Wednesday, March 24, 2010

ahad ku...auwwww!!! ke umah kak zue!

nie plak citer ahad kami.....pagi bekpes roti canai spesel...homemade ni.... laki den tebar...... kari plak lauk semalamnyer......nyum...nyum...jgn memain...laki den mmg handal wat roti canai......



budak2 ni biasak laaaa...cicah susu pekat.....





roti tak abis2 tapi susu ade laa dalam 4 kali tambah....hangens jek aku...kalo kat mamak nie dah kene cas singgit dah tau tak!!






fuh!! marbeles beb!!






tghari dlm kul 1 gitu kiteorg gi umah kak zue..... kak zue jemput kami sekeluarga makan steamboat kat umah die.....tgk atas meja ni hah.....kalah johnys beb!!! hahaahaha





dah name blogger kan....ape lagi...snap..snap laa aku...sampai kak zue jerit.....eh kat dapur akak pun ko nak snap ke ......wakakaakakakaak






peramah gile kak zue ni...sampai mia pun kejap jek dah rapat ngan kak zue






yummy! yummy!





ingatkan dpt jumpe anak2 kak zue....yg kembar tu....tgk2 die tinggal berdue jek ngan hubby...anak2 gi umah akak die.....heheheeh






posing ar sedas due.....tak sangke kak zue ajak pi umah die makan steamboat...tu ar, tak rugi kalo peramah cam lieya nie....mane2 pun senang dpt kawan dan cepat rapat ngan orang....






budak2 ni awal2 dah pekene sekerim semangkuk sorang....






mase yg di nanti.....seraaaaaaaaaaaaanggggggggg!!!





masak oh masak....la la la la



ini bodak2 sebok kaco tgk mamanye cedok2 nak masak






laki den yg rancak borak ngan kawan baru die.....dpt kenal ngan remiser...ape lagi...citer pasal saham...ekonomi negara....duit...duit...dan duit....





tuan rumah tak abis masuk dapur...ade jek bende yg die nak tambah...udah2 le kak zue oi....hilang diet i tauuuuuuuuuuuuuuu heheheeh




oh yea...adik aku aka mak teh budak2 ni pun ade gak




tuan umah yg baek hati jamu kami anak beranak






dessert plak ade koktail.....yummy yummy sodap!!





berkepit jek budak2 nie ngan kak zue...ntah2 ape yg diboraknye tuh...






anakkembar kak zue yg aku tingin nak jumpe





ngan kure2 menan pun takut mia nie....rajin tul kak zue melayan





posing gedik pas makan ....peace!




main2 ngan ikan plak....



Align Center
akhir sekali amik pic ramai2...sweetnyerrrrrrrr!!!




pas balik dari umah kak zue, singgah jap tgk hot air balloons..... pastu malam wat spegeti carbonara jek...tu pun tak cukup bahan...main campak jek ape yg ade heheehhe




thanks kak zue...sudi jemput kami.... ade mase jemput laa lagi yeak keh keh keh .....terharu ngan layanan baik kak zue sekeluarga...thanks kak yeak!!












26 celoteh sahabat

2 keluarga je ke wei..banyaknya makanan...naper tak jemput aku sekali..hehhehehehe

March 24, 2010 at 10:05 AM

arghhhh menyesalnya tak pergiii...kka zue pun ada jemput nurul tapi kak zue just msj dalm facebook dan nurul pun tak perasan..hari sabtu tak silap kak zue call untuk jemput TAPI waaaa masa tu nurul kat sg wang huhuhu..

March 24, 2010 at 10:07 AM

nyum2 sedapnye steambot..
aku tak suka sgt mkn kat johnye..
tak suka bau kedai dia..ehehe

March 24, 2010 at 10:10 AM

steambot..ina suke kalo dpt tomyam..harus berair2 idung..hehe

a aa lah lieya nih peramah..kite pun lom jumpe kan..hehe..

March 24, 2010 at 10:18 AM

bestnye makan steambot....nyum..nyum..suka terjah blog awak..tengok gelagat budak 2 org tu...comeyssss

March 24, 2010 at 10:37 AM
kak zue

wah-wah dasattt gmbr yg ko amik dikkk......si kembar x de...so apa lg layan si kembar celup nih...mia & mija...sweet depa berdua nih...peramah cam mama dia lahhhh......lenkali jgn dok segan2 mai umah akak....selagi leh layan...akan ku layan abis2 abisannnn.....jika ader yg terkurengg ker akak mintakk maap...

