Thursday, May 2, 2013

thursday ~ random photos


heluwwww..heluwwww.... hamboi2 over tau  korang sape2 yg sambung2 cuti lagi arini....sesungguhnye i jelesss hehehe...ramai gak yg sambung cuti terus tuk buang undi kan....aku tak le...aku kan kedekut cuti hahaha...so plan kiteorg, jumaat petang lepas abis keje tu balik johor....ahad lepas aku memangkah, terus balik melaka plak tuk en laki memangkah....lepas ni takde dah, aku nak mengundi kat putrajaya plak...tapi bagus gak mengundi kat johor ..dpt le aku buat lawatan nostalgia kat sekolah menengah aku setiap 5 tahun hahahaah....nanti aku snap2 gambar sekolah lame aku yeak....eh dah le, penat mak membebel noks...jom layan random photos yg ado tuk ari nie....


*
*
*
*
*
*
V
  • auwww!! kejadian weekend bile ntah aku pi terjah umah izan melawat newbaby die....ohoooiiii cute gileeee budak Delisha Adliena sorang nie....gini la aku, bile pegang baby  mule laa semangat berkobar2 nak mengandung...tapi bile tingat nak beranak tu terus rase 'ermm nanti2 laa' hahaha....kene cepat ni cukupkan kuota 4 org sebelum telur2 mak expired hahaha





  • training budak2 ni utk menjadi mcm mak die yg sushi lover sudah berjaya....he he he...ni kejadian mase bonanza RM3 sushi king...berbaloi makan sebab semua plate jatuh rm3...damia sorang jek balun 5 purple plates....hohoho


  •  kejadian jumaat lepas....almaklumlaa dah name pun jumaat, panjang la langkah gi makan jauh2....kiteorg pi makan kat nandos the mines...sambil makan sambil tgk ikan keli giant tuh berenang.....sempat gak aku merewardkan diri aku sendiri sunglasse baru hehehe



  •  makan kat chaiyo sg merab rasenye nie...order telus bistik...kemain sampai siap berlove2 hah...


  • anak dare sulung lieyalatif....mia miot yg dah bambam sekarang..selalu komplen spender ketat hahaha....aku rase yg baru aku beli tu saiz besar dah....


  • dah lebih kurang 3 tahun kot aku tak sarung kebaya....baru2 ni laa ade keberanian nak pakai...tu pun lepas berat aku dari 60kg dah turun ke 50kg heheheeh



  • penutup gambar, meh same2 terliur tgk ABC old town nieh.....slurrppp~


al-tammat.....




** selamat mengundi buat semua pengundi2 ..... siap le jari telunjuk memasing berquitick kejap nanti ekeekekekeke...




34 celoteh sahabat

ala kak...jelesnyer tgk badan akak dah slim...kongsi la rahsia mcm mana akak diet nie...

May 2, 2013 at 9:10 AM

amboiiii...

May 2, 2013 at 9:13 AM

jelos tgk ko slim....benci2

May 2, 2013 at 9:21 AM

Cantik pakai kebaya tu..kita pun dah lama tak pakai kebaya tapi tunggulah pas bersalin dan kurus balik, dapat berat badan asal leh sarung kebaya kan..

May 2, 2013 at 9:24 AM

selamat mengundi beb! old town bawah opis aku, aku sendiri tak tau ada ABC cam ni akakkakakakkaa

May 2, 2013 at 9:28 AM

oit,slimnya ko skg..jeles tau..

May 2, 2013 at 9:59 AM

wow! selim melim....naik semangat nak continue diet :)

May 2, 2013 at 10:00 AM

comey liya pakai shawl tu..dah try bershawl tapi tak menjadik..grrr

eskrim tu tak tahan..terliurrr

zee pon nak sorang lagi..target 4 je..tunggu la 2 3 tahun lagi..

May 2, 2013 at 10:20 AM

Tengok baby memang syok sgt kan..terus nak baby gak tapi pikir sakitnya ms mengandung..huhuuu lenkalila

May 2, 2013 at 10:25 AM

memang dasar kedekut cuti.. tapikan akakni kedekutpun tak guna sbbnyer setahun kalau keje kat banking gini kena ambil block leave siap kena ada langkau sabtu ahad der ke patut...
amboi dasar gambar lastutu... menonggekjer ais krimnyer....
sedapnyer makan sushi... akakni memang teringin nak singgah tapi tuler suami akak memang no.. no to sushi.. langsung dia tak boleh makan... kesian lak...

May 2, 2013 at 10:40 AM

akak pun nak balik ngundi di sek lama... hehe..boleh jumpa kwn2 sek dulu2...

cun lieya pakai baju kebaya... akak no no skrg ni pakai bj kebaya..lelemak di perut akibat beranak lom surut lg...huhuuuu

May 2, 2013 at 11:15 AM

Wah.. nak snap pic punya pasal sampai jatuh2 dah ABC tu sebab dah cair. Haha..

May 2, 2013 at 11:56 AM

hihi~amboi miaaa....
selamat mengundi kak...

May 2, 2013 at 11:59 AM

Kurang meriah bila tak ada Dayyan...
Mia tu kata pepatah like daughter like mother kan.. pandai bergaya:)

May 2, 2013 at 12:00 PM

salam lieya..
lieya still elok lagi belon event hari tu... bagus btul

May 2, 2013 at 1:07 PM

pandai dak2 tuu makan sushi .. akak fail lagi ekek .. wahh bagus nie motivasi utk akak nie .. kurusss cun melecun ! cam anak daroo mihahahha

dikkk akk je semakin nimbun nie .. awat lahh erkk .. duk umah makinn sodap makan , buat korje depan komputer ... senang lenang .. hati senang .. makan senang muhahaha

adesssssssssss ;)

May 2, 2013 at 1:18 PM

sedapnya.. terliur tgk abc tu.. sushi kami laki bini mmg tak makan.. cute miut mama ni..

