Thursday, October 9, 2008

Sesi terjah menerjah.............

eh jgn salah sangke plak bace tajuk yeak...ni bukan ruangan abg nas rambut ketak2 melodi tu....keh keh keh ni sesi terjah menerjah raye ke umah lieya n zana oleh kak mimi n kak iena.............kejadian berlaku semasa raye ke 4 ari sabtu......kebetulan mak lieya plak memang nak masak2 sebab bakal besan dari Banting nak sampai.....menu ari tersebut ialah nasi ayam dan nasi dagang.....

mama vouge de vass (termasuk yg tukang tangkap gambo)

lieya n kak mimi

gelagat time makan..........



zana menuntut ilmu ngan kak iena


kak iena...dalam cubaan tuk cover nasik dlm pinggan...

ops!!nasi dlm mangkuk tu bukan nasi tambah tau...tapi nasi emily...he he he..kak oii...tgh makan pun ko control ayu lagi yeak...auwwww!!!!! slim ko kak..

pandai jannah mamam...berselera ajek...
gelagak bapaks2 n anaks kat beranda umah....maks, sebok bergosiping


adik beradik penyayang...

ibu mithali


bapak bapaks yang sibok bergosip di belakang..... tgk si emily buat ape tu

gelagat comel emily....air basuh tangan pun die sebat...he he he he

jatuh kasih aku ngan si rizqi nie....sangat chomelsss.........kunyah pon sodap!!


pose istimewa batrice....dah pandai berkawan tak blur cam dulu...


pastu kami bertolak plak ke umah zana..... tgk arr dah mcm taska dah umah zana.... he he he hehe...zana sediakan bihun tomyam ngan sup tepung...mmg sodap......tahun depan nak lagi boley?....he he he he psst zana, lieya kan dah janji kek masam manis tu....tahun ni tak dapat...tahun depan ku usahakan yeak he he he tu pun kalo si lily tak kene keje di hari raye...tahun depan die dah start keje nurse....he he he he

mcm biase sebelum balik amik le gambo ramai2 dulu......utk itu, tamat laa sesi terjah menerjah..............

21 celoteh sahabat

wah bestnya ada gahtering beraya pula kan...

October 9, 2008 at 3:21 PM

seronok...seronok.... best..best.. warghh syok nya beraya sessi terjah menerjah nie.... meriah sangat.......

October 9, 2008 at 3:24 PM

mana baju raya si zana tu? kalu aku pun rasanya aku pakai jeans. dh nama raya ke-4 kan?
hahaha.. cute pic emily dok minum air basuh tgn tu...

wah betui la lieya, cik puan mimi sungguh slim melim... iena pun...
aku sungguh jeles...

kita x mo buat sesi terjah kat kl plak ke? muahahahha...

October 9, 2008 at 3:26 PM

wah lg meriah raya org johor.. syok arr..x sabar nak jumpa korang suma.. :)

hahaha..sempat ko amik pic emily amik air basuh tgn..

October 9, 2008 at 3:31 PM

wahhhh sungguh cargas.... dr raya pertama terus menuju ke raya 4.. heheheh

wah akak masih terasa lagi kemeriahan haritu.. masa kat umah lieya tu cover2 malu lagi.. tapi bila dah masuk rumah zana, wah dah macam rumah sendiri la pulak.. tapi memang best giler tak hingat.. gelak ketawa, sambil makan sup tepung.. dengan mija yang asyik nagis jer.. mia plak tak cukup tido.. heheh kelako la..

heheh memang notty gurl la tu emily, tengok tu air basuh tangan pun dia belasah masuk mulut

October 9, 2008 at 3:44 PM

adoi....rosak program i nak buat entry terkezut utk terjah menerjah tu tau...hik hik hik..ko potong line tu ler lieya...tp takpe...lepas nie turn aku plak erk...tp tulah, gambar kat umah aku tak byk kan...memasing sibuk ngan anak2 yg dah tak selesa ...yelah dah kul baper time tu...dah time bebudak tido da.....lps korang balik...aku pengsan kat umah ngan batrice....pastu ahad & isnin tu aku demam tau...penangan sessi terjah menerjah...hik hik hik

sedap ooo nasi ayam kat umah ko...sib baik aku malu nak mintak tapau...yelah, ganti kek asam manis yg ko tak buatkan tu....hik hik hik....tp mmg bestkan....
tahun dpn jgn lupa terjah lagi erk...aku tak kisah ler...janji korang happy...

