Post a Comment

jangan malu jangan segan...silalah sila komen...anda akan saya jejaki....

 

Copyright © ~♥~ kembara chynta kami ~♥~. Designed by Whitey Mommy