Wednesday, January 30, 2013

wordless wednesday ~ lambat sangat mama potong!



ww ~ kikiki.....lambat sangat potong, shayer jilat dulu laaaaa..jangan mareeeee!







** bestnye sbb minggu ni keje 3 hari jek...jumaat cuti hari wilayah wey....yip yip yipie!!





41 celoteh sahabat

hehhee... cumilnyerr dia jilat mcm tue... sedapkan :)

January 30, 2013 at 9:02 AM

kakak mija wat dek je tgk Diva Dayyan tu jilat kek...ni mesti berkomplot nie...hihihiiii
tp comellah gelagat Dayyan mcmtu

January 30, 2013 at 9:03 AM

Gaya kak mija mcm nk join sekaki jek
Hheehe

January 30, 2013 at 9:13 AM

jilat terus tu..hahaha lawak lah dayyan ni..sabau dik tggu org belah dlu..heee

January 30, 2013 at 9:17 AM

ala...jeles nyer...3 ari aje keje..
amboi dayyan..x menyempat yea..mama lmbt sgt..hehe

P/s: akak email nieyl blh.. :) nieyl.puteriimpian@gmail.com leh tukar no hp..nak leh borak panjang.. :P

January 30, 2013 at 9:30 AM

ala jeles!!! aku selangor...hihi

January 30, 2013 at 9:32 AM

kikiki, mija sampai terkezut terjelir lidah tengok aksi berani dayyan. hahahaha.. mesti part yg kene jilat ada perisa tambahan dari dayyan. hehehe

January 30, 2013 at 9:38 AM

amboi dayyan..sedapnya kek

January 30, 2013 at 9:38 AM

.:: Cuti Wilayah & I'm leaving on a jet planeeeeee!!! Woooo!!! ::.

January 30, 2013 at 9:46 AM

jelesssssssssssssssssssss nyaa... kena mija wat muka cam tu??

January 30, 2013 at 9:47 AM

alamak..he..he...
ni klu org tgk fikir nk mkn ka x nk
:)

January 30, 2013 at 9:54 AM

akakakaka!! ada2 je Dayyan ni tauu! Nko mmg SUperMAk la Lieya. Sempat je snap aksi Dayyan! kikikiki

January 30, 2013 at 9:54 AM

best jugak kan klu buat mcm dayyan sebelum potong kek...kihkih..pasti bertambah sedap kek tu...haha

January 30, 2013 at 9:59 AM

comei2, heheheh.... lambat bebeno nunggu mak ko memotong yek dayyan...

yep2 bestnyer aku pun cuti gk

January 30, 2013 at 10:27 AM

hehe ko ni dikk sampai hati caras kek tu tauuuu
sib baik jilat je..
kalau kaut mau semua menangis dikkk
hehe comel je dayyan ni.

January 30, 2013 at 10:35 AM

dah x tahan sangat tu nak rasa...nyum...yum...

January 30, 2013 at 10:42 AM

Dayyan!!!sabar.....aduhaiiii...geram agaknya dia...

January 30, 2013 at 11:00 AM

syok le kak cutii lagikkk

January 30, 2013 at 11:12 AM

ayyyyyoooo sapa punya kek jd mangsa tu??hhheee

la cuti lg pn lieya oiiii...jeles i tau..

lama tak update blog..kemanakah???

January 30, 2013 at 11:26 AM

mesti tunggu lama ni lieya...budak bila tengok kek teruja nak makan...sedapkan dayyan...comelnya akak tengok

January 30, 2013 at 11:28 AM

Adik!! sabar sayang... itulah siapa suruh lambat sangat potong kan adik dah jilat:)

January 30, 2013 at 11:28 AM

hehe... dah tak sabar nak mkan tu..

January 30, 2013 at 12:24 PM

wakakaka....adoiii la,aku gelak sampai tercirit tgok gelagat dak dayyan gedek2 ni....hai la dayyan,kamu ni kan....buat la apa pun,sokmo nampak comel sgt!

January 30, 2013 at 12:28 PM

hahahha... hamik kooo.. jilat terus ha!!
ho yeahhh.. warga2 wilayah cam kita.. jumaat ni kita pi jenjalan yerrr.. muhahahaha

January 30, 2013 at 12:48 PM

hahahahahhaha.. good dayyan. hahahahhaha.. saper suruh lambat potong kan... hahahahhaha....

January 30, 2013 at 2:34 PM

hahahahha..dah kena jilat dulu!

January 30, 2013 at 2:41 PM

jelos lah dayyan dpt bt gitu..besh kan dpt wat gitu..hehehe

January 30, 2013 at 3:15 PM

hahahha...xsabar sgt...

January 30, 2013 at 3:43 PM

erkk...dayyan jilat kek?....memang betul2 lapar nie...nasib baik jilat jer...kalau dicepuknyer kek tue...mau menangis tak berlagu la satu family...heheheh

January 30, 2013 at 4:20 PM

hahahaha..dayyan mengganas!!!

January 30, 2013 at 4:44 PM

humangaih, gitu pon boley... hehe

January 30, 2013 at 5:36 PM

kakak yang dok blakang tu pun sama jelir lidah... kelakarnya....!

January 30, 2013 at 5:37 PM

he he he dah x sabar sgt lah tu

January 30, 2013 at 5:46 PM

Hahahah dayyan gedex2 dah tak sabar tgk kek tuh yer.. jilat2 laa dulu..:)

January 30, 2013 at 5:50 PM

ni yang tetiba aku nak declare opis aku under wilayah nih akakkakakakakkaa

January 30, 2013 at 6:37 PM

haha..dayyan jugak yg dpt rasmi dulu...hihi

January 30, 2013 at 7:24 PM

Eh..yg kat blakang tuh pun jelir lidah dah..hahaha..terliur la tewww...yummehhh!!

January 30, 2013 at 7:27 PM

SR mana ni poms?.?. cntik betul tulisan dia

January 30, 2013 at 9:00 PM

ha.. ha... baguih pun budak...

January 31, 2013 at 9:46 AM

dayyan2...tak tahan tengok tu yang jilat sikit ambik rase hehe akak tu terikut adik dier la tu hehe...

January 31, 2013 at 10:03 AM

hehehe.. tergelak tgk keletah dayyan nih.. mmg sgt2 comel.. ;)

February 1, 2013 at 11:06 AM

Post a Comment

jangan malu jangan segan...silalah sila komen...anda akan saya jejaki....

 

Copyright © ~♥~ kembara chynta kami ~♥~. Designed by Whitey Mommy