Monday, January 30, 2012

dah 7 tahun dah...alhamdulillah.....

** beri laluan....beri laluan...beri laluan **

ari ni entry emo2 sikit...emo sebab terharu.....dah 7 tahun usia perkahwinan kami pada tahun ini...alhamdulillah...semakin byk usia perkahwinan semakin kami mengenali hati budi masing2......semakin byk asam garam pengalaman rumahtangga kami dapat.....semoga keutuhan dan kebahagian rumahtangga kami kekal abadi selamanye.....amin.....syukur alhamdulillah, di kala usia perkahwninan 7 tahun ini, kami telah dikurniakan 3 org zuriat dan hidup selesa...semoga Allah swt sentiasa murahkan rezeki kami sekeluarga dan melindungi keluarga kami.....amin ..amin ..yarabbal alamin......




auww.....xklusif ni pic kawin aku..tak penah tepek rasenye...ke kat fotopages ade....lupe laaa ha ha ha....



malam pernikahan...kalo ikut tarikh,  malam ni lee di 7 tahun yg lepas aku selamat diijabkabul dengan hubby......sekali lapaz jek hubby akad.....terus pak imam perli "tuan lawyer mesti leee lancar kannnn" ha ha ha.....ingat lagi.....


dengan mak masing2....kuruih tul laki aku time nie......tu tujuh tahun sudah....tujuh tahun kini....umangg aiii sihat bam2....tgk le sape yg jageeeee kaaaannn ha ha ha....



khas buat hubby tersayang.....terima kasih atas segalanye...terima kasih kerana menjadi suami yg sgt2 hebat tuk mama, dan terima kasih kerana menjadi papa yg sgt2 hebat tuk anak2 kite......i love u so much!....syukur sgt2 jodoh mama ngan papa....
* sambil pegang tisu lap air mate touching sebak...auww*










** setelah seronok cuti sekolah seminggu....arini bermula rutin sediakala....uhuk...uhuk...













 

41 celoteh sahabat

syukur alhmdulilah dh 7 tahun...Hepi Aniversary buat lieya dan hubby...semoga berkekalan smpi ke hujung nyawa...amin...

January 30, 2012 at 9:07 AM

Assalamualaikum Lieya,

Selamat ulangthn perkahwinan moga kekal hingga akhir hayat...mahligai yg dibina moga sentiasa dlm rahmat Allah hendaknya.

Wah muka lieya dulu dan sekarang sama aja...tak byk berubah...beruntung lieya ni...

January 30, 2012 at 9:11 AM

selamat ulang thn perkhwinan kakak :) so sweet...

January 30, 2012 at 9:13 AM

happy anniversary dear...moga bahagia dunia dan akhirat...just a sweet couple....

January 30, 2012 at 9:17 AM

hepi anniversary lieya...akak baru 6 tahun...satu tahun ketinggalan di belakang...

January 30, 2012 at 9:20 AM

happy anniversary lieya n en.shah...semoga ikatan perkahwinan yg dibina akan kekal bahagia hingga ke hujung nyawa..amin.klu dekat blh anto red valvet...ahakss...

alalaaaaa...comel jer lieya ni dari dulu smpi skrg kan..maintain ayu giteww....pssstttt apa 'secret recipe' heheeeee....

January 30, 2012 at 9:29 AM

wah..7 thn sudah.. happy anniversary kak!

* eh sempat ke tidak ni nak kejar akk aniberseri ke 7 nti anak 3 org mcm akak..ekekke

January 30, 2012 at 9:38 AM

amboi lieya.. mmg eklusif ni... kemain kecik laki suami leiya ye...

Akak doakan semoga lieya sekeluarga barhagia sehingga akhir nyawa... amin..

January 30, 2012 at 9:53 AM

tahniah beb...semoga kekal ke anak cucu..amin

January 30, 2012 at 9:53 AM

happy anversari dan tahniah buat lieya n hubby... moga bahagia selalu hingga ke akhir hayat.....amin...

syoklaaa mia,mija n dayyan dapat mama n papa yg sweets gitu..hehe

January 30, 2012 at 9:54 AM

hepi 7th anniversary to both of u...kira dah usia matang gini...semoga kekal hingga ke syurga ekkk...cantek sgt uols dalam pics tue auwwww

January 30, 2012 at 9:56 AM

hepi anniberseri...ooo ko kawin awl taun...aku kawin ujung taun...hikhik...papepong smoga kebahagian yg d bina kekal selamanyer...amin insyaallah....

ko menten kurus gitu...jeles ai nokk...hikss

January 30, 2012 at 9:57 AM

eppy anniversary lieya...semoga ikatan perkahwinan ni kekal ke akhir hayat...amin...kejap je rase..dah 7 thn ruper nye..ank pun dah 3 kan ...wah wah dua2 kurus time ni hehehehe...

January 30, 2012 at 10:20 AM

hepi aniberseri kak lieya....moga berkekalan hendaknya.....aminnn....

January 30, 2012 at 10:28 AM

hepi anibesari lieya n hubby.. 7 tahun.. cepat je kan masa.. moga bahagia sampai akhir hayat dear..

