Thursday, September 29, 2011

karaoke asal boleh!~



moh layan citer anak dare aku berkoke.....mase takde dayyan dulu bolehle pi melalak kat karaoke berbayo ...selalu gi pun kat alamanda nun......ni dah ade dayyan tak elok ar plak nak kelek si gedek2 tu masuk karaoke dgn suasane bising2 tuh....so kasi budak2 melalak menyanyi kat umah sudah....encik2 dan puan2 jiran sebelah2 umah sile jgn mare yeak kalo dengar sore2 sumbang melalak ha ha ha




pasangkan cd lagu karaoke kanak2.....mia okey laa dah boleh bace, boleh le nyanyi ikut cd tu....si mija buat hal sendiri...nyanyi tak ikut cd ....bantai nyanyi lagu yg die belajar kat sekolah .....korang bygkankan....dah mcm langau pun ade ....ha ha ha





hah ko amik!! ni aksi tarik suare ni wakakaakak




gediks wey!!
ni kat hall atas....yg pelik tu sebelah jek bilik dayyan....dayyan tdo tak ingat! akak2nye melalak pecah tekak memekak...die leh tdo rileks jek ha ha ha......takde plak terkejut2 bangun ....





haa ni si mia tgh marah mija soh nyanyi ikut cd bukan main bantai jeeeekkk he he he





dah penat tekinja2 meloncat2 joget nyanyi......terus tukar posisi...nyanyi sambil baring.....ha ha ha...asal boleh jek budak2 ni........




lantak korang le nak oiiii...asalkan besar kang jgn jadi penyanyi udah...mak ko tak suker!!~






** petang kang bawak dayyan ni amik third dos vaksin rotavirus.....pastu terus pi beli barang2 tuk makan die....lagi seminggu dayyan nak berusia 6 bulan.....pasni bertambah le rutin buat bubur die tiap mlm tuk bawak bekal pi nurseri...kalo malas aku  masak tuk seminggu terus n kiub2kan bubur tu he he he.......yuhuuuu!!~









24 celoteh sahabat

hehehe...cam kembar dah mereka berdua ni...sukalah nengok....

September 29, 2011 at 9:04 AM

bagus mia mija nyanyi..sambil2 asah bakat terus kan...dayyan mmg terbaek..akak2 melalak pun tidur tak ttp maintain..hehehe

September 29, 2011 at 9:24 AM

sama besar jer akak tgk mia n mija ni... mcm kata "cikmOt" tu mcm kembar jer... hehe...

pandainyaa mia n mija berkoke bagai...hehe.. sebab tu la hujan lebat turun.... hehe...

September 29, 2011 at 10:04 AM

asal bleh je janji leh koke yeh hehehe...akk cam leh bayangkan cemana la bunyi langau tu kihkihkih

September 29, 2011 at 10:19 AM

kalu boleh glakmer mcm dato ct ape salahnyer... mak mesti suker... hehehehe

September 29, 2011 at 10:38 AM

sama mcm akim & farhana, yg sorang nak lagu sofaz, yg sorang nak lagu raya, kang dua2 gaduh, maknye dtg pasang lagu meet uncle husin..hoho!

September 29, 2011 at 10:40 AM

hobby je tak per lieya.. karang sunyi je rumah boring pulak.

September 29, 2011 at 10:47 AM

he he he...
ada geng..syok ler depa..tu yang seronok bila adik beradik ramai nie..
ada jer xtvt nak buat...

dayyan dah lali dah ngan suara kakak2 dia..tu yg dia buat donno jer walaupun kakak2 dia tengah syok asah bakat menyanyi....

September 29, 2011 at 10:53 AM

mcm2 aksi ur doters nyanyi...
mesti u tergelak2 layan dorang nie...
bagus tul dayyan leh layan titon walopun bising...
senang gitu, nak bawa majlis pun no hal....

September 29, 2011 at 10:54 AM

amboi mesti terer nyanyi ni...nanti dah besar leh masuk AF hehe...

September 29, 2011 at 11:10 AM

bukan main dua beradik tuu .. mia mija , syok tgk mereka berdua nie .. same je .. dah mcm kembarkan dik ..

lepas nie mama dan papa kena joint karoke nie .. baru best

aah dah x lama dayyan masuk 6 bulan .. kejap je kan .. x sabar nak tgk dayyan dpt kaki dan berjalan :)

September 29, 2011 at 11:20 AM

Pas nie Lieya leh laa jadi pengurus peribadi utk 2 beradik..nie.. bila jadi penyanyi terkenal.. Dah ada gaya dah tuh.. :)

September 29, 2011 at 11:46 AM

nnti bler beso, si Dayyan pn join skali,
mommie kena standby i more mic. .. heheh

alya pun suke sgt nyanyi, hrp2 jgn le jd penyanyi kan.. melompat2, tergedik2 tiru watak Sally yg citer Hi-5 kul 7am, ntv7 tu.. haisshh..

semalam tokma di bitau, siap nyany lagu p.ramlee "ana kawen 3"..
haa.. elok le nyanyi dpn pak die, harus give her 5.. ;-p

September 29, 2011 at 11:59 AM

pergh....ni saje tunjuk gambor mia ngn mija berkaroke....padehal....maknye lg nyaring suare duk tarik time chorus kan..keh..keh..keh.....

September 29, 2011 at 12:47 PM

amboi..siap karaoke lagi anak dara 2 org ni...hehehe..

dayyan dah nak masuk 6 bulan...kejap je kan..

September 29, 2011 at 1:07 PM

wallah!!!!! siap tarik sore tu mia mija..... hehe

September 29, 2011 at 2:01 PM

kecik2 dh pandai karoke..ni gerenti mak dia ngajor..wakaka mesti sedap sore 2 badek ni. Kalau laki nieda mmg kaki jamming. Selalu jamming dgn kwn2 dia..hik

September 29, 2011 at 4:34 PM

rambut dah ready tu.. rock abis haha.

Yep, setakat suka2 kat rumah nyanyi2 ke , main gitar ke dah ok la.

September 29, 2011 at 6:05 PM

siang-siang lagi ko dah warning ye lieya, cam ibu mertua ku plak. susahlah nak jadi penyanyi kat malaysia ni banyak pancaroba. bebudak kalau dah dapat mic, gedik beno sama cam firdaus melalak je kejanya, janji diam ye dak.

September 29, 2011 at 7:55 PM

hehehhee....cumil anak2 daraku ini... (ececehhhh..ngaku anak sendiri plak... :) ) mya n fiqa x penah lagi pegang mic ni...klu bagi kat dia org kompom jakun semacam kikikiiii...

bagusnya dayyan yerkk mmg tebal la telingan bujang tu...klu firas tu dia pun ikut sama m'jerit... :P

September 29, 2011 at 9:04 PM

mesti sedap ni sore dorang tu....sikit lg dayyan boleh karaoke sama2..ehheheheee

September 29, 2011 at 9:17 PM

Wah....cer try masuk Tom Tom Bak...

September 29, 2011 at 11:20 PM

BERBAKAT ANAK ANAK ang ni lieya
BOLEH JADI BINTANG KECIL NI

September 30, 2011 at 9:36 AM

ngahahahahaha..! lawak laaa.. dari berdiri sampai baring2 berkarokkk ahahhaha.. jangan mata pejam dah Zzzzzz tapi mulut masih menyanyi sudahhh haha

September 30, 2011 at 11:23 AM

Post a Comment

jangan malu jangan segan...silalah sila komen...anda akan saya jejaki....

 

Copyright © ~♥~ kembara chynta kami ~♥~. Designed by Whitey Mommy