Wednesday, January 25, 2012

~ wordless wednesday ~ kecit2 dah pandai usha awek

~WW~

kemain lagi ko tenung awek plastik lagi keras tu yeak dayyan....kalo aweks betul depan mate camne laaa hagaknyer........










** masih bersisa rase penat jalan2 mase cuti CNY, badan pun seram sejuk mcm nak demam.....seb baik byk lagi cuti bakal menyusul....hari wilayah...hari thaipusam...maulidurrasul.......wuhuuuuu!!~







27 celoteh sahabat

kalau awek ada kat depan mau dayyan cubit2 pipi awek tu...bestnya jalan2 CNY lieya & co....jgn lupa update story yek...:-)

January 25, 2012 at 9:10 AM

kot ye dia ckp dlm ati..agak2 mama bley x wat rambut aku cam awek dpn ni..curly2...keh3

January 25, 2012 at 9:13 AM

cumil jer dayyan tenung patung awex tu yer...mood nak keje ke laut ni....dah ler tu batuk tak habis tensien

January 25, 2012 at 9:29 AM

cumil jer dayyan tenung patung awex tu yer...mood nak keje ke laut ni....dah ler tu batuk tak habis tensien

January 25, 2012 at 9:29 AM

cumil jer dayyan tenung patung awex tu yer...mood nak keje ke laut ni....dah ler tu batuk tak habis tensien

January 25, 2012 at 9:29 AM

tengah praktis nak tackle aweks tu hehehehe...
hopefully jgn lah u demam sis...
kesian kat u....
gi lah klinik amik ubat sebelum melarat....
nanti takut tak leh enjoy cuti2 yg bakal menjelma tu...

January 25, 2012 at 9:36 AM

mcm main lawan mata jer
tenung boley tebus badan tue ngeee

January 25, 2012 at 10:11 AM

hamboi ikot spe tu tenung aweks smpi cenggitu skalik??? lallalalalalla...dayyan pnjm rambut...heeeee

January 25, 2012 at 10:19 AM

bestkan lieya.. banyak lagi cuti nak menyusul ni.. haish... tak sabar dibuatnya..

kemain bulat mata dayyan merenung awek tu ye...

January 25, 2012 at 10:24 AM

Assalamualaikum Lieya,

sihat ke?? Wah anak bujang lieya ni dh nampak cerdik dan kini semakin membesar...masa menaip nie pun kak Nur ngah senyum sorang tingat sibujang nie...hehehe....cute dier.

January 25, 2012 at 10:27 AM

salam kenal,
suka tengok baby dayyan..wah dh bsr dh..hehe

jgn tenung lama2 nti dikebas org. hehe

January 25, 2012 at 10:34 AM

ahhaha comel vs qiut....
gerammnyer....

January 25, 2012 at 11:21 AM

waha2... ensem boy,btpe tu ha... heheheh

cam si aiyan lah wei,kalu kwn2 aku pmpuan yg dtg bukan main galak,gelak2... kalu laki2 yg dtg... tunduk malu je... cit podah tul tau

January 25, 2012 at 11:21 AM

COMELSSSS SUNGGUH DAYYAN!!

January 25, 2012 at 11:30 AM

cuti panjangler CNY haritu yerk.... akak tak kemanapun duk sini diam2 malas nak jem... dayyan.... dayyan...

January 25, 2012 at 11:37 AM

Amboi dayyan tenungan mu itu.. adess.. menusuk ke kalbu ler..hehehe.. kan main tajam mata dia yer.. Very2 the cute..ler.. :)

January 25, 2012 at 12:51 PM

keh..keh...keh... awek tu ade suare tak.....comey...comey.....

January 25, 2012 at 1:06 PM

Kemain awak ye dayyan..bolat mata memandang itu awek keras depan mata..

January 25, 2012 at 2:12 PM

hehehehe..comey jer dia...

January 25, 2012 at 3:22 PM

dayyan tenung semacam je ahaha cam nk terkam anak patung tu je...

January 25, 2012 at 4:24 PM

hamboi2 dayya nih.. hehe.. kalau awek betol mau kena terkam nih.. :)

January 25, 2012 at 7:26 PM

hammmmmmboiiii dayyan,
kemain lg yer!!!

maknyer pon, kemain lg nk menantu omputes yer.. ;-p

January 25, 2012 at 8:53 PM

amboi2 dayyannnnnnnnn
bolat mate tgk aweksss putih gebusss tuu ekkeke ..
mummy ngajoo niee ekekek

January 25, 2012 at 10:49 PM

wah2..tak cukup ngan ada 3 awek kat umah ke dayyan..pandangan geram tu tau..

January 25, 2012 at 10:57 PM

hehehe..dayyan muka mcm geram gila.
oh yes bebeh.. 3 more cuti coming.
terus bersyukur kerja kat KL. keh keh keh.

January 26, 2012 at 7:55 AM

amboi kemain lagi nak babab vontot si dayyan ni, dia pelik pun ada nengok patung tu.

January 26, 2012 at 11:51 AM

dayyan usha sebab nk adik lagi kot buat kwn main..akak2 dh beso sgt :)

hehe...

January 26, 2012 at 7:23 PM

Post a Comment

jangan malu jangan segan...silalah sila komen...anda akan saya jejaki....

 

Copyright © ~♥~ kembara chynta kami ~♥~. Designed by Whitey Mommy