Friday, January 8, 2010

~Our First Outdoor Photoshoot~ part ii

mari sambung part ii plak....semput aku upload sume gambar nie...seb baik linda dah siap resizekan...tu pasal aku ckp ...mmg BERBALOI amik pakej ngan linda heheheeheh





























tgk muke mija...mase ni die nak penat heheeheh



mia tetap bertenaga





















suke gile pic nie....hepi mia...






pic ni pun aku suke...nak cuci besar laaa...nak framekan...




tu la sajek himpunan2 gambar dlm cd tuh..... pas ni nak pilih pic mane tuk di cuci besarkan dan diframekan, dan gambar tuk di kanvaskan.....he he he....so korang bile lagi...cepat2 book photographer .....berminat ngan hasil tangan linda latip.... msg di blognye atau YM jek die di poppy_korn .... cepat2.....kenangan terindah adalah lebih bermakne kalo dirakamkan....cewah!!



18 celoteh sahabat

betul2..suka gak pic yg korang jln berempat tu...sgt cantekkkk..jelessss ok...
xpe2..nti tunggu kitaorg ber4 plak...hehehe...
kalau aku xtau nk pilih mana nk wat canvas hehehe...seme cun-cun..

January 8, 2010 at 9:31 AM

family akak ni mmg betul2 fotogenik la..

January 8, 2010 at 9:42 AM

suka nya tgk..comel jer yg mia kat bunga2 tu..cantiklah linda snap pic..pastu ngan pic family tu...mcm semua jer nk besarkan kan...kalu sy mau semua pic2 tu sy belek tiap2 saat...

January 8, 2010 at 10:01 AM

akak pun suka gambar yang berempat (yang lieya suka jugak tu) .. memang cun kalau gambar tu dibesarkan.

gambar mia celah2 bunga kuning tu macam gambar kat oversea jer.. tengah musim bunga.. lawooo

January 8, 2010 at 11:17 AM

cantik sgt...mija dan mia yang mmg pandai posing..mmg berbaloi2 pun ambik package ni

January 8, 2010 at 11:39 AM

mmg cantik2lah lieya..aku ni..susah sket nk pujuk hubby..dia susah nk bergambar..hehehe..

January 8, 2010 at 12:02 PM

memang berbaloi pun semua gambarnya cantik-cantik belaka...ini yang tak sabar-sabar nak ada anak ni hehehe...

January 8, 2010 at 12:30 PM

cantekkk lapic2 nie lieya.. bestnyerrr.. nampak hepi jer sume.. posing pun cantek.. :)

January 8, 2010 at 1:29 PM

jelos tgk gambar korang ni..
coz aku takde gambo camni..
hahahah...
nnti ko frame byk2 dlm umah..
mesti ko senyum je bl tgk nnti...

January 8, 2010 at 1:54 PM
January 8, 2010 at 7:22 PM

cantek cantekkk cantekkkkk!!!! Sukerr sukerr sukerrrrrrrrrrrr!!! waaa.. cam tak puas je nengok..! We want more! we want more!!! he he he

January 8, 2010 at 11:32 PM

cantiknya gamba...pandai dua beradik nie posing....

January 9, 2010 at 9:45 AM

COMEY giler pic n model skali.. suka tgk.. ceriaaaaa..........

January 9, 2010 at 3:16 PM

wow lieya, cantiknya gambar2 ni...suka akak tgk photoshoot lieya sekeluarga, nampak happy family dan loving couple...mia ngan mija mmg pandai posing, fotogenik plk tu...mmg cantik hasil kerja linda ni kn...

January 10, 2010 at 10:21 AM

akak suka semua pic awak tu lieya..cantik2 whole family memang fotogenik..

January 10, 2010 at 4:22 PM

very nice photos of your happy family..
aku suka yang belakang cam pokok2 buluh tu..

January 10, 2010 at 8:29 PM

suke lah sume gambar2 tuh...
mmg happy family...
cantik sume gambar2 tuh

January 11, 2010 at 8:46 AM

memang cantiklah pic2 yg linda amik nie...pandai mia&mija posong kan...mcm2 gaya ada...

January 11, 2010 at 10:52 AM

Post a Comment

jangan malu jangan segan...silalah sila komen...anda akan saya jejaki....

 

Copyright © ~♥~ kembara chynta kami ~♥~. Designed by Whitey Mommy