January 30, 2012 at 10:32 AM

Happy anniversary lieya n hubby. Semoga kekal bahagia hingga ke hujung nyawa, dan di dalam rahmatNya.

January 30, 2012 at 10:42 AM

tahniah..happy anniversary yg ke 7 tahun..moga terus berbahagia hingga ke akhir hayat..dlm gambar ni lieya x berubah langsung..sama je smpi skrg..sweet n slim..

January 30, 2012 at 11:02 AM

Alhamdulillah..
Hepi anniversary lieya & huby..
sama kan kita nye anibersery.. beza date je.. anak pun sama dah masuk darjah 1.. cuma tak pernah jumpa live je..

January 30, 2012 at 11:02 AM

lieya tak beza sangat.. cantik cam dul jugak.. errr.. tp skrg lg gojes lah.. hik hik..

January 30, 2012 at 11:03 AM

epy annibersary beb... semoga kekal hingga ke syurga...
tgk gambar kawin ko,itam putih heheh... bukan main putih gebu ko... cik abg je itam manis gitu... heheheh

January 30, 2012 at 11:12 AM

tahniah LIEYA !!! ..
selamat ulang tahun perkahwinan buat lieya dan hubby , semoga kekal bahagia bersama sehingga ke anak cucu ..

cantik pic2 lama nie .. kenangan nie lieya .. akak pun banyak pic di FP .. x tahu macam mana nak masukkan dlm blog nie huhuhu

January 30, 2012 at 11:21 AM

smoga bhgia hingga ke syurga.. amin

jom hayati..=)
lolz-l.blogspot.com/2012/01/amanahnyer-sahabat-rasulullah.html

January 30, 2012 at 11:26 AM

happy wedding anniversary lieya, semoga kalian berbahagia selamanya.amn

January 30, 2012 at 11:33 AM

happy anniversary lieya n hubby...

January 30, 2012 at 11:41 AM

happy anniversary lieya!!!
semoga semakin loving2 ngan hubby ngan anak3 yerk..... dah bleh cari adik untuk dayyan nieh.. haha

January 30, 2012 at 11:45 AM

syukur dah 7 thn..
hepi anniversary...
semoga berbahagia dan kekal hingga hujung nyawa...

January 30, 2012 at 11:54 AM

hepi anniversary. semoga kekal bahagia ke akhir hayat. moga trcapai impian anak no. 4..hehehe

January 30, 2012 at 12:08 PM

Happy anniversary lieya.. semoga berkekalan ke akhir hayat..

mmg tak pernah tgk gambar lieya kahwin..hehe..

January 30, 2012 at 12:13 PM

happy anniversary lieya.. semoga sentiasa gappy

January 30, 2012 at 12:19 PM

Alhamdulillah.. dah 7 tahun yer.. Selamat ulangtahun utk lieya dan suami..

Cun laa.. lieya.. sweet jadi pengantin.. :)

January 30, 2012 at 1:00 PM

Happy anniversary lieya dan husband..alhamdulillah dah 7 tahun...semoga keluarga lieya kekal bahagia hingga akhir hayat

January 30, 2012 at 1:31 PM

happy anniversary lieya..semoga sentiasa bahagia dan sejahtera menempuh suka duka dlm rumahtangga

January 30, 2012 at 1:57 PM

hepi hepi hepi anniversary sis...
smoga berbahgia hingga akhir hayat...

u still maintain selim melim lah sis...tapi makin gorjes!

January 30, 2012 at 2:34 PM

Happy Aniversary Lieya... semoga kekal hingga keakhir hayat...suker tengok gambar kahwin lieya sweet sangat....

January 30, 2012 at 3:22 PM

epi anniversary both of u laling!!!
semoga kekal bahagia hingga ke syurga..
mr. shah mmg nmpk berisi sket skrg, maklumla ada org jaga.. heheheh..
tp hang aku tgk mentennnn je beb!

psstt,
hensem panglima berkeris lagi tu..
haaa, jgn rapat.. jgn rapaatttt...
hahahahahh

January 30, 2012 at 3:36 PM

syukur alhamdulillah
Congrats to both of you.

January 30, 2012 at 4:03 PM

hepi anniversry..moga bahagia selamanya......amin

January 30, 2012 at 4:56 PM

tahniah semoga hubungan yang dibina berkekalan hingga ke akhir hayat..ameen

January 30, 2012 at 6:27 PM

Lieya macam perempuan melayu terakhir tau duduk bersimpuh disebelah jejaka idaman : ) semoga ko ngan suami kekal bahgia bersama anak-anak hingga ke hujung nyawa,Amin.sekejap je 7 tahun berlalu.

January 31, 2012 at 10:40 AM

hepy anniversary k.lieya... mg kekal bahagia hingga ke hujung nyawa... Amin.... :)

January 31, 2012 at 11:58 AM

happy anniversaryyy shah & lieya...
sgt exclusive ok pics2 ituuuu.....

February 3, 2012 at 7:51 AM

Post a Comment

jangan malu jangan segan...silalah sila komen...anda akan saya jejaki....

 

Copyright © ~♥~ kembara chynta kami ~♥~. Designed by Whitey Mommy