March 24, 2010 at 10:41 AM

erk...byknyer makanan sape yg habiskan tu waaaaaaaaaaaaaaa

March 24, 2010 at 10:49 AM

sedapnyer tgk roti canai tue

March 24, 2010 at 11:04 AM

mmg kenyang ler perut ko ari ahad tu yer lieya.. aku yg tgk pics ni pon da kenyang... sket nyer byk steamboat yg dijamukan kt ko tuh.. mcm nk mkn 30 org je aku nengok

March 24, 2010 at 11:15 AM

wah,steamboat idamanku...wajib ke johnys wiken nih..akekeke

rajin n baik ati tol akak tu kan lieya

March 24, 2010 at 11:37 AM

beshnya makan steamboat.tak rugi ramai kawan ..

March 24, 2010 at 11:43 AM

syoknyer lieya...kak zue rakan blogger kau yer dik...baek hati dia ek belanja korang kat rumah dia...best2...

March 24, 2010 at 11:59 AM

wallammakkk.. betsnyer lieya camtu..
memg nampak sedap lah bebudak tu makan.. nasib baik en ax penah ajar anak2 ena makan roti canai cicah susu pekat lagi sbb takut dorg nak lagi nak lagi nak lagi.. hahahahha..

March 24, 2010 at 3:22 PM

Huiiiiiiii..rezeki tergolek! sedap lak tu..isk, nk buat stimbot gak arr..slluurrppp

March 24, 2010 at 3:28 PM

hari ahad tu kira tutup dapur la yek leiya.. wah baiknya hati kak zue ni, rajin melayan tetamu kan.. bersusun seafood dia hidangkan untuk stemboat tu.. best ar meratah tu semua

March 24, 2010 at 3:33 PM

pergh..ko kalo letak gambar food..mmg x menahanlah lieya..sib baik td aku dh ngap lala..so, ok lglah..x terliur...tp aku jeles ok..kak zue..nak gak..pis, pis, pis..hehehe..

March 24, 2010 at 3:42 PM

kat manalah yer asben lieya tebar roti canai tu..kalu mak mertua sy tebar, kat atas dulang yang besar tu...

murah rezeki org jemput dptg umah..steam boat plak tu..sedap tu lieya..banyak gile dia punya benda alah nak di steam boatkan tu...

cpt mesra yer mia n mija ni ngan kak zue..pndai melayan budak2 kak zue tu yer...

March 24, 2010 at 3:58 PM

salam Lieya...teruja kak dilla tengok seapood tu, bestnya
roti canai mengancam. papa miya pandai tebar rupanya.boleh lah bukak warung depan umah. nanti kak dilla boleh datang sana (ahak)

March 24, 2010 at 7:04 PM
deaf

fren the food looks delicious..

March 24, 2010 at 9:35 PM

best giler tgk mknan....heven... tp aku biasa arrr..kena pantang lu... xpe... sok2 leh p johnny's..hahhaha
tp byk giler mknan nyer... abis ker....

March 24, 2010 at 9:44 PM

owh kak zue putrajaya nie..ingtkn kak zue mane....
rajin btoi kak zue kan...slalu jamu kwn2 mkn....akak nk gi jauh le plak ke putrajaya nun....

steamboat tu byk giler..nmpak sdap lak tu..nyum3x..ko tk mkn kn utk akak ke lieya? hahah..

March 24, 2010 at 11:24 PM

waaaa bestnyer ko dah jumpa kak zue..
teringin aku nak jumpa kak zue....ngan anak kembar dia tu...yelah..dok berbalas2 mesej jer kat fb...teringin nak jumpa

waaa....lenkali datang putrajaya..aku request roti canai special shah erkkk...tu kalau cicah ngan asam pedas pun sedap lieya....ha haha..dasar orang johor sungguh kan..sikit2 asam pedas.

meriah tul steambot kat umah kak zue tue.....sure makan sampai sendat perut kan....

March 25, 2010 at 8:51 AM

re : insya allah lieya....ko nak jejalan ke mana ler tu kan..

ha ha haa....cuti yang mcm tak cuti lieya...hu hu hu..later aku citer erkk

March 25, 2010 at 9:47 AM

hebat la kak zue cam kenduri ha hidangan atas meja

March 25, 2010 at 1:23 PM

seronoknya lieya dpt mkn mcm tu..siapalah yg sudi ajak nida pergi..hehe

March 25, 2010 at 8:53 PM
Morris

This will not really work, I suppose this way.
medicare card | business casual men | fringe dress

December 17, 2011 at 4:08 PM

Post a Comment

jangan malu jangan segan...silalah sila komen...anda akan saya jejaki....

 

Copyright © ~♥~ kembara chynta kami ~♥~. Designed by Whitey Mommy