Thursday, December 8, 2011

ape2 jek laaaa....

cute tak gambar nie?!!!.....mase ni baru lepas minum petang kat umai cafe kat monumen milenium tuh.....nanti aku up full story deh....wat mase ni, sila layan mak ngan anak yg perasan retiiisssss posing baring2 atas rumput ni yeak wakaakakakakak




sayang sume ketat2!!
mood = busy study pekeliling SBPA.....kire2 gaji...dondlod borang opsyen...huhuhuhu








** badan dah terase berat ni, nak kawal mkn payah sbb asek lapar sbb bf baby....okey!! nekad! next week start GYM!!....(mane laa aku sumbat kasut sukan aku nie, kes pindah umah aritu le ni!!)











26 celoteh sahabat

eeeuuuwwwwww dayyan comeii mama voque.. hehehehehe..

kasut hilang.. beli kasut baru... beli laa jenama ASADI...

December 8, 2011 at 9:08 AM

haihhh...btl la lieya.sama lah kita ni..smlm baru sembang2 dgn baba piyas azam nxt year x mo makan nasi lah (blh kah...???? tepuk dada tanya selera..kikikiiiii) umur dah makin byk ni bahaya klu x jaga makan n kesihatan kan....

x jemu tgk gmbr2 lieya kat anak2 kat monumen millenium nih..sweet je semuanya.. :D

December 8, 2011 at 9:10 AM

full bf lg la lapo manjang..tp xde la bom2 pn..baru rasa berat skit je tu..elok gak g gym tmbh stamina kan

December 8, 2011 at 9:22 AM

alaa ko nih terase aku tau...bdn aku lg gemokkk dr ko....mkin ari mkin naik nih...riso tp mmg lapo jek la skang ni...alasan BF ank...tp mmg btol lapo la kn kn kn...nk g gym area umh xdek gym...nk joging area umh xdek tmn or tasik...so what to do....hikhik...alasannnnn

December 8, 2011 at 9:23 AM

dayyan ngn mama sama comel tau..
kty ni pun ..diet dah ke laut ni ..bila le nak start balik nie

December 8, 2011 at 9:24 AM

heheheheh... ada lah ala2 retis gitu...

December 8, 2011 at 9:35 AM

nice pics!
kalo ber-bf mesti laporrr jer kan...
u pada mata i tetap maintain..
tapi elok gak ke gym...
utk kesihatan kannn....

December 8, 2011 at 9:43 AM

cantiknyer gamba niii... hajar tengok memang ala2 retiiisssss la kak... :D

December 8, 2011 at 9:51 AM

w0w..cepat2 upload yer..akak FB akak aper??

December 8, 2011 at 9:58 AM

niece pic lieya....si dayyan dgn mama dia yang comel nie..hehehehe

December 8, 2011 at 10:15 AM

vogue gitu dua beranak nie...hehehehe...

December 8, 2011 at 10:24 AM

cantik sangat! sweet

kalau bf memang sentiasa lapar kan. tak boleh nak diet pun:)

December 8, 2011 at 10:25 AM

cantik sekali pic anak beranak ni...
diet jangan tak diet..

December 8, 2011 at 11:41 AM

mane ade ketat wehh..? steadyy je ku tengokk!!

sweet sangat gambar2 korang berguling kat situ taww.! hehehehehe

seb baik dapat hubby yg rajin amekkan gamborr.. kalo idak memagn duk depan kamera je lahh.. cam I.. uhuhuhuhu

December 8, 2011 at 12:18 PM

super cute!!

ishhhh...kurus da ni..da cun melecun da! ni ai tabik kt badan yu yg slim melim tu!

December 8, 2011 at 12:36 PM

cute gambar ko ni...
aku dah sampai kat monumen tu...
siap makan2 dah mcm ko satu family makan..tp malangnya..time tu hujan..takdelah leh lepak2 ambik gambar cam ko ngan dayyan ni...

December 8, 2011 at 12:45 PM

weeeiiii
mana ada ko gemuk
kalau ada pun..naik sikit jer lah pun..tu pun tak nampak pun tau.....

aku suka pic nie..
giler riang gembira ok....
nak2 di limpah cahaya matahari gitewwww
lama dah tak posing2 ngan batrice secara berjemaah...

December 8, 2011 at 12:54 PM

bestnyer posing2 atas rumput... ada adegan baring2 x.. hehe

December 8, 2011 at 1:12 PM

eehhhh mcm kakak ngan adik je ni...hahahaha

December 8, 2011 at 1:25 PM

cun... mcm kakak dgn adik sajork.. dah kurus dah lieya, mana ada bam bam

December 8, 2011 at 5:56 PM

cun... mcm kakak dgn adik sajork.. dah kurus dah lieya, mana ada bam bam

December 8, 2011 at 5:57 PM

ai jeles you dgn badanmu tk macam anak 3 pung,jalan sorang2 confirm ingat anak dara...yana pun ingat nk diet tp tk tahu thun bile :P

December 8, 2011 at 9:40 PM

dah kena mendietkan diri lah tu... jom..

December 9, 2011 at 3:14 AM

lawa la pic ni...suke suke...tambah plak ngan model2 yang cun comei gitew hikhikhik...SBPA huhuh pening kepala pasai nyaaaaa....

December 9, 2011 at 8:15 AM

akak tengok badan ko sedang eloklah tu. dari akak ni hambik ko dah terlebih berat. elakkan makan nasi je waktu malam.akak terpaksa senyum sorang-sorang, komputer akak tak boleh nampak ko tepek gambar yang ni .

December 9, 2011 at 12:45 PM

sama cntik sama padan...hehehehe mamanya cntik anaknya comel...

December 11, 2011 at 12:35 AM

Post a Comment

jangan malu jangan segan...silalah sila komen...anda akan saya jejaki....

 

Copyright © ~♥~ kembara chynta kami ~♥~. Designed by Whitey Mommy