Wednesday, January 16, 2013

wordless wednesday ~ over la dik!


WW ~ nampak budak over cuci keter tuh hihihi!




** semalam kite EL sebab dayyan dedor2 nak demam....ari ni dah okey dah....





35 celoteh sahabat

hamboi....dayyan...bukan men over lagi cuci kete..:)

January 16, 2013 at 9:18 AM

memang over pun ngan rambut berterbangan ...hihihihiiii comellah Dayyan nie.... :D

January 16, 2013 at 9:24 AM

amboi dayyan..senget badan2 kemain lg sembur air..hahaha

January 16, 2013 at 9:27 AM

nie basuh kereta ke basuh papa ngan kak mija dayyan ooooo
effect rambut terbang2 mmg terbaeeekkk arr dayyan....

January 16, 2013 at 9:32 AM

hahaah tu nak tolong basuh kete ke nak main air yang lebih tu. kih kih kih

January 16, 2013 at 9:33 AM

speedy recovery for dayyan....overdose basuh keta sampai demam ye!

January 16, 2013 at 9:38 AM

ahahhaha aah lahhhh ! overrrrrrrrrrr ! muahhaha
kiss kiss utk dayyan dikkk !!! ;))

January 16, 2013 at 9:40 AM

mmg over.... rasa nak kejar dia biar dia penat belari... hahaha

ke aku yg semput... kikiki

January 16, 2013 at 9:58 AM

kah3 kiutttttt....

January 16, 2013 at 10:00 AM

rajin dayyan tolong papanya cuci kete... kihkih...main air kot...hehe

January 16, 2013 at 10:02 AM

hahahahaha beriya-iya dia....
leh buka bisness car wash nie :D

January 16, 2013 at 10:06 AM

macam rocker hehe

January 16, 2013 at 10:11 AM

Bersih kete papa...
Pandai dayyan ek!
Paling suke nengok rambut die tu...
Hee

January 16, 2013 at 10:21 AM

amboi rajinnya dak encem nih.. nti auntie nak upah dayyan la cuci kete auntie leh x? haha..

January 16, 2013 at 10:43 AM

rajinnya anak beranak nih.
aku nampak dayyan mcm nk terpelanting ke belakang. coz kuat sgt air tu kot.

January 16, 2013 at 10:44 AM

hamboi2... dia punye gaya tuh heheheh

January 16, 2013 at 10:47 AM

hhhaaaaa...mmg over :p..tu air dah kemana2 peginya ye

January 16, 2013 at 10:59 AM

Heeee... betullah macam bersungguh betul dia mencuci:)

January 16, 2013 at 11:57 AM

macam nak tombang dah dayyan dok main pemancut air tuh..

January 16, 2013 at 11:59 AM

rambut..guna jari pon boleh.. ;)

January 16, 2013 at 12:09 PM

si dayyan pulak yg over tlg cuci kete ye...

January 16, 2013 at 12:22 PM

rajinnyer dia.. moga anak cepat sembuh ye

January 16, 2013 at 1:03 PM

ekekeke mmg ober betoi dak dayyan ni tp ttp menten comeiiiiiii

January 16, 2013 at 1:16 PM

terasa cepatnya dayyan besar lieya...
makin rajin sekarang yup...tersenyum sendiri

January 16, 2013 at 1:27 PM

wah..rambut mcm kena effect kipas angin berterbangan je..pakailah pantene..hehehe..

January 16, 2013 at 1:44 PM

salam lia ha3 kelakar dak dayyan cuci kereta mcm paip air tu berat jerk ha3

January 16, 2013 at 1:48 PM

demam ke tak tu..main2 kat mana dia kot...hihi

January 16, 2013 at 1:54 PM

kah kah kah....Dayyan bukan basuh kereta, dia basuh ayahnya!

January 16, 2013 at 2:09 PM

Hahaha...kelakar betul aksi dayyan tu, bersungguh sungguh betul dia..

January 16, 2013 at 4:04 PM

Cute laa dayyan.. aksinyaa..sampai melompat2 yer.. :)

January 16, 2013 at 4:06 PM

itulah dayyan.. diva terhebatkan...
harap dayyan sembuh sesembuhnya...

January 16, 2013 at 4:08 PM

amboi dayyan...berjaya buat mama amik EL eh...

January 16, 2013 at 4:17 PM

tuuu dierr memang over....demam yerkk...cepat baikk yer dayyan

January 16, 2013 at 9:38 PM

comel je dia pancut air tu.. hehe

January 17, 2013 at 8:25 AM

boleh buat iklan rambut....sambil cuci keta, rambut terbang.Eh!

January 18, 2013 at 11:24 PM

Post a Comment

jangan malu jangan segan...silalah sila komen...anda akan saya jejaki....

 

Copyright © ~♥~ kembara chynta kami ~♥~. Designed by Whitey Mommy