hu hu hu...gumuks lagi aku yerk....kak mimi yg giler slim dah....terkejut aku time dia sampai tu.....cayalah kak mimi...

hirda....raya ke-4 i dah tak kuasa nak berbaju kurung...coz' lepas tu i nak bersilat kat umah plak...hik hik hik....

October 9, 2008 at 3:51 PM

salam lieya..
seronoknya beraya bersama kengkawan.. semoga ikatan persahabatan semakin kukuh terjalin.. insya allah...

October 9, 2008 at 3:55 PM

meriah nye..lepas ni leh la beraya rumah wanie pulak

October 9, 2008 at 4:04 PM

MERIAH GATHERING HANG LIEYA.....
MUBARAK YA MUBARAK.....

October 9, 2008 at 4:40 PM

seronok lak korang..dah senegeri.senang nak terjah ha....

meraih betul nampakpnya ha..

October 9, 2008 at 4:58 PM

wah lieya sakannyer beraya......best betol tengok

October 9, 2008 at 10:58 PM

>> kemeriahan berhari raya tu...
>> yang penting dapat jumpa sanak saudara dan mengeratkan hubungan silaturahim... :->

October 10, 2008 at 3:02 AM

wah seronoknye jupe sume org! sib baik dh tk duk johor, klu tk dlm entry ni msti ade gbr kami skali hahaha..selamat ari raya ke 10 lieya~

http://beautkids.fotopages.com
http://www.beautkids.com

October 10, 2008 at 6:36 AM

betul2 meriah...best tgk

betul ar...kak mimi nampak slim gila..sama ar ngan lieya..slim gak..jeles seh..lieya dah abis ke makan jdm tu?

October 10, 2008 at 9:06 AM
Mimi~Najeeb

wah..mcm gathering raya edisi Selatan gituzz..hihi,,lawak pulak tgk si Emily tu ayaq basuh tangan pun bulehh..hihi

October 10, 2008 at 10:26 AM

syoknyer lieya korang kumpul ramai...

October 10, 2008 at 1:36 PM

cepat, tangkas betullah ko ni lieya.. keh..keh..apsal ko letak gambor kak iena tengah cover makan tu..tu jannah punyer tak habis..keh..keh..
tapi memang bestlah nasi ayam tu lieya..hubby kak iena pun cakap..kecian tul tengok menan mia mija kene usik ngan jannah, batrice, farhan ngan emily..mesti bengang jer lirya ngan mia tengok..tahun depan tunggulak kemunculan si hero Rizqi k..keh..keh..

October 10, 2008 at 2:49 PM

salam, seronoknya beraya bila ader sessi terja menerjah ni. nampak happening giler nih

October 10, 2008 at 4:49 PM

waaahhh....meriah gileeerrr sesi terjah menerjah di selatan nuuunn tuu yeerrr :)betul kata hirda...jom kita buat sesi terjah menerjah di KL ni pulak....silalah terjah rumah saya dulu...hehehehhee

October 12, 2008 at 8:38 AM

mmg meriah giler sesi terjah menerjah korang nih .. leh la sumer kg kt johor... leh la brgather2...
yer la..mimi makin selim melim..jeles haku...

October 13, 2008 at 2:44 PM

salam singgah dari ummu_hanis. tak sangka sup tepong tu femes yek. slalu gak buat kat umah utk sarapan. senang jom la dtg blog ummu plak ye.

November 4, 2008 at 10:05 PM

Post a Comment

jangan malu jangan segan...silalah sila komen...anda akan saya jejaki....

 

Copyright © ~♥~ kembara chynta kami ~♥~. Designed by Whitey Mommy