Wednesday, December 14, 2011

~ wordless wednesday ~ lauk pauk


wordless wednesday ari ni, temanyer :
himpunan lauk pauk yg aku masak mase rajin dan mase tu aku rajin snap pic ape yg aku masak
ha ha ha


 lala belado



kobis masak lemak putih


ayam kicap



asam pedas ayam


ikan kembung goreng



cendawan goreng




sayur campur...

jemput makan semuaaaa!!
**lauk pauk ni aku masak ari2 lain la weyyy ...bukan sekali masak aku masak semua ni...gile nak hadap berjenis2 lauk satu hari ....ha ha ha ha.....korang ni tak hagak2......







** dah pertengahan bulan 12...ish kejap nye nak tahun 2012..............










29 celoteh sahabat

mak aii..byk nye lauk...!!! meh anta sini sikt :D

December 14, 2011 at 9:10 AM

dah lama x makan lala.... :) btl la lieya..kejap je kan da nak smpi hujung tahun..hurmm...nxt week da nak pindah ni..byk lagi blm kemas..iskh3!! mood rajin x dtg2 lagi ler...

December 14, 2011 at 9:12 AM

cedapnyerrrr tgk seme lauk2 nie..........paling mencengkam jiwa....si lala berlado tue....huhuhu.....

December 14, 2011 at 9:14 AM
Anonymous

ehhh..ada budak kecik ngah mencapai makanan la!

December 14, 2011 at 9:14 AM

wah...sekali mood rajin kan
mcm2 ko dah masakkan
aku terliur tengok lala berladoo ko tu

December 14, 2011 at 9:17 AM

ya ampun byknye lauk2 ko yg sdp lieya latifff oitttttttt.. terliur mak yong ni wey.. hehe. tp part aku suke ade dak gedek2 duk tgk lauk.. hehe

December 14, 2011 at 9:23 AM

mmg terer masakla u...nampak semuanya yummy!!! masak sendiri mmg berkat

December 14, 2011 at 9:52 AM

ymmy bebeh

December 14, 2011 at 9:55 AM

rajin nyer masak byk menu gituew
mkn ikan goreng ngan nasik panas2 pun sedap boleh tambah 3 4 kali kan

December 14, 2011 at 10:09 AM

love your food photography.
lawa sey.

December 14, 2011 at 10:12 AM

nie tuk mkn brape org ni
hekhekhek

December 14, 2011 at 10:23 AM

byk bebenor lauk pauk lieya masak di kala rajin...kihkih..

tgk tu dayyan pun nak rasa juga mama dia masak...hehe

December 14, 2011 at 10:57 AM

amboii.. kemain banyak masak lauk macam nak wat kenduri lieya oiii...

ni camne nak buang 5kg nih..? cakapp cakapp!!

December 14, 2011 at 11:09 AM

wallah... bnyaknyer lauk ko msk mek...rajin kwn aku nih

paling suke gmbr si gedek2 ko tu yg tgn dia curi2 nk capai nasi heheh so cute..
pastu paling terliur itu cendawan goreng... mnyak sedap oooo...

December 14, 2011 at 11:12 AM

eee lala goreng..... sedapnyer...

December 14, 2011 at 11:52 AM

oooo.... rajin gak lieya masak yerk... asam pedas ayam tak nah cuba...

December 14, 2011 at 1:03 PM

sumernyer nampak sedap2... terer ler k.lieya masak... :)

December 14, 2011 at 2:09 PM

wah..aku terliur lala tu...
kat umah aku ..mmg tak pernah aku masak lala...beli je ...hehehe...
terbaek wok..

December 14, 2011 at 2:33 PM

btul..kejap jek nk masuk 2012..kejap jek nk masuk sebeday ai, kejap jek nk jadi tua...huhu


wahhh...terer masak lieya ni..kagum!kagum!

December 14, 2011 at 3:30 PM

bestnya lauk...
tapi asam pedas ayam memang tak pernah buat lagi, nampak sedappp..

December 14, 2011 at 4:10 PM

nasib baik bkn bln poser...

December 14, 2011 at 4:42 PM

tipah tertipu....
ingatkan betul2 lah masak dlm 1 hidangan hehehehe....

December 14, 2011 at 11:28 PM

uiiiiii banyak n sedap2nya.....rajin awk lieya....ada anak kecik bkn penghalang awk nk masak sedap2 kan....bagus bagus..awk idola sy tau...:)

December 14, 2011 at 11:48 PM

lieya tedapnya lala tu, dah lama akak tak masak lala. lieya rajin masak ye. amboi bos besar, dah tak sabau nak makan ke tu, geramlah tengok sidayyan ni.

December 15, 2011 at 3:25 AM

byknya menu lieya..pagi2 tgk makanan dh terliur dh akak dibuatnya...:-)

December 15, 2011 at 8:27 AM

aishhh... semua nmpk menyelerakan hahaha

December 15, 2011 at 10:23 AM

semuanya nampak menarik..hari tu terliur tgk ayam golek lieya buat. Cuti hari tu sempatlah nieda buat ayam golek. esoklah baru nak up cerita ayam golek

December 15, 2011 at 1:20 PM

tiap2 hari mkn sedap ek...

hebat lah!

untung hubby :)

December 15, 2011 at 3:32 PM

uishh!!~
mula2 td ingtkan masak utk makan tengahari sekaligus tu kak..mmg chef terbaik ah akakku!!

psstt...tang lala berlada tu sy mmg failed..xreti nak buat..cmaane ye kak...?

muachxx!! akakku comey!

December 16, 2011 at 2:56 PM

Post a Comment

jangan malu jangan segan...silalah sila komen...anda akan saya jejaki....

 

Copyright © ~♥~ kembara chynta kami ~♥~. Designed by Whitey Mommy