May 2, 2013 at 1:40 PM

Hai kak lieya terliur tgk ABC tu mlm ni kena pi oldtown nie..hahaha
Teringin juga nk mkn sushi tapi xde teman tapi sekarang tgh manja2 dgn dimsum dan berjaya mempengaruhi hubby jugak...hihihi

May 2, 2013 at 2:01 PM

as salam..

BW sambil polow terus...beh nyer dah kurus balik...

May 2, 2013 at 2:04 PM

wah.. bestnyer berat badan dah turun. mcm lovely sengat mmg b'kobar2 nak kurus. tapi usahanya kelaut.. hhehee..

May 2, 2013 at 3:06 PM

wauuu dah pakai kebaya...weeeee turun 10kg..jeles huhuhu

May 2, 2013 at 3:13 PM

hamboi 10kg ilang yeh... syok oooo.. ena pulak dah naik 5kg.. sob sob.. kalo bertambah ada isi tak pe la jugak.. ini.. ada... nasi, ayam, udang dan segala mak nenek makanan sblm bertukar menjadi bhn kumuh semata.. sobsob lagikkk..

pssst!!! apa rahsianya.. hehe

May 2, 2013 at 3:14 PM

Abc tu sgt mengganggu jiwa raga!

Bestnya g jenguk kak izan! Lieya mmg lama dah kenal kak izan ek?

Mia mia, suka la tgk die chubby2 ni ;)

Tolong la jdk trainer kite.. Nak turun 10 kg jugak! :)

May 2, 2013 at 4:18 PM

serius..lawa ok ko pakai kebaya..aku pun tgh mencapai target 50 kg ni..kot2 thn ni bole pakai kebaya aaaauuuuwwww...

mia mmg comel sbb chubby hhheee..tgh selera makan tu nk buat camna kan..anak aku yg sulung pun gitu..yg no 2 kureng sket..

ABC tu dulu masa peknen yg ke3 punya la mengidam tp tak jumpa2 ok..in fact sampai skang aku tak merasa lg..nasib anak aku air liur tak meleleh sampai skang hhheeee

May 2, 2013 at 4:35 PM

1. Ma kaseh tak terhingga weyyy datang jenguk Baby Delisha.. sangat2 terharu okehhh! Dah la datang mengejut opocot je kan depan rumahhhhh hihihih

2. Bagus taktik nko tu training budak2 makan sushi. Cepat belajar plak budak2 tu.. alamt lepas ni bapaknya kena tinggal je la kalo maknya teringin makan sushi. ANak2 dara dah ada jadi pengganti hihihi

3. Amboiii.. jeles aku tengok orang turun 10kg..!! kebaya aku zaman bujang memang dah tak leh sarung dah la ni.. uwaaaaaaaaaaaaaa

4. Terbaek la telur bistikk.. sempat lagi beromantika di amorrr yek kekekeke

5. Sian Mia.. sure TERsedut lemak maknya ni kikiki

May 2, 2013 at 5:15 PM

Pandai betol anak dara lieya mkn sushi..dgn chopsetik nye..

Pheeeewwwwwiiittt!!!!!
Huhu..turun jugak 10 kg..dr 63 ker 53..pas tuh naik 2kg..adehh..jenuh nak menurun semula nih..tp ke laut manjang diet nye..jeles dgn ke"selim" an lieya..

huhu..mia dh sedut lemak mama..mama kurus..mia yg bambam..heheheh

May 2, 2013 at 6:36 PM

bila aku buleh nk sarung kebaya gak ni hah??
wahhh cita2!! padahal baru je diet sebulan. pi cheat sakan... sudahhhhh...

eh aku pun this time le kot mengundi kat kg.
pasni nk tukar le IC, nk mengundi s.alam pulak.

May 3, 2013 at 7:43 AM

jeles dgn body mu kak! siryesss! kita yg rendang ni lg berat dr mu tau.. huwaaaaa

haini perjalanan menguruskan badan akan bermula.harap berjaya!

May 3, 2013 at 11:19 AM

akak suka tengok ko pakai kebaya, mmg cantik lieya, ko mmg sesuai pakai jenis baju cutting2 ni, dah la tinggi, bertambah cun.. lg cun bila bershawl ala2 hana tajima.. tak macam mak beranak 3 okeh! serius jeles

May 3, 2013 at 11:39 AM

byk2 gambo, yg last tu paling best..... menggiurkan sungguh..... slruppppp

May 3, 2013 at 4:52 PM
Anonymous

jeles2..camne la nk berkebaya jugak...huhu.
tp mkn ttp mkn tp nk kurus...hehe

May 3, 2013 at 10:26 PM

Akak pun dah lama tak berkebaya...tak sanggup sbb badan dah semakin kembang...sedih..huhuhu
Abc tu buat mata akak tak berkelip tengok....
Selamat mengundi dear...

May 4, 2013 at 5:54 AM

Nampak sangat ceria! dan bahagia... Nice dropping by :)

May 4, 2013 at 6:50 PM

comeynya lieya pakai kebaya..kty x boleh dah nak sarung kebaya ..tetas kang..

ada gaya tu dukung baby ..

shedapnya sushi..

May 7, 2013 at 9:12 AM

Post a Comment

jangan malu jangan segan...silalah sila komen...anda akan saya jejaki....

 

Copyright © ~♥~ kembara chynta kami ~♥~. Designed by Whitey